Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ei ole missit jaksaneet viihdyttää jenkkipoikia väsyneeksi, kun noin liikkuu luistin.
Oli ennen toisin, kun Sara & Co. imi jengin kuiviin jo alkusarjassa. Niitä. Aikoja.
Ei ole missit jaksaneet viihdyttää jenkkipoikia väsyneeksi, kun noin liikkuu luistin.
Tämä oli taidetta. Kiitos.Keksin bubismin:
Ja pitkä kiekko Latvian päätyyn, tai eihän kiekko ole pitkä vaan pieni, mutta kiekon matka oli pitkä.
Oli ennen toisin, kun Sara & Co. imi jengin kuiviin jo alkusarjassa. Niitä. Aikoja.
Jenkkien Sakari Manninen.Miten tää Grimaldi ei oo lyöny läpi änärissä? Kaverihan on helvetin taitava. Ehkä se on sit toi koko. NHLssä on fyysiset pakit.
Kyllä tuo istuminenkin on vähän siinä ja siinä. Mitä jos vaan siirrettäs jukolan viestiin?Parempi se olis, jos vaan istuis hiljaa!
Onneksi tässä on aikalailla kiekkokausi 22/23 ohi ja muutama kuukausi taukoa niin voi pelikiellot istua mökillä. Kunhan ei porttikieltoon asti perseile...Jestas kun modet kampaa nää ketjut myöhemmin läpi niin mä lähden poksiin. No ei voi mitään.
Linkku oli kova äijä. Sydämellä veteli lähetyksiä.Kyllä mä kaipaan näistä lähetyksistä Linkku Lindegrenin vauhdikkuutta ja Aadevaa.
Onneksi tässä on aikalailla kiekkokausi 22/23 ohi ja muutama kuukausi taukoa niin voi pelikiellot istua mökillä. Kunhan ei porttikieltoon asti perseile...
Kyllä mä kaipaan näistä lähetyksistä Linkku Lindegrenin vauhdikkuutta ja Aadevaa.
Eihän se osais ekalle rastille saati kotio sieltä?Kyllä tuo istuminenkin on vähän siinä ja siinä. Mitä jos vaan siirrettäs jukolan viestiin?
Mieti ku Ali Baba oli siellä. Tämä Znärök jonka habitus oli sen näkönen että oli vetäny pullon smirnoffia ennen aamujäitä. Kummeli kamaa.Toi Latvijan valmentaja on peruskoulun rehtorin näköinen tyyppi. Semmonen, joka sanoo, ettei meidän koulussa ole koskaan ollut kiusaamista ja tämä on yksityistapaus vaikkakin valitettava sellainen.
Saati että joku jaksaa katsoa. Eikö ne rymyä tuntitolkulla siellä metässä. Saukkonen voitas viedä vaikka rastille neljä sinne suon laitaan sääskien syötäväksi. Punanen lippu sitte käteen ja ämyri mille saa koilottaa "boninjo" tänne päin.Eihän se osais ekalle rastille saati kotio sieltä?