Mitäs pukki toi?

• 5 056
  • 86

jerry

Jäsen
Viestin lähetti Jude
[B-Lipun ja kyydin Pelicans-HIFK-peliin
-Riihikuivaa rahaa
-[/B]

Tervetuloa. Järjestämme vastaanoton jäähallilla. Vastaanoton taso, laajuus ja vastaanottajien vieraanvaraisuus on suorassa suhteessa saamasi riihikuivan rahan määrään.... Eli paljon tuli?

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Mitäs mä sain...

- Karkkia, karkkia ja vielä lisää karkkia
- Soittokelpoista cd-materiaalia, elikäs Glueciferin Riding the Tiger
- Ihka uujen parranajokoneen, ihan Braunin tällä kertaa (edellinen oli Keravan Hong Kongista - yhtään kyseistä liikettä väheksymättä - ostettu, noin 13 euroa maksanut, ihon verille jyystänyt merkkikapistus)
- Paidan
- Mummolta kokoa liian pienet tossut
- Kirjoja

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
-Pipon
-Kaulaliinan
-Hanskat
-Sukat
-Deodorantti+suihkugeeli-pakkauksen
-Suklaatia
-150 euroa rahaa

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
- kaulaliinan ja hanskat
- palapeli, vain 1500 palaa
- kirjan
- tyynyn ja tyynynpäälisen
- 2 kaulakorua
- hajuvesi
- reppu

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Viestin lähetti Senior

Teinipoikani kuitenkin oli ostanut allekirjoittaneelle lahjan, joka sopi kuulemma mulle niin hyvin:

ELV1S 30 #1 HITS.

Isänsä poika, jossa on ainesta :-)

Kaikki jotka tajuavat Kuninkaan päälle, heissä on ainesta. Itse odotin tuota levyä itselleni, mutten saanut. Sain tosin Honey Aaltosen Hurriganes-kirjan, joten näillä mennään. Anna teinisikin kuunnella Kuningasta.

Hese

Jäsen
Suosikkijoukkue
Idän ihme
Tulihan noita lahjoja saatua:

- Vihdoinkin kunnollinen partakone, nyt loppui höyläilyt.
- Rahaa
- Muutama leffa
- Makeisia
- Leffalippuja
- Vaatetusta
- Dödöä

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Minä sain pukilta:

-Boxerit
-Pitkätkalsarit.
-Sukat.
-Suklaata parit lootat.
-15kpl tyhjiä tallenteita (tuli tarpeeseen)
-Ja lupauksen siitä että Jokerit voittaa suomen mestaruuden.

Kemulator

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Kaiketi olin ollut kiltti:

- polttava CD-vekotin
- Juti-Suomi-sanakirja, josta sain kauhukseni huomata Jutilan olleen nuorena hyvin paljon samannäköinen kuin itse olen tällä hetkellä (uhh)
- Värityskirja
- JYP-fleecetakki
- JYP-sukat, joissa "pelaajakortit" sisällä. Vasen sukka oli Poikolainen, oikeassa Ponto...
- viltti (vihje pelitaidoista?)
- Remeksen Itäveri
- kahden kuulokkeen HF puhelimeen
+ pakolliset deodorantti-hanskat ym.

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U15
Viestin lähetti jerry
Tervetuloa. Järjestämme vastaanoton jäähallilla. Vastaanoton taso, laajuus ja vastaanottajien vieraanvaraisuus on suorassa suhteessa saamasi riihikuivan rahan määrään.... Eli paljon tuli?

Kiitos kiitos. Rahaa tuli ihan mukavasti, mutta Lahden reissulle sitä lähtee ainoastaan sen verran, että saan ostettua pari olutta, joten vieraanvaraisuus jäänee melko vaatimattomaksi ;). Antakaa edes parin maalin voitto, enempää en pyydä.

jerry

Jäsen
Jaa

Mieluummin tarjoan vaikka kaljan erätauolla kuin lupaan pisteet, jotka tosin tulette saamaan minun tekemisistä tai tekemättä jättämisistä huolimatta.

Jos tällä pelillä on edes sen verran merkitystä että saadaan pidettyä se yksi länsisuomalainen palloseura ulkona pleijareista, toivon pisteitä Hifkille. Ei meillä ole niille pisteille mitään käyttöä kuitenkaan.

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti Senior
Olimme sopineet aikuisten kesken, ettei lahjoja ostella.

Sama täällä. Lasten jouluilon seuraaminen oli jo itsessään hieno joululahja. Samoin vaimon valmistama erinomainen jouluateria mateen mäteineen ja eri sortin sörsseileineen.

Niin...ja toihan se pukki Nykäsen Raid-kirjan. Tuosta legioonalaisesta aletaan ottaa selvää jo iltapäivällä.

Viimeksi muokattu:

Morning star

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Niin,ei ole meikäläinen tainnut kovin kiltti olla,kun ei lahjoja oikeen herunu.

Jotain kuitenkin sain/itse ostin:

-Satyricon:Volcano CD
-Remeksen Itäveri kirja
-Sukkia ja kalsareita
-Jääkiekon värityskirja
-Him-synnin viemää kirja
-suklaata

Ei muuta.Näinhän sen silti pitikin mennä,ei joulun tarvitsisi olla sellainen järjetön kulutusjuhla,mitä se nykyään on.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
-Apulannan CD (loistava!)
-Jennifer Lopezin CD (ei niin hyvä, mutta kannet 10-)
-vaatetta
-suklaata
-partavesi + dödö -setti
-kalenteri
-rahaa 550 euroa (olen ilmeisesti ollut kiltti?)
-Spede -kirja
-Guiness 2003 -kirja
-Alivaltiosiihteri: Virallisuus tai henki -kirja
-Juoppohullun päiväkirja -kirja (minäkö..?)
-snapsilasi-pakkaus

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Unohdin eilen illalla ihan kokonaan mainita, että toihan se vanha pukki mulle myös Armottomat -nimisen cd:n. Se oli vanhiman lapsen lahja. Mahtisonni on soinut koko aamupäivän meillä.

Miguel

Jäsen
Iän myötä joululahja-arsenaali muuttuu laihemmaksi. Kahta CD:tä pyysin, kumpaakaan ei löytynyt, mutta Queenin Greatest Hits tripla-CD:n sijaan sain kaksi muuta Queenia + veljeltäni Takorautaa-CD:n, jota en odottanut. Remeksen Pääkallokehrääjää pyysin (varatoiveena jotain muuta jännäriä), mutta pukille sattuneen virheen vuoksi sainkin Ruttokellot, joka löytyy jo hyllystä. Lisäksi sain Valtiot ja liput -tietokirjan ja keittokirjan. Ja kavereilta (jotka omistavat "kyllä tai ei"-tekstillä varustetut t-paidat) sain "Tai ei mitään"-tekstillä varustetun paidan.

Summa summarum. Aluksi olin hieman pettynyt, kun kaikki toiveet eivät toteutuneet, mutta se meni nopeasti ohi. Äiti on Jenkeissä, ja sieltä tulee pirskatisti vaatteita sekä mahdollisesti joku levykin tuliaisena. Mukava joulumieli jäi kuitenkin.

Viestin lähetti Ikijokeri

Axe-shampoota ja dödöä

Joku taitaa olla sinulle erittäin julma ihminen, kun Axea antaa lahjaksi. Vai omasta tahdostasiko haluat karkottaa naiset? :)

edit: typo

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huikein lahja varmaan Band Of Brothers kuuden DVD:n boksi.
Rahaa jonkun verran, Hugo Boss -lahjapaketti, Tommy Hilfiger -bokserit ( :D ), tyhjiä CD-levyjä, Juti-Suomi -kirja + pakolliset suklaat.

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tänään pukki toi vielä yhden yllätyslahjan. (Lue: Pari sukulaista tuli vierailulle.) Tuosta paketista paljastui muki, jonka kyljessä on poroja. Ja kaiken huipuksi se muki alkaa soimaan, kun siitä juo. Samalla kun se alkaa soimaan, syttyy porojen valjaisiin vielä pariin kohtaan punainen valo.

Nykykeksintöjä ihmetellen,

Poison

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ilmeisesti minäkin olen ollut kiltti, edes osan ajasta...

Pukki toi ainakin:

-Musiikkia (The Sounds, ja kai ManaManakin on yhteiseksi laskettava, vaikka itse lahjan ostinkin samaan talouteen...)
-Luettavaa (Mämmilä-kokoelma, K.Röyhkää...)
-Vaatteita (muutama paita, mukaanlukien aito englannintuliainen suoraan Liverpoolin kaupungista :-), solmio (ei kovinkaan perinteinen...) sekä teetetty uniikki hopeinen solmioneula, johon kaiverrettu erään punkorkesterin nimi...
-Muutaman raha-arvan, joista yhdessä yhteisessä 4 euron voitto!

Niin ja videot. Yritä nyt sitten olla kulutuskriittinen, kun appivanhemmat ostelee kalliita lahjoja, jotka toki ovat mukavia, mutta ilmankin on yritetty pärjätä...

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
- Klamydian "Suomi on sun" ja Elviksen kokoelman
- Dödöt ja plöröt
- Villapuseron ja paidan
- Rahaa
- Jutin plätyskän

Tytölle tuli kaxi Baby Bornia, kun kaverin eukko osti myös ja mm. leikkiuuni, jonka Puuha-Pete just kasasi, vaikka muija väitti etten osaisi. Siitäs sai!

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Creedence Clearwater Revivalin 6 CD:n boksi. (On piinaa viettää tuollaisen kanssa noin vuorokausi ennen kuin pääsi cd-soittimen luo. Onneksi kansikirjasessa riitti luettavaa.)

Futuraman ykköskauden tripla-DVD.

Mitä Missä Milloin 2003

Jääkiekon värityskirja

Sekä tietysti sukkia.

TheChef

Jäsen
Suosikkijoukkue
Useita hyviä löytyy...
- Partakoneen (joka oli valmiiksi rikki!!!) :)
- Pussilakana & Tyynyliina
- Sukat
- Rahaa
- Drinkkikirja
- Muki + Pöllö
- Paita
- Suklaata
Pari pakettia tulee sitten aikanaan loppiaisen tienoilla isovanhemmilta...

Voittaja

Jäsen
-Rahaa
-pari Marimekon pyyhettä
-Marimekon paidan(kerroin jo äidilleni, etten voi pitää sitä edes alupaitana kiekkopeleissä, ei oikein tykännyt)
-4 Bond DVD:tä :D
-pari kirjaa
-uudet kalastusvermeet(vapa ja kela)
-sukkia ja boxereita
-karkkia
-kai sitä jotain muutakin tuli, en vain muista
Ja erikoismaininnan saa Mikko Leinonen(en tunne henkilökohtaisesti) joka lahjoitti Voittajalle Tappara lippiksen(Jutin nimmareilla) ja Tappara fleecen :D Liian monimutkaista selittää miksi näin kävi..

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy