Hazardipakki
Jäsen
Varmasti tulee käytyä pelaamassa biljardia useammin, mutta jaffan litkiminen retkujen kanssa ei edelleenkään kiinnosta = ei vaikutusta.
Sama homma, ja vielä niin, että humalatilan noustessa myös tupakointi on tahtonut lisääntyä. Ei nyt sitten auta muu kuin kesät istua terasseilla, mutta talvien taktiikka on vielä luomatta.Ei varmaankaan vaikuta mitenkään, vaikka itse poltankin.
Sama homma, ja vielä niin, että humalatilan noustessa myös tupakointi on tahtonut lisääntyä. Ei nyt sitten auta muu kuin kesät istua terasseilla, mutta talvien taktiikka on vielä luomatta.
Sitä vain miettinyt tässä, että mahtaa sellasilla kivoilla pakkasilla pitää kiirettä narikassa, ko ulosmenevät tupakoitsijat hakevat takkia päälle ja palauttavat takaisin....
Noh, tämäkin on varmaan laskettu hyödyksi, ko näin saadaan palkattua lisää porukaa.. työttömyys pienenee.
Tuota ensimmäistä jaksan ihmetellä, kuten AWekin tuolla toisessa ketjussa. Mulla menee ainakin seuraavana päivänä yleensä baarikuteet pyykkikoriin, joten en ymmärrä, että mikä ongelma tuo vaatteiden haiseminen on.
Hauskaa vääntöä voi olla aluksi. Kännisiä ihmisiä saa ohjata pihalle ja varmaan kymmeniä joudutaan muitutamaan asiasta. Rähinääkin nähtäneen, "wittu mä poltan tässä.."
Miten huomenna 1.6.2007 voimaantuleva tupakkalaki vaikuttaa ravintolakäyttäytymiseesi? Jatkat entiseen malliin, elät loppuelämäsi kotona kalsareihin ja tupakkatakkiin sonnustautuneena vai nautit savuttomasta ravintolaelämästä täysin rinnoin?
Mennen on kans toinen myrkky jota vanhat vaarit voisi vähän vähemmän käyttää. Haisee nimittäin kilometrin päähän kyseinen partavesi...Samaan hengenvetoon (keuhkoon tai ei) voisi kieltää hajusteetkin vastaavalla lailla, niin ei tarvitsisi kenenkään köhiä keski-ikäisten tanttojen ja vanhojen mammojen hajuvesipilvien keskellä. Ei se vanha hien haju Chanel vitosella lähde eikä viehätysvoima kemikaalilla kohene.