Mainos

Mitä tekisit, jos olisit näkymätön?

• 3 370
  • 28

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jees,hauskaa kesää vaan kaikille. Avaanpa tästä hieman naivistisen kyselyn, jota moni ainakin nuorempana on varmasti pyöritellyt mielessään...

ELI: Mitä touhuaisit,tai missä olisi ne must paikat, joihin olisi mentävä jos olisit edes vuorokauden näkymätön mies. Tai nainen... Tosiaankin. Naisnäkökulmaa kaivataan myös kehiin

Ehkäpä ne klassiset paikat olisi pankkiholvi tai Viivin makuuhuone... Ei muuta kun kommentit pinoon!

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ensimmäiseksi tulee mieleen... No, jätetään se sanomatta.

Menisin varmaan katsomaan Coloradon pukuhuoneeseen ennen jotain finaali matsia.

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Janina Frostelliin kanssa suihkuun ja saunaan... ei muuta...

Niin ja olishan se metkaa mennä Jokereiden pukukoppiin huonosti sujuneen erän jälkeen. Vois kuulla aika mielenkiintoista keskustelua.

Erikoista kansaa nämä jatkoaikalaiset. Heti kun näin tämän aiheen, niin olin varma, että heti ensimmäisessä viestissä puhutaan joko Viivistä tai Janinasta. Tai molemmista. Sama toistui kun näin sen "kenen julkkiksen kanssa kännit" -aiheen.

Onko vika minussa?

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Olisin näkymätön tiätysti! :D Vaikea kysymys, mietin hetken jos toisenkin..

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Oikeastaan olisi äärimmäisen hankalaa olla näkymätön. Kaupungilla kävellessä muut kävelisivät päin ja tietä ylittäessä olisi suuri mahdollisuus jäädä auton alle.

Tietysti näkymättömyys avaisi myös mahdollisuuksia tehdä vaikkapa näitä jo aiemin ketjussa läpi käytyjä juttuja, mutta mielestäni se olisi kuitenkin enemmän hankalaa kuin mukavaa.

Mielummin olen siis näkyvä, vaikka peiliin katsoessa kauhistaisikin.

Viimeksi muokattu:

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Näkyykö?????

Meikäpoika käppäilisi suoraan viinakauppaan,jossa venttailisin sen sulkeutumista.Kaupan mentyä kiinni,aloittaisin SAATANANMOISET kännäilyt.Vetäisin viinaa kaksin käsin,samalla katselisin Viivin kuvaa.Kylläpä se olisi elämää,viinaa lärviin koko helvatan yö,ja ilmaiseksi viälä.Aamun lähestyessä pakkaisin parit muovipussit täyteen viskiä,ja jemmaisin ne sinne oven eteen.Sitten vaan "kassit" ilmassa heiluen himaan selittämään eukolle,että mää olin näkymätön mies.

Hörpssss......

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Ensinnäkin. Arvasin heti kun näin ketjun nimen, että täältä löytyy reds1897. Toisekseen. Arvasin välittömästi mitä hän tekisi näkymättömänä:D

Tekin arvannette mitä tekisin näkymättömänä. Jatkoaika on yllätyksiä täynnä!!

JanJ

Jäsen
Menisin katsomaan kun reds ryyppää Alkossa.
Seuraavana päivänä kamppaisin sen portaissa, ja sen viinapullot hajois.

Sitten menisin IFK:n toimistoon ja lähettäisin Penan faksilla koemielessä pari sivua.

Lopuksi koukkaisin Ässien toimiston kautta (pistäisin Ässien faksilla pari pelaajaa tilaukseen Kanadasta) Janina Frostellin makkariin. Näkyisköhän mun oksennus, jos siellä olisi Cris Owen myös?

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti JanJ

Sitten menisin IFK:n toimistoon ja lähettäisin Penan faksilla koemielessä pari sivua.

Lopuksi koukkaisin Ässien toimiston kautta (pistäisin Ässien faksilla pari pelaajaa tilaukseen Kanadasta) Janina Frostellin makkariin. Näkyisköhän mun oksennus, jos siellä olisi Cris Owen myös?

Näin kerran tv-sarjassa Näkymätön mies, kuinka kaveri jäi roistoa väijyessään kiinni, kun hengityshöyry näkyi. Joten kyllä laattakin näkyisi. Mutta ehkä se kiihottaisi Cris "olen neitsyt" Owenia?

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Viestin lähetti JanJ

Jan Joonatan:

Älä taklaa juomavastaavaa,siinähän tuhoutuisi meidän brenkut(Kyllä.Ottaisin sinut mukaan matkalle siltojen alle)

JHaggis:

Jumalauta!Sinähän luet minua kuin avointa kirjaa,aiheutat minulle pelkotiloja.Teen minä jatkossa mitä tahansa,niin sinulla on kaikki tiedossa.Taidan lähteä himaan ottamaan parit "vahvistavat".;)

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Jet Ace
TPS:n nykytilanteessa kaiketi lihottaisin itseni muodottomaksi ja toimisin TPS:n maalin tukkeena. :D

Ns. Antti Leppänen -efekti?;)

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No jaa...

Jos jääkiekkoa ajatellaan olisi varmaan mielenkiintoista kurkkia niin SM-liiga-seurojen toimistoihin kuin pukukoppeihinkin.

Jos miesten ajattelua haluaisi kartoittaa voisi kurkata Jatkoajan keskustelupalstalle. Ai niin...

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Pelästyisin, ja koittaisin muuttua takaisin näkyväksi. Äärettömän hankalaa tehdä yhtään mitään jos on näkymätön...

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Minä kävisin katsomassa Hakaniemen sillan alta vieläkö JHag,reds1897 ja JanJ olisivat hengissä ryyppämisen jälkeen. Saattaisin itsekin "muutaman" ottaa. JHagille vaikka pari Viivin kuvaa että puhe pysyisi siinä missä pitääkin :D

Mutta asiaan: minä luulen kun tällainen vekkuli olen että tekisin hieman käytännön piloja. Miettikää vaikka pomonne ilmettä kun seisoisitte hänen takana kun hän kirjoittaa sähköpostia ja iskisitte sekaan hieman kirjoitusvirheitä. Mutta nyt tulikin tenkkapoo: Olisin siis vain näkymätön?Eli pomoni kuulisi minut vaikkei näkisi?Aaargh.

Voisihan sitä esim jonkun joukkueen pukukoppiin mennä kuuntelemaan mitä siellä tapahtuu.
Tai sitten mennä katsomaan Pohjoiseurooppalaisten futismaajoukkueiden harjoituksia...

Ja lisätään nyt tänne sitten se Janinan suihkussa käynti. Tai Viivin. Tai Madden...

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Viestin lähetti JHag

Ns. Antti Leppänen -efekti?;)

Asian sivusta,Leppänen oli kyllä hyvä maalivahti mutta pahaa teki katsoa ja kuunnella kun kaverilla joskus nivukset paukkui katsomoon saakka kun vähän raajoja levitteli.

Pitkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Näkymättömyydestä en tiedä, mutta miksi jokainen Jatkoaikaan kirjoitettu viesti, jossa puhutaan prinsessa Madeleinesta tai tämän siskosta Vittu'uriasta sisältää aina myös jonkin sanoista "suihku", "saippuoida" tai "mutapaini"?

Tai no, todennäköisesti menisin näkymättömänä kummittelemaan kuspäisten ihmisten asuntoihin. Rapistelisin nurkissa ja kuiskailisin nukkumaanmenoajan jälkeen pelottavia asioita. Ja aiheuttaisin skandaaleja kähmimällä eduskuntatalon hissiin kristillisdemokraattien miesedustajien kanssa samaan aikaan eksyneitä naisia.

Nämä siis kyllästyttyäni saippuoitujen tissien katseluun.

Cougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit Red Wings
Viestin lähetti Pitkä
Näkymättömyydestä en tiedä, mutta miksi jokainen Jatkoaikaan kirjoitettu viesti, jossa puhutaan prinsessa Madeleinesta tai tämän siskosta Vittu'uriasta sisältää aina myös jonkin sanoista "suihku", "saippuoida" tai "mutapaini"?

Tai no, todennäköisesti menisin näkymättömänä kummittelemaan kuspäisten ihmisten asuntoihin. Rapistelisin nurkissa ja kuiskailisin nukkumaanmenoajan jälkeen pelottavia asioita. Ja aiheuttaisin skandaaleja kähmimällä eduskuntatalon hissiin kristillisdemokraattien miesedustajien kanssa samaan aikaan eksyneitä naisia.

Heh. Minä ryyppäisin Redsin kanssa Siellä alkossa, koska eihän Redsin viinapää riitä juomaan niitä kaikkia Alkossa olevia viinoja. Yhdessä me toki niistä tehtäisiin selvää.

Ja sinä Pitkä perkele... Puhut asiaa, mutta väärillä sanoilla... Suutun tollasesta pätemättömyyden puutteesta... Doh....

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Pitkä

Mikäs hemppaa vaivaa heti aamusta?:D Kuinka paljon pitää nahdä saippuioituja tissejä, että niihin kyllästyy? HERÄTYS, PITKÄ, OLET HEREILLÄ JO OIKEASSA ELÄMÄSSÄ!:D

Itse kun olen koko ajan yrittänyt muotoilla viestiäni tähän ketjuun, kuinka pystyttäisin pysyvän leirin naisten alusvaateliikkeen sovituskoppiin...:D ja olisin päivät päästyäni silmät teevatina!

Pitkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Senior
Mikäs hemppaa vaivaa heti aamusta?:D Kuinka paljon pitää nahdä saippuioituja tissejä, että niihin kyllästyy?
Kyllä kai sekin raja jossakin vaiheessa tulisi näkymättömänä vastaan, tosin tiedemiesten mukaan aurinko kuulemma sammuu tulevaisuudessa, joten raja on hyvin teoreettinen. Maapallolla loppuu elämä nopeammin kuin ehtii tisseihin kyllästyä, mutta kenties Marsissa on lisää tissejä. Pitänee viedä omat saippuat mukana, jos eivät ole kehittyneet siellä niin pitkälle.

Joko Seniorilla on teltta pystyssä?

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti Senior

Mikäs hemppaa vaivaa heti aamusta?:D Kuinka paljon pitää nahdä saippuioituja tissejä, että niihin kyllästyy? HERÄTYS, PITKÄ, OLET HEREILLÄ JO OIKEASSA ELÄMÄSSÄ!:D

Itse kun olen koko ajan yrittänyt muotoilla viestiäni tähän ketjuun, kuinka pystyttäisin pysyvän leirin naisten alusvaateliikkeen sovituskoppiin...:D ja olisin päivät päästyäni silmät teevatina!

Ei se kuule mikään taivas olisi. Mietis nyt mitä tekisit, jos Pirkko K. Koskinen ja Sirkka Hämäläinen tulisivat sovittamaan nimettömiä! Taitaisi telttailu loppua lyhyeen. :D

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Pitkä

Joko Seniorilla on teltta pystyssä?

Aikanaan laivastossa palvelleena emme oikeen diganneet telttoja?:D Nykyisinkin perustan enempi pysyviin rakenteisiin! Graniittimaja olisi kuvaavampi (tosin aiheeseen liittyen sekin näkymätön);)

Pitkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Olettekos kuulleet, että tätä nykyä lääkärit ovat kehittäneet uuden potenssilääkkeen, jonka vaikutus kestää kolme päivää? Niitä kun popsii aamiaismuroina, ei haittaa, vaikka Pirkko K. Koskinen tai Susi Ruma tulisi puhkumaan telttaa kumoon.
Viestin lähetti Oloneuvos
mitä tekisit, jos Pirkko K. Koskinen ja Sirkka Hämäläinen tulisivat sovittamaan nimettömiä!
Helkkari vieköön! Painuisin kiiruusti ostamaan saippuaa!

Haukka68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti Senior

Kyllä silmäsi olis varmasti vähintään tarjoittimen kokoiset kun tämä "suomi" neito tulisi leiriisi alusasuja kokeilemaan
http://www.consumptionjunction.com/feat/cc/detail.asp?ID=9988

tai sitten tälläinen vähemmän muodokas ilmestys
http://www.consumptionjunction.com/feat/cc/detail.asp?ID=9946

Kyllä siinä seniorillakin olisi ihmettemistä, vaikka varmasti paljon olet jo nähnyt:D

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy