Mitä ulkomaisia sarjoja seuraat?

  • 35 070
  • 306

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Day Breakin loppuminen otettiin katsojien joukossa tyrmistyneenä vastaan. Ne, jotka sarjaa katsoivat, pitivät siitä. Aika kiukkuisia viestejä on tullut parille palstalle, joissa keskustellaan sarjasta. Idiootti on yleisin haukkumanimi ABC:n johdosta. Moni uhoaa katsovansa jatkossa muun kanavan sarjoja. En ihmettele. Kyllä itseänikin vituttaisi, jos katsoisi sarjaa mistä pitää ja se lopetetaan kesken. Vähäiset katsojat oli syy lopetukseen, kuten tässä ketjussa on jo sanottu.

Olen katsellut nyt viisi jaksoa, ja ihan ok sarjahan tämä on. Mutta tuskin katsoo ihan loppuun, ennenkuin tietää, tuleeko ne loput jaksot ulos vai ei.
Vanished eli kadotettu vai mikä se on. Alkaa Maikkarilta kohta ja sekin loppuu kesken. Jossain ketjussa täällä sitä on jo vatvottu. Paskaa toimintaa todellakin.

Sleeper Cell menee seuraavaksi katselulistalle.
 

late67

Jäsen
Suosikkijoukkue
jyp
Bauerin Jaskan seikkailut eli 24. Kaikki tähän asti meidän kanavilla esitetyt 4 tuotantokautta. Nyt 5 seurannassa.
Lost ja myös Bad girls!
 

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames, Leijonat&Team Canada
24 voisi lähettää kaksi tuoretta jaksoa viikossa, niin hyvä sarja on kyseessä, vaikka onhan se outoa että 24h kerta toisensa jälkeen pelastetaan maailma :). Nythän tulee sunnuntaina uusi jakso ja tiistaina uusinta siitä. Parempi oli silloin kun oli tiistaina ja torstaina suorat ja viikonloppuna subin uusinnat.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Pako, Simpsonit, Myytinmurtajat, 24 tietenkin, Conan, Kauniit ja Rohkeat, Emmerdale, South Park, Selviytyjät, Amazing Race, The Shield, Pulmuset, Perheen Kalleudet (silloin kun tuli), Perhe sotajalalla, Miehen Puolikkaat..yms.. Kylmä Rinki.

Kyllä näitä löytyy. Kauniit ja rohkeat silloin tällöin, että voi keskustella vanhemman väen kanssa edes jostain. =D
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Hauptmann kirjoitti:
O.C. (vähän alkaa kyllästyttää, kun Ryanin ja Marissan suhde on taas katkolla)

Eikös se mennyt jo poikki? Eikä yhtään haittaa, Nikki Reediä katselee mieluummin. Alkaa pikku hiljaa vituttaa muuten tää sarja (tai pikemminkin eräät hahmot), ei tainnut loppu tulla yhtään liian myöhään.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Johonkin ketjuun olen kirjoittanut tv-suosikeistani, mutta en näköjään tähän.
Paras tv-sarja mikä tällä hetkellä tulee tuutista pihalle on ylivoimaisesti Asema 62.
Väittääkö joku vastaan?
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Tinke-80 kirjoitti:
Heroes'iin olen jäänyt tällä hetkellä koukkuun. Aivan järkyttävän koukuttava sarja. Suosittelen.

- tinke.80

Samma på här. Ihan törkeen loistava sarja, olin kk katsomatta ja katoin 4 jaksoa putkeen, taidan tehdä saman uudestaan jos vaan maltan.
 

redlate

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ketterä
Vikatikki. Taitaa tosin tulla jo uusintana mutta ei haittaa. Absurdia brittihuumoria parhaimmillaan.
Jenkkisarjoja en ole seurannut enää vuosiin. Samaa paskaa kaikki. Ja aina tuhat tuotantokautta. Mikään ei koskaan pääty.
Taistelutoverit edellinen järkevä sarja. Sota loppui, sarja loppui. Ei mitään WWII next generation tai mielikuvitus WWIII:sta.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Jericho
http://www.nelonen.fi/jericho/

Jerichoon olen tällä hetkellä koukussa. Olen nyt katsonut 4 ekaa jaksoa ja pakko sanoa että on todella huippusarja. Suosittelen. Ei perinteiseen jenkkimäiseen tapaan selittele liikaa vaan antaa mysteerien avautua hiljaa ja samalla luoden uusia mysteerejä. Great!

- Tinke-80
 

nikozwan

Jäsen
Jericho
http://www.nelonen.fi/jericho/

Jerichoon olen tällä hetkellä koukussa. Olen nyt katsonut 4 ekaa jaksoa ja pakko sanoa että on todella huippusarja. Suosittelen. Ei perinteiseen jenkkimäiseen tapaan selittele liikaa vaan antaa mysteerien avautua hiljaa ja samalla luoden uusia mysteerejä. Great!

- Tinke-80

Itse olen vilkaissut vasta pari jaksoa, mutta ihan lupaavalta vaikuttaa. Oikeastaan ekassa jaksossa tuli jotenkin sellanen fiilis, että näyttelijät (osa) olisi olleet vähän kökköjä, mutta toinen jakso oli jo parempi ja idea sinällään on helvetin mielenkiintoinen.

Ja muita sarjoja joita tulee seurattua, Ameriiiikan Aikatauluissa:

Lost (Alkanut väljähtämään, viime kauden pari vikaa jaksoa kuitenkin toimi)
Prison Break (Omasta mielestäni kausi 2 oli itse asiassa parempi kuin eka)
Family Guy (Llloistava. Unohtakaa Simpsonit ja South Park. This is the shit!)
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
OZ. Ainoa sarja jota yleensäkään katson. Ja itse asiassa ainoa ohjelma jota katson TV:stä.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Rillit Huurussa (aka Big Bang Theory) http://www.sub.fi/ohjelmat/index.shtml/ohjelmat?668475

Tämä hemmetin hauska nörtti-sarja on viimeisin mihin olen jäänyt 'koukkuun'. Pakko katsottavaa minunkaltaiselleni elämäntapa-nörtille.

Toinen hyvä sarja on David Duchovnyn Californication sarja joka on enemmänkin toista ääripäätä. Erinomainen draama-sarja riutuvasta kirjailijasta joka melkein panee jokaista vastaantulevaa naista. Hyvät näyttelijät, hyvä käsikirjoittaja ja hyvää dialogia. Suosittelen.

- Tinke-80
 

Tanskanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
TV:stää ei pahemmin oo tullut mitään katottua pariin-kolmeen vuoteen. Toki lätkät ja muut urheilut mukaan laskematta.

Sieltä ei vaan tule mitään kattomisen arvosta. Ei kiinosta nää ainaiset poliisipaska, murhatutkimusleikit ja muut maailmanpelastajat.

OZ(Kylmä Rinki) ja Frendit. Siinä oikeestaa parhaat.
Nyt kuitenkin tuli nähtyä eka tuotantokausi "The Black Donnelly's" nimistä sarjaa. Aivan loistava oli, ja kaikki jäi auki vikassa jaksossa. Sitten vaan googlettamaan, että millon jatkoa luvassa. Eipä ole tulossa ei...
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Rillit Huurussa (aka Big Bang Theory) http://www.sub.fi/ohjelmat/index.shtml/ohjelmat?668475

Tämä hemmetin hauska nörtti-sarja on viimeisin mihin olen jäänyt 'koukkuun'. Pakko katsottavaa minunkaltaiselleni elämäntapa-nörtille.

Toinen hyvä sarja on David Duchovnyn Californication sarja joka on enemmänkin toista ääripäätä. Erinomainen draama-sarja riutuvasta kirjailijasta joka melkein panee jokaista vastaantulevaa naista. Hyvät näyttelijät, hyvä käsikirjoittaja ja hyvää dialogia. Suosittelen.

- Tinke-80

Samoilla linjoilla ollaan. Juuri olin tulossa kirjoittamaan tuosta subin uutuussarjasta. Hieman skeptisesti aloin tuota katselemaan, mutta nopeasti tuli selville, että tässä on aika hupaisaa settiä. Tulee varmasti katsottua jatkossakin. Californication oli myös erinomainen sarja, juuri dialoginsa ansiosta. Erinomaista viihdettä.

Tuohon vielä lisään Housen aika pitkälti samalla perustelulla kuin sen Californicationinkin.
 

Cube

Jäsen
Rillit Huurussa (aka Big Bang Theory) http://www.sub.fi/ohjelmat/index.shtml/ohjelmat?668475

Tämä hemmetin hauska nörtti-sarja on viimeisin mihin olen jäänyt 'koukkuun'. Pakko katsottavaa minunkaltaiselleni elämäntapa-nörtille.
Ahaa. Mun mielestä oli todella tylsä ja epähauska sarja. Oikein ärsytti katsoa ja ajatella, että joku tekee tuollaista työkseen ja saa siitä vieläpä rahaa.

Kai sarja on sitten enemmän nörteille suunnattu, mene ja tiedä.

Ei siinä, on todella paljon huonompiakin sarjoja tullut toki nähtyä.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Ei ole aikaa eikä oikein kiinnostustakaan komittoitua minkään sarjan säännölliseen seuraamiseen. Asia ei muutu miksikään vaikka tallentelisin terabittikaupalla lähetyksiä levylle, kun en niitä tulisi kuitenkaan katsoneeksi.

Jos satun tv:n äärelle, niin sellaiset sarjat ovat tietysti eduksi joissa yksittäinen jakso on oma tarinansa, eikä edellisten jaksojen missaamisella ole mitään merkitystä. Tällaisia nyt on läjäpäin. Saksalaiset poliisisarjat ovat omassa lajissaan fantastisia. Komediaosastolla melkein kaikki sarjat täyttävät tämän määritelmän, mutta jotkut Frasierit tai Seinfeldit saavat korkeintaan haukottelemaan. Fast Show oli joskus sellainen, jota vääntäydyin katselemaan ihan varta vasten.

Perhe on Pahin oli kova juttu ja omana aikanaan tietyllä tavalla jopa anarkistinen, vaikka olinkin ihan vaahtosammuttimen kokoinen kun sarja pyöri ekaa kertaa Suomessa. Uusinnoissa on vieläkin särmää, vaikka ajan hammas onkin syönyt sarjan ulkoisia puitteita. Minulla on memorabilia-laatikossa tallessa kalifornialaiselta kirpputorilta ostettu Archie Bunker for President -rintanappi...
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Hill Street Bluesia, nyt uudelleen.
Monty Pythoneita tulee möllöteltyä aina kun niitä uusitaan.

Siinäpä ne. Oikeastaan mitään jatkuvajuonisia en viitsi edes ryhtyä seuraamaan, kun kuitenkin jäisi jaksoja näkemättä ja vituttaisi. Sitäpaitsi mitä nyt olen silloin tällöin uusia sarjoja jakson-pari yrittänyt katsoa, eivät ne herätä mitään mielenkiintoa tahi positiivisia tunteita.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Rooman toisen kauden ajattelin katsoa tv:stä kokonaisuudessaan. Siinäpä se taitaa sitten ollakin, ellei Ultimate Fighter ala jossain vaiheessa Jimiltä uudelleen.
 

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
The Black Donnelys

Eilen tuli Neloselta avausjakso sarjasta Donnelyn mafiaveljet. Ei herättänyt mitään suuria tunteita trailerin perustella, mutta ekan jakson loppupuolisko oli kyllä täyttä rautaa. Sopivalla tavalla synkkää meininkiä, á la OZ. Löytyipä avausjaksosta myös kaksi Kylmän Ringin näyttelijääkin, toinen näistä oli yksi suosikeistani, "Miguel Alvarez". Kyllä tätä pitää alkaa seurata.
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Eilen tuli Neloselta avausjakso sarjasta Donnelyn mafiaveljet. Ei herättänyt mitään suuria tunteita trailerin perustella, mutta ekan jakson loppupuolisko oli kyllä täyttä rautaa.

Loistavalta sarjalta kyllä vaikuttaa. Tuon Tommyn ainoa joskus harvoin vituttava piirre on suuttuessa/kiihtyessä ilmaantuva suhuässä. The Ruins -leffassa pisti pari kertaa jopa hymyilemään, mutta loistava näyttelijä kyseessä kyllä.

PS. Subilta tuli...
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
TV:stää ei pahemmin oo tullut mitään katottua pariin-kolmeen vuoteen. Toki lätkät ja muut urheilut mukaan laskematta.

Sama täällä. Urheilun lisäksi telkkari aukeaa vain silloin, jos tulee vaikka joku kiinnostava konsertti Teemalta tms.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Itse seuraan muutamia sarjoja. Prison Break ja Heroes kunhan alkavat taas.
Mutta parhaat melkein mitä olen seurannu on nyt menossa eli Dexter ja Skins-liekeissä. Aivan loistavia sarjoja molemmat.
 

Höylä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Sopranos. On tullut nähtyä kertaalleen, mutta onhan se sen verta onnistunu sarja että kaikin mokomin toisenkin kerran katselemaan.

Toinen, mitä on tullut seurattua, on tämä brittikomediasarja "Not The Six O'Clock News". DVD:ltä siis, eihän TV:stä ole tullutkaan tätä vähään aikaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös