morningstar
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HPK, Buffalo Bills
Kovasti täällä on keskitytty asioiden tekemiseen. Yhden sormen tekniikkahan on tuikitärkeä myös silloin kun ollaan pasiivisia, eli istutaan peukalo perseessä.
Mä lähetin Lamisilia, mutta ilmeisesti ei tullut perille?Cosmo kirjoitti:Otin perhepotretin ja joulun alla fotoshoppasin varpaille tonttulakit ja lähettelin multsareina joulutervehdykset. Puolet vastauksista oli hyivittua, puolet luulivat lakkeja oikeiksi ja kolmas puolikas lähetti perhepotretin omista varpaistaan. Joulun taikaa!
Shayne kirjoitti:Mä lähetin Lamisilia, mutta ilmeisesti ei tullut perille?
morningstar kirjoitti:Kovasti täällä on keskitytty asioiden tekemiseen. Yhden sormen tekniikkahan on tuikitärkeä myös silloin kun ollaan pasiivisia, eli istutaan peukalo perseessä.
Mielestäni on hyvin osanotettavaa, että Pelastusarmeija HQ:ssa joulupatojen tuottoa purkaessaan martat löytävät ruostepurkkinsa pohjalta Cosmon keskivarpaan.Cosmo kirjoitti:Tuli, muttei tarvittu. Keskivarvas on vanha painija, joten sen takia sillä on kukkakaalikorvat. Näyttää tietty vähän joltain silsalta kun on vähän röpelöä. Annoin Pelastusarmeijalle, sillä retalejengin terveys on lähellä sydäntäni.
Shayne kirjoitti:Mielestäni on hyvin osanotettavaa, että Pelastusarmeija HQ:ssa joulupatojen tuottoa purkaessaan martat löytävät ruostepurkkinsa pohjalta Cosmon keskivarpaan.
No voi vittu, takassako mun olis pitänyt ne polttaa...?Cosmo kirjoitti:No on se nyt rehdimpää kuin koppuraksi runkatut villasukat, joita sinne myös viedään muka avusteina.
Orange Countya ei vahvistaisi edes Derby!Cosmo kirjoitti:Ja jottei menisi ihan OoSeeksi
Ei pala, kuulin.Shayne kirjoitti:No voi vittu, takassako mun olis pitänyt ne polttaa...?
Juu, ei pala ei. Arvaa miten yleensä sammutan saunanpesän?Cosmo kirjoitti:Ei pala, kuulin.
Omallakin sormella voi oikeuteen yrittää mikäli appeen käärepaperissa ei ole selkeästi opastettu asiakasta oikeaan ruokailutekniikkaan, kuten "keep your fingers and other body parts outside while eating".Shardik kirjoitti:Ameriikan ihmemaassa sen yhden sormen voi pistää hampurilaisensa sisään, haukata kerran, esittää järkyttynyttä ja sitten vetää mäkkärin (tai vast.) oikeuteen isoista rahoista.
(edellyttää, ettei kyseessä oleva sormi ole oma tai kiinni kädessä)