Mitä vaihtaisit jokereissa?

  • 11 147
  • 60

Karamahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Coyotes
Re: Re: Re: Re: Sokea kana jnejne

Viestin lähetti Tenkanen
En löydä millään tätä sanaa sivistyssanakirjasta.

Ai niin sori, ei olis pitäny kirjottaa ulkomaan kielellä tälle palstalle...
 

Tenkanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maaseudun Tulevaisuus
Re: Re: Re: Re: Re: Sokea kana jnejne

Viestin lähetti Karamahti
Ai niin sori, ei olis pitäny kirjottaa ulkomaan kielellä tälle palstalle...

Voit minun puolestani mussuttaa ihan millä kielellä haluat.

Jospa nyt palattaisiin aiheeseen (suomen kielellä, joka on kuitenkin tietääkseni jatkoajan virallinen kieli)...

Noin ulkopuolelta seuraten tulee vaan mieleen että aina kun joku menestyy muita paremmin niin muut ovat heti haukkumassa ostojoukkueeksi ja fanit ovat muka vain mukana koska joukkueella menee hyvin. Näin kävi Jokereille, näin kävi TPS:lle ja näin tulee käymään Kärpille.
(Ja näin kävi IFK:lle parikymmentä vuotta sitten.)

Muutaman vuoden rypeminen tekee näköjään sen että on taas okei kannustaa jotain joukkuetta. Jos Jokerit nyt rämpii keskiviivan tuntumassa muutaman vuoden, niin eiköhän homma taas muutu. Tämä on varmaan Virmasen taktiikka.
 

Jindebyne

Jäsen
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sokea kana jnejne

Viestin lähetti Tenkanen
Jos Jokerit nyt rämpii keskiviivan tuntumassa muutaman vuoden, niin eiköhän homma taas muutu. Tämä on varmaan Virmasen taktiikka.

Sä et voi uskoa tuohon "taktiikkaan" itsekkään.
 

Carlos

Jäsen
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sokea kana jnejne

Viestin lähetti Tenkanen
Tämä on varmaan Virmasen taktiikka.

Kyllä tästä on kysymys. Aikamme suuri taktikko ja hyveiden summa on laskenut tämän varaan. Samaan taktiikkaan perustuu myös McLarenin viime ja tämän kauden floppaukset, jos on liikaa huipulla, tulee paljon vihamiehiä.

Itse asiassa olen kuullut että itse Fiatin sikariporras on vaikuttunut Virmasen taktiikoista, ja on kysellyt tätä palvelukseensa kun muu tiimi kyllästyy voittamiseen.

Tosin siirron esteenä pidetään erästä Suomalaista midaksen kosketuksen omaavaa huippuliikemiestä, häntä kenen nimeä ei edes uskalla ääneen sanoa. Hänen tiedetään lähettäneen Fiatin päämajaan faxi, jossa luki "Unfortunatelemento this treid is non-possiamo, juu kännot hääv käyttöä for this mään, pikoos I have fucking trained him and ai niid pesetas from juu multo bene".
 

punisher

Jäsen
Joopa joo Tenkanen. Me katkerat miehet täällä vaan itkemme emmekä näe metsää puilta eli Virmasen pirullisen nerokasta, suorastaan macchiavellimäistä taktikointia. Niinpä...

PS. Onneksi NHL scouteilla on kuitenkin silmät päässä. Hyvinkään Ahmojen kasvatti Tukonen meni ekalla kierroksella numerolla 11 ja ensimmäinen jokerikasvatti kolmannella kierroksella numerolla 66.
 

Loponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KÄRPÄT,TPS,HIF,JOK,TAP,HPK, BLU,ILV,LUK,ÄSS,SAI,
Nämä vaihtaisin eli 4 (neljä) muutosta.

Näin helppoa se on.

JOKERIT
OKERIT
KERPIT
KERPÄT
KÄRPÄT
 

Ilmala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Re: Nämä vaihtaisin eli 4 (neljä) muutosta.

Viestin lähetti Loponen
Näin helppoa se on.

JOKERIT
OKERIT
KERPIT
KERPÄT
KÄRPÄT
Todellinen Loponen!

Itse vaihtaisin muutaman mikkihiiren pariin kanadalaistyyppiseen voimahyökkääjään/putsausosastolle maalin eteen!
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Itse vaihtaisin Virmasen muihin tehtäviin kun joukkuetta aletaan kokoamaan. Lisäksi asenne Areenan audiovisuaalisen puolen käytössä vaatii parannusta, eli musiikkivalinnat, jumbotronin käyttö, lapsentaudit äänen käytössä eli musan soiminen pelin aikana. Pelaajaintroihin voisi myös panostaa, vähän pyroa kehiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös