Mistä saisin nyt Saukkosen selostamaan?
Masokisti?
Mistä saisin nyt Saukkosen selostamaan?
Kova haaste kuitenkin.Äärimmäisen vaarallinen vimmattu maalihan se on!
No eikös tuo periaattessa ole pelin viivyttämistä, jos haastetaan maali jossa ei ole mitään laitonta.Tuo rangaistus epäonnistuneesta haastosta ei istu minun oikeustajuuni.
Radio päälle :)Mistä saisin nyt Saukkosen selostamaan?
Mun mielestä ihan selvä homma. Pelin viivyttämistä.Tuo rangaistus epäonnistuneesta haastosta ei istu minun oikeustajuuni.
Se jonkin verran onneksi rajoittanee näitä haastojaTuo rangaistus epäonnistuneesta haastosta ei istu minun oikeustajuuni.
Kyse oli varmaan siitä, oliko kiekko jo hallussa ennenkuin kaveri oli "paitsiossa" eli ottiko syötön vastaan paitsioasemassa. Ei ollut paisiossa saadessaan syötön ja kiekko oli hallussa ennenkuin ylitti viivan... eli saa kuljettaa kuten totesit.Eikös sen saa kuljettaa noin
Ei näitä säännöillä tulkita.Minä tulkisin kiekon olleen hallussa, jolloin senttien mittailu olisi turhaa.
Suomi on paska maaToi Amanda H on muuten harvinaisen heikko tunnelmannostattaja edelleen. Ennemminkin latistaja tolla huudollaan.
Mun mielestä ihan selvä homma. Pelin viivyttämistä.
Kuka se huutaja nyt oikein on? Äsken häntä väitettiin joksikin saatanan ottelujuontaja Sara Sulanderiksi. Tähän täytyy saada nyt selvyys.Toi Amanda H on muuten harvinaisen heikko tunnelmannostattaja edelleen. Ennemminkin latistaja tolla huudollaan.