Miten äänestät? Osa 2

• 2 658
  • 32

Miten äänestät?

• Äänestän Halosta, ennakkoäänestyksessä

Ääniä: 24 7,9%
  • Äänestän Halosta, virallisena äänestyspäivänä

Ääniä: 40 13,2%
  • Äänestän Niinistöä, ennakkoäänestyksessä

Ääniä: 78 25,7%
  • Äänestän Niinistöä,virallisena äänestyspäivänä

Ääniä: 111 36,6%
  • Aku Ankka on paras mahdollinen presidentti

Ääniä: 14 4,6%
  • Jätän äänestämättä

Ääniä: 16 5,3%
  • Olen ala-ikäinen,mutta äänestäisin Halosta

Ääniä: 5 1,7%
  • Olen ala-ikäinen,mutta äänestäisin Niinistöä

Ääniä: 13 4,3%
  • Olen ala-ikäinen, mutta jättäisin äänestämättä

Ääniä: 2 0,7%

• Äänestäjiä
    303

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Kyllähän tuon Tarja "SETA" Halosen saisi heivata kuparitukastaan vittuun tuolta pressan pallilta. Perkeleen liiterileuka ei omasta mielestäni ole saanut mitään merkittävää aikaiseksi valtakaudellaan.

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Hauska provoketju :)

peno kirjoitti:
Kyllähän tuon Tarja "SETA" Halosen saisi heivata kuparitukastaan vittuun tuolta pressan pallilta. Perkeleen liiterileuka ei omasta mielestäni ole saanut mitään merkittävää aikaiseksi valtakaudellaan.
Listaapa nyt tähän kaikki suomen edellisten presidenttien henkilökohtaisella panoksellaan aikaansaamat merkittävät asiat, niin voidaan vähän verrata.

Ja edelleenkään ei lakkaa ihmetyttämästä, minkälainen munaton vässykkä kokee jonkun "SETA":n itselleen uhkaavana, kun sitä pitää niin helvetisti pelätä?

Daespoo kirjoitti:
Sauli Niinistö.

Suomen kansa ei ole ansainnut tätä ruostekypäräistä lesbokommunistia toiselle 6-vuotiskaudelle, mitään niin pahaa emme ole tehneet.
Tässä vastaus niille, jotka ihmettelevät, miten esim. Hitler pääsi aikoinaan asemaansa ja sai tehdä tekosiaan oman munanimurinkinsä kanssa.

Hyvin on kokoomusjugend aivopessyt. :D

Suosikkijoukkue
Jokerit, Suomen maajoukkue, altavastaajat
Sale, ja juhlallisesti vasta sunnuntaina.

Huolimatta lähes Hitleriin verrattavasta propagandakoneistosta jonka avulla Tarja Aurinkoinen on yrittänyt ylitsemme ajaa.

JuVii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Olen alaikäinen ja jättäisin äänestämättä. Ei ne presidentit (ja kansanedustajat) mitään hyvää osaa päättää ja tehdä, kunhan lupailevat kaikenlaista.

Elrith

Jäsen
Suosikkijoukkue
On vain Jokerit
Kyllä Aku Ankka olisi noista ihan selkeästi paras. Äänestän kuitenkin taktisesti koska en usko Ankkalinnan oman pojan mahiksiin, eli Sauli fucking Niinistö. Jos joku nyt haluaa tätä naurettavaa koko kansa Tarja-leikkistalinismia jatkaa niin muuttakaa Pohjois-Koreaan. Siellä on saatana teille sosialismi. Toivoo: Irti mun kamoista, vitun kommarit ry.

Ei, en usko että politiikasta voi keskustella järkevästi netissä.

sam1987

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
neuvostoliitto?
berliinin muuri?
sosialismi?
halonen?
HISTORIAA

ehdotanki että tehdään tulevaisuutta, sauli linnaan

sunnuntaina sauli!

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Elrith kirjoitti:
Jos joku nyt haluaa tätä naurettavaa koko kansa Tarja-leikkistalinismia jatkaa niin muuttakaa Pohjois-Koreaan. Siellä on saatana teille sosialismi. Toivoo: Irti mun kamoista, vitun kommarit ry.
Muuta perseeseen, siellä on samanlaista paskaa kuin tuo ylläoleva kommenttisikin. Voi luoja minkälaisia urpoja. Jos et ole tiettyä mieltä, niin on siis muutettava pois? Just. Imekää sladdia.

PS. Muutatko sä amerikkaan, jos niinistöstä ei tulekaan presidenttiä?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy