Miten elämänkumppanisi suhtautuu jääkiekonseuraamiseesi?

  • 5 381
  • 49

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
"Katotko sä TAAS sitä lätkää?!?!?". Oikeastaan toisaalta vaan hyvä, koska itse en oikeen koskaan ole osannut suhtautua jääkiekosta tai urheilusta ylleensä suuresti kiinnostuneisiin naisiin. Muutoinkin on vain tervettä, jos ihmisillä on parisuhteessa omia juttuja ja ei minuakaan mitkään koirat ja hevoset esimerkiksi suuresti kiinnosta, mutta annan silti arvon kumppanin kiinnostukselle. Näitä on ollut ihan Miss Keskisuurisuomalainenkaupunki lähtien, jotka ovat olleet liian kiinnostuneita jostaan helvetin Valioliigasta. Major turn-off. Friikkejä mitä friikkejä tuollaiset.
 
Viimeksi muokattu:

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Kaksi viikkoa sitten katsoimme yöllä baarin päälle streamia ja kohta paneskelin Kolzigin sininen Caps-paita päällä. Romantillisempaa saa hakea.

PS. Elän heterosuhteessa
 

Halmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
maajoukkue
Hyvin suhtautuu. HIFKin miehestä sai Ässä-fanin kohtuullisen nopealla aikataululla.

Säälittävää.

Eipä ole elämänkumppani sanonut koskaan kiekosta mitään kun on tunnettu jo niiltä ajoin kun itse pelasin. Tietää että ampaisen halliin heti kun on tilaisuus. Nykyään monilapsisen perheen päänä tilaisuuksia on vähemmän.
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ehkä laski saavansa helpommin pimppaa. Tosi kannattaja ei vaihda seuraa edes siitä syystä eli ei hän mikään HIFK:n mies ollutkaan.

Ha ha hah, äksdee.

Ei tässä nyt sentään mistään tosikannattajasta kyse ollut, varmaan enemmänkin siitä, että kunhan nyt jonkun joukkueen sanoo kysyttäessä. Tässä kaukosuhteessa kaikki järjestelyt lähtee kuitenkin Ässien aikatauluista, eli meillä on luvassa mukavan pitkä kesä, he heh...

Tuo ensimmäinen kommenttisi oli ehkä hieman tarpeeton, kyllä hyvät saa aina, jopa HIFKin seuraajat.
 

julle-jr

Jäsen
Tuo ensimmäinen kommenttisi oli ehkä hieman tarpeeton, kyllä hyvät saa aina, jopa HIFKin seuraajat.
En minä ainakaan harrastaisi seksiä kenenkään sellaisen ihmisen (tai eläimenkään) kanssa jonka suosikkijoukkue on eri kuin oma suosikkijoukkueeni. Hyi saakeli!

Toisaalta naiset ovatkin kyllä usein melko kevytkenkäisiä.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kotiporukoitten tykönä asuessa meidän äiti teki aina saman kysymyslitanian kun katsoin lätkämatsia:

- Ketkä siellä pelaa?
- Mikä on tilanne?
- Kauanko se kestää?
- Onko se tärkeä?

Ja yleensä samalla alkoi imuri huutamaan samassa huoneessa.

Onneksi vaimo ei ole keksinyt kaikkia näitä. Toisaalta en minäkään kysele tyhmiä mikäli toinen haluaa keskittyä esim johonkin elokuvaan.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Perussetti:

- toivoo, että kerho voittaa, jottei miestä vituta
- toivoo, että ei mene jatkoajalle, jotta päästään nopeammin himaan / TV:stä voi katsoa jotain muuta
- imee munaa erätauolla
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Naiseni seuraa lätkää ja on itse Tapparan kannattaja, joskaan ei mitenkään fanaattinen. Yhdessä käydään peleissä, tosin muistaa aina kuittailla siitä, että katsotaan peliä sitten hallissa tai sohvalla, ei kuulemma "peli-Simoniin" saa oikein kontaktia. Höh, jos peliä katsotaan, sitä katsotaan tunteella ja keskittyneesti, ei siinä samalla ehdi/pysty muita juttuja vatvoa. Saan myös ihmetystä osakseni knoppitietoudestani, eli kun tiedän kuulemma pelaajista niin paljon kaikkea mahdollista. Väittää turhaksi tiedoksi, mutta jos Lennu on loukkaantuneena sivussa matsista, on se äärimmäisen tärkeä tieto. Perkele.
 

startin13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Suhtautuminen on positiivisen välinpitämätöntä.

Sama homma. 1-3krt/kausi käydään yhdessä kotipelejä katsomassa. Muuten hänen kanssaan lätkäkeskustelut on sama kuin tuuleen huutaisi.

Jos tyttökaveri olis S@iP@G1rL89 tms, voisi olla sillä rintamalla kiihkeämpää.
 

scholl

Jäsen
Huikeaa settiä. Ai että läski saa paremmin, jos vaihtaa joukkuetta. Veikkaisin, että saa paremmin, jos valitsee naisia, jotka eivät seuraa jääkiekkoa. Ovat keskimäärin paremmannäköisiä ainakin. Ihan läskeille tiedoksi, vaikken itse heihin kuulukaan.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Veikkaisin, että saa paremmin, jos valitsee naisia, jotka eivät seuraa jääkiekkoa.
Naiset keitä itse olen tapaillut tai säätänyt heidän kanssaan jotain, ovat tainneet kaikki olla jos nyt ei jääkiekkoa vihaavia, niin siihen ainakin aika neutraalisti suhtautuvia. Sopii minulle kyllä hyvin.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Ja näin replicasta tuli gameworn.

Onko hyvä wear?

Todellakin. Ensi kerralla Bourque päälle?

Huikeaa settiä. Ai että läski saa paremmin, jos vaihtaa joukkuetta. Veikkaisin, että saa paremmin, jos valitsee naisia, jotka eivät seuraa jääkiekkoa. Ovat keskimäärin paremmannäköisiä ainakin. Ihan läskeille tiedoksi, vaikken itse heihin kuulukaan.

Kuka tahansa saa paremmin ainakin jos vaihtaa DK:n riveihin. Tapahtumissa ja reissuilla on nähty jopa livelouhimista, uhrina DK-kimalaisia ja ulkopuolisia MILFejä.
 

julle-jr

Jäsen
Huikeaa settiä. Ai että läski saa paremmin, jos vaihtaa joukkuetta. Veikkaisin, että saa paremmin, jos valitsee naisia, jotka eivät seuraa jääkiekkoa. Ovat keskimäärin paremmannäköisiä ainakin. Ihan läskeille tiedoksi, vaikken itse heihin kuulukaan.
Ehkä laski saavansa helpommin pimppaa. Tosi kannattaja ei vaihda seuraa edes siitä syystä eli ei hän mikään HIFK:n mies ollutkaan.
Laski, ei läski. Tarkkuutta.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
RL, CC, MS, SB-A, MN, CO, GL, ST,HG, BG
Suhtautuu ihan mielenkiintoisesti. Lähinnä jaksaa irvailla, varsinkin kun jääkiekkotappeluvideoita tulee katseltua. Joskus taas on ihan kiusallaan opetellut jotain triviatietoa, ja heittää ne ilmoille small talkin ohessa. Heh.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Emännän kanssa käydään pari kertaa vuodessa hallilla. Karjala-turnauksen Suomi-Venäjä on pakollinen(emäntä kannattaa Venäjää) ja sitten joku JYPin peli pk-seudulla. Muissa JYPin peleissä käyn yksin.

Katson Canalilta kaikki SM-liigan matsit, eikä tuosta nyt suurempaa hälyä ole tullut. Emäntä tietää, että noista jutuista on ihan turha ruveta urputtamaan.

Edellinen HIFK-JYP katsottiin ihan saman vällyn alla. Jäi perhana sentään toisen erätauon kommentit vähän hämärän peittoon, kun tuli muuta aktiviteettia. Täytynee harkita myös aitoa pelipaitaa, kun tuo fanipaita hankaa ja siinä tulee pirunmoinen hiki...

Jatkoajan lukemisesta tuli joskus valitusta kunnes osoitin saitin olevan todella yleishyödyllinen. Vaimoke innostui kovasti "Löytyykö kokkeja" ketjun sisällöstä. Kiitoksia vaan palstaveljille ja sisarille. Teidän reseptinne ovat antaneet monta maistuvaa ateriaa.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Avopuolisoa ei voisi vähempää lätkä kiinnostaa. Kerran oli kanssani ottelussa, ja piti viedä hänet 1. erätauolla kotiin. Meinasi nukahtaa...
Omaan seuraamiseeni hän ei onneksi oikeastaan puutu. Olen tehnyt selväksi, että jääkiekko vaan kuuluu tärkeänä elementtinä elämääni.
Tosin syvä helpotuksenhuokaus aina kuuluu, kun sm-liigakausi loppuu. Toki välillä nipottaa kun kaukosäätimet tms. lentelee pitkin seiniä (viime vuoden finaaleissa hajosi olohuoneen tuoli, heitin sen seinään. Tuli sanomista).
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
(viime vuoden finaaleissa hajosi olohuoneen tuoli, heitin sen seinään. Tuli sanomista).
Aika nipo.

Noin yleisenä huomiona voisi heittää, että lätkä on siitä oiva laji, että siitä on yllättävän moni kauniimman sukupuolen edustajakin kiinnostunut. Jos itse asiassa lähipiiriä ajattelen, niin taitavat kaikki naispuolisetkin digata lätkää ja sitä myös katselevat.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Vaimo suhtautuu ihan hyvin tähän "elämääni lätkän parissa". Koskaan ei ole kuulunut soraääniä lätkäreissuihin lähtiessä. Kausari ollut kuitenkin jo pitkään. Faniristeilyillä olen pyörinyt eikä ole tuottanut ongelmaa...ehkäpä on ollut jopa iloinen kun äijä lähtee jaloista. Vaimokin kyllä seuraa hokia mutta ei lähde livenä katsastamaan.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Ihan hyvin se suhtautuu. Nousee aina pystyyn kun Blues tekee maalin, ihan kuten se vasenkin käsi.
 
Suosikkijoukkue
Leijonat, Oulun Kärpät
"Et saastuta konettasi jollain lätkäuutisilla!" "Et ota mitään tatuointia sillä perustein, jos Suomi voittaa seuraavat MM-kisat!"

No jaa, mitenhän minä sanoisin :) Hyvä suhtautuminen kohtaa huonon suhtautumisen. Vähän kaksiteräiseltä miekalta vaikuttaa.

Mutta tietäähän sen. Jos suhteen toinen osapuoli rakastaa jääkiekkoa ja toinen ei pidä siitä lainkaan niin tämmöisiä lausahduksia voidaan kuulla. Mutta huumorilla näihinkin pitää suhtautua :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös