...että tarkoituksella naimisiin menin kai koska vaimoni miehen sai (Popeda - Erotomania)Jake78 kirjoitti:1. Voi olla, ainakin luulen niin...
...että tarkoituksella naimisiin menin kai koska vaimoni miehen sai (Popeda - Erotomania)Jake78 kirjoitti:1. Voi olla, ainakin luulen niin...
Jake78 kirjoitti:Tässä muutama lisää
4. Meill' on Suomessa rikospoliisi...
Life is ours, we live it our way - Metallica, NEMInTheYear2000 kirjoitti:2. Never opened myself this way...
...watching some good friends screaming: let me out (Queen, David Bowiella höystettynä; Under Pressure).Saku #11 kirjoitti:4. It's the terror of knowing, what this world is about...
Saku #11 kirjoitti:3. Come on baby blue, shake up your tired eyes...
...tell me why I don't know why it's over (Sonata Arctica: Tallulah).Koskenkorva kirjoitti:2. I remember little things, you hardly ever do...
Saku #11 kirjoitti:2. Said sugar make it slow, and we'll come together fine...
Koskenkorva kirjoitti:1. And it's whispered that soon, if we all call the tune...
InTheYear2000 kirjoitti:3. Living, loving, I'm on the run...
... kato kuule kivat sulle (ja jotain) totta tosiaan, olin päissäni kuin käki senhän tonttukin jo näki, tuolta metsämökin ikkunasta kurkistaaKoskenkorva kirjoitti:3. En tiedä näenkö mä unta vai kahminko mä lunta, on mahtava meininki meneillään...
Simon kirjoitti:Jatketaan jatkettavia. Jälleen varsin tunnettuja artisteja.
4. Life is very short and there's no time for fussing and fighting, my friend...
Little german boy being pushed around, little german boy in a German town... (Ramones - today your love, tomorrow the world)teroz kirjoitti:4. I'm a shock trooper in a stupor yes I am, I'm a nazi schatze y'know I fight for fatherland...
Hyvin haettu, mutta oli siinä listassa toinenkin, Iso E. nimittäin. Tietty jos ei iske, niin ei siinä mitään...tant gredulin kirjoitti:Ai sä annoit mullekin yhden:
'I have always thought that it's a crime, so I will ask you once again - try to see it my way...'
We can work it out/Iso B
Trenchtown kirjoitti:Little german boy being pushed around, little german boy in a German town... (Ramones - today your love, tomorrow the world)
Simon kirjoitti:Hyvin haettu, mutta oli siinä listassa toinenkin, Iso E. nimittäin. Tietty jos ei iske, niin ei siinä mitään...
Simon kirjoitti:1. Kirkkaan keltaista on kusi, kun sen polun varteen heittää...
Miguel kirjoitti:3. Mä pyyhin perseni siniristilipulla...
vision kirjoitti:Pienissä kaljoissa muutama helpohko :
Elo ilman reikää..
Feelings that we thoughtSabres #81 kirjoitti:
Sabres #81 kirjoitti:10. I'm sure that we'll all miss her so....
Sabres #81 kirjoitti: