Mitä vaihtaisit bluesissa ?

• 6 376
  • 39

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Viestin lähetti Ruutiveijari
Ympäristössä kyllä tuntuu vähän porisevan pinnan alla. Areenalla on odotettavissa varsin isojakin muutoksia aika nopealla aikavälillä ja monen kärsivällisyys alkaa olemaan loppumispisteessä.
Happy hour 17.30-18.30? Tuopin hintaa 50cnt alas jokaisesta kotijoukkueen maailsta?

Bandana

Jäsen
Jos mie saisin valita, niin mie vaihtaisin seuraavat asiat;

- Sen irvistelevän turkulaisen
- Sen juopon dorkan joka kaatui kännissä golf-kärryllä
- Sen läskin donitsin
- Sen tyhmän joukkueen nimen
- Sen huonoa läpyskää heittävän tj:n
- Tommyn

Pitää vielä kysyä kun en ole tällä kaudella vielä kotimatsissa käynyt, että mitä MacLean tekee siinä niin ihq:ssa trailerissa? Syö donitsia?

Mutta ihan seriously, eihän nää tappiot mitään haittaa koska meillä on traileri. Kovin monella joukkueella kun ei oo traileria you know. TPS:llä oli se joku ampiaisvideo, mut sekin oli niinq so last year.

Eroa Hantta. Kerran se vain kirpasee.

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niin ja meillä on ehdottomasti liigan paras maalibiisi. Vituttaa sekä vastustajia että suurinta osaa omistakin. Repikööt muut vaikka siitä. Tosin tällä hetkelllä se ei vituta ketään koska se ei tuppaa soimaan.

vykoukal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
Viestin lähetti vision
Niin ja meillä on ehdottomasti liigan paras maalibiisi. Vituttaa sekä vastustajia että suurinta osaa omistakin.

Luuletko sinä ihan oikeasti, että sitä maalibiisiä vain jatkettaisiin vuodesta toiseen jos kaikki inhoaisivat sitä?
Palaute maalibiisistä on ollut positiivista ja jos tämän sivun jotain 18-25-vuotiaat kirjoittajat eivät siitä pidä, niin sille ei sitten mahda mitään.
Ainakin puolet katsojista pitää siitä, mutta he eivät ehkä roiku nettisivuilla kertomassa siitä.

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Viestin lähetti vykoukal
Luuletko sinä ihan oikeasti, että sitä maalibiisiä vain jatkettaisiin vuodesta toiseen jos kaikki inhoaisivat sitä?
Palaute maalibiisistä on ollut positiivista ja jos tämän sivun jotain 18-25-vuotiaat kirjoittajat eivät siitä pidä, niin sille ei sitten mahda mitään.
Ainakin puolet katsojista pitää siitä, mutta he eivät ehkä roiku nettisivuilla kertomassa siitä.

Millä ihmeen tavalla tiedät mitä "ainakin puolet katsojista" biisistä ajattelevat? Itse en tuohon mainitsemaasi ikäryhmään kuulu, mutta silti häpeän syvästi biisiä. Niin tekee jokainen tuntemani hallilla käyvä kannattaja. Taino, ehkä häpeä on liian vahva sana; loppujen lopuksi meikäläiselle on ainakin ihan sama mitä siellä maalin kunniaksi soi. Mutta mistä olet saanut päähäsi, että muut hallilla käyvät jakavat perversiosi tuon paskabiisin suhteen?

vykoukal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
Viestin lähetti Juhaht
Mutta mistä olet saanut päähäsi, että muut hallilla käyvät jakavat perversiosi tuon paskabiisin suhteen?

Ehkä siitä, että tunnen toistakymmentä Bluesin kannattajaa, ja vierailen muillakin sivuilla kuin jatkoajassa.
Uskon kyllä sen, etteivät kaikki pidä biisistä, tuskinpa kaikki Tapparankaan fanit jaksavat enää sitä Laif is laif-mölinää, mutta koska monet myös pitävät biisiistä, niin sitä on vaikea mennä vaihtamaan.

JsL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sharks
Viestin lähetti vykoukal

Pidän biisistä maalibiisinä, muuten ei kuulu soittolistalle. En ole 18-25 vuotias. Ajattelin vaan tulla kertomaan. :)

Euran Jussi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kajaanin Hokki,VT-HT,Panelian Raikas
Kyllä Hantassa on hyviäkin puolia, viime kauden yksi ketjuista joita luin oli "Hantta kiekon perusteet", itse asissa en kotijoukkueiden Lukon ja Ässien lisäksi muuta lukenutkaan.
Tosiaan kausi on alussa, annetaan sen Hantan kuluttaa nyt edes ne ekat tussit ennen erotusta.

No, jotta kekustelua syntyisi niin minä vaihtaisin Bluesin kannattajat.

JsL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sharks
Viestin lähetti Euran Jussi
No, jotta kekustelua syntyisi niin minä vaihtaisin Bluesin kannattajat.

Joo, helppohan se on puhua, kun selvästikkin etsit vielä itseäsi ja menestystäkin on sinne suuntaan tullut kohtuullisesti. Eikai tässä kukaan valittaisi jos Bluesin lisäksi fanittaisimme Jokereita ja IFK:ta.

Olemme nähneet tarpeeksi!

mulehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Tuohon maalibiisi-keskusteluun sanoisin, että mulle on ihan sama, mikä biisi siellä soi, mutta toivoisin vaihdettavaksi kappaleen soittofrekvenssin.

Hartza

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Viestin lähetti mulehead
Tuohon maalibiisi-keskusteluun sanoisin, että mulle on ihan sama, mikä biisi siellä soi, mutta toivoisin vaihdettavaksi kappaleen soittofrekvenssin.

Sitä voisi alkaa soittaa myös vastustajan tehdessä maalin. Toinen vaihtoehto on soittaa sitä maalibiisiä pelikatkojen aikana.

Mä en haluaisi vaihtaa Bluesissa mitään. Tällä hetkellä jää ottelulippujen verran rahaa muuhun (hyöty)käyttöön.

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Noh valmennus nyt vaihtoon ihan ensimmäiseksi, mielummin tsiigaan Timon Tuomen miestä laidalle -kiekkoa kun Hantan irvistelyä.

Maalibiisiä on ihan turha vaihtaa, mitä väliä sillä soiko siellä Koirat Ulos vai Hanna Ekolan Villihevoset kun Blues tekee maalin. Vituttaapahan vastustajia entistä enemmän.

Mika Niskasen voisin vaihtaa omassa päässä hyvin pelaavaan pakkiin.

lucas

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Mä haluaisin huippuvalmentajan ja huippuveskarin. S/M-liigan mittapuulla siis.

Jos ja kun pelaajabudjetti on nykyisen kaltainen, niin se huippuvalmentaja hoitaa loput.

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
Vaihtaisin muutaman ajatuksen siitä, että "mitäs minä sanoin" jo vuosia sitten. Muu maailma on herännyt Bluussin paskuuteen vasta nyt.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy