Mitäs pukki saisi tuoda 2016

  • 2 182
  • 20

Kanerva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights
Listataanpa ensi vuoden toiveita.

- Yhteinen liukkarin kyllästämä yö Jenni Vartiaisen kanssa

- Lohkolämmitin Volkkariin

- Lapiduksen tuleva

- Suklaata
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Rahaa. Tänävuonna jäi saalis vähän vajaaksi.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Lahjakortin iFoloriin tai vastaavaan palveluun, että voisin tilata canvas-tauluja sisustuselementeiksi. Lisäksi jotain laadukasta rommia ja pari tornia Byronia. Kovat on kyllä vaatimukset, mutta lupaan olla kiukuttelematta vaikka kaikkia toiveita ei täytettäisi.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Parit rumpukapulat.

Vic Firth American classic hickory 5a kiitos.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
- uusi työpaikka
- asunto
- Sara La Fountain
- riittävästi rahaa mukavaan loppuelämään
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei kait aikuiset oikeasti toivo mitään joululahjoja? Jotenkin kaukaa haettu ajatus.

En mä edes tarvitse mitään tai olisinhan mä sen muuten jo ostanut, enkä mä mitään turhaakaan halua. Tietty joku matka vaikka olisi kiva, mutta ei minne sattuu eikä mistä tahansa, tai joku pullo, jos nyt jotain pitäisi väkisin keksiä.

Paskapaperi ja sellaiset käyttöjutut on tietty niitä, millä saa rahalle vastinetta.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Viinaa voisi tuoda. Ja rahaakin toki. Tai sitten vaan elämän ja jonkun kivan muijan.
 

HeroForSale

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punapaitaiset
Jos joululahjaksi saan toivoa, että tervehdyn ja pääsen satojen kilometrien päästä sairaalasta kotiin viettämään ensimmäistä yhteistä joulua tyttöystävän kanssa, se riittäisi.

Jaa, no uudet bokserit ois myös jees. Pingviinin oon halunnu lemmikiksi, mutta katotaan sitä vaikka joku toinen kerta.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Terveyttä läheisille ja liirum laarum, lärpätti lää. Minä toivon sitä ympäri vuoden, en pelkästään jouluksi.

Suklaata ja hyvää juomaa.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Tämä nyt on taas kommunistien ja myös sossuharrastelijoiden toivomusryhmä. Tajutkaa palikat realiteetit.

Mitä Pukki Saisi Tuoda? Voi jumalauta. Ei ole Pukkia, lapset teillä on, mutta ole mitään saatanan Pukkia. Se Joulupukki on naapurin kapitalisti, joka pitää kurjuuttasi yllä, ja sinä ostat pellemukulallesi jotain perkeleen krääsää. Aikaa ja lukutaitoa, ymmärrystä, siihen sinulla ei ole varaa.

Joulupukin ei pitäisi tuoda mitään, sen Älykääpiöviisastelijan pitäisi viedä jokaiselta jotain pois.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Uskottavuutta. Valkean joulun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös