Mitä tekisit jos kohtaisit nandun?

  • 7 361
  • 61

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Riippuu ihan paikasta, että miten toimisin.

Jos kohtaisin nandun ennen suojatietä, niin jarruttaisin autoani ja antaisin nandun mennä yli tien. Kyllä minä käsitän, että vaikka liikennemerkissä ei ole nandua suojaamassa nandun oikeuksia, niin ei silti ole soveliasta ajaa suojatiellä nandun ylitse.

Jos menisin bordelliin ja simpsakoiden ihmissutturoiden seassa olisi myös nandu, joka tulisi kainosti räpyttelemään siipiään keimailevasti, niin olisin muina miehinä ja lukisin toivottavasti tarjolla olevaa Jallun vuosikertaa 1974. Toivottavasti tuollaisessa bordellissa olisi kenguruja nyrkkeilyhanskoissa suojaamassa niitä, jotka eivät nanduista ole millänsäkään. Suuttunut nandu saattaa nimittäin olla äkkipikainen ja arvaamaton.

Jos nyt jossakin erityisesti haluaisin kohdata nandun, niin se olisi Helsingin olympiastadionilla kesken Suomen miesten jalkapallomaajoukkueen pelin. En pidä siitä huuhkaja -nimityksestä. Tänä vuonna hämmentävän paljon - eli 50 vuotta - täyttävä Mika Saukkonen lukisi sitten aina iltasella: Suomen nandut voittivat tällä kertaa harjoitusottelussa Brasilian.

Vastaan siis, että mieluiten ottaisin kiikarit esille olympiastadionin jollakin penkkirivillä ja katsoisin, kun nandu juoksisi pitkin jalkapallokenttää.
 

Snacilep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Leijonat, Ukraina
Jos kohtaisin sen Suomessa niin ottaisin siitä kuvan ja soittaisin Korkeasaareen.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Sekoittaisin sen strutsiksi.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Soitto ensin. Mikä ihmisiä vaivaa, kun ensin pitää heti olla kuvaamassa ennen kuin ilmoittaa viranomaisille.
No kuva varmaan siksi että on todistusaineistoa. Jos nyt soittaisin Korkeasaareen ja sanoisin nähneeni nandun veikkaan, että minua ei uskottaisi.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
No kuva varmaan siksi että on todistusaineistoa. Jos nyt soittaisin Korkeasaareen ja sanoisin nähneeni nandun veikkaan, että minua ei uskottaisi.

Totta, ei ne uskoisi. Dosenteilla on muutakin tekemistä työaikana kuin selata kiekkopalstaa missä tieto olisi.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Eiköhän me kannusteittaisi porukalla Kerho voittoon.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Nanduista kannattaa pitää turpansa kiinni - muuten tulee hirveä kohu.

Sen tietää myös legendaarinen selostaja Mauri Myllymäki, joka Atlantan 1996 olympialaisissa selosti estejuoksua about näin.

"Nyt alkaa tämä olympiavoiton puolustaja pudota joukosta, mutta kaksi kalenji-heimon miestä menee. Barcelonassahan hieman puhuin näistä nandu-heimoista. Se on kalenjin haara, ja yksihän heistä oli nandu. Ja siitä tuli hirveä kohu, mutta nyt olen ottanut asioista selvää kahden viikon opintomatkalla Keniaan."
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kysyisin että, "hieeel Nandu, waddaya doin'?"
Nandu panis että "dindu nuffin'!"
-"Waddaya want from me, nandu?"
-"...I think I need 'bout dree fiddy".
-Hieeeel no, Nandu! I ain't givin' u's no dree fiddy!
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Tuskin ikinä kohtaan nandua, nanduja mutta varmaan pitäisi trenditietoiseksi ryhtyä, setämies-Imagea paeta vinkkaamalla jollekin tiedostavien immeisten kirjoituskanavalle tämä aihe paheksuttavaksi. Hankkisin himpun verran hetken glooriaa Piireissä.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minä en voi jossitella, koska olen kohdannut Nandun - Rhea americanan.

Vilkaisimme toisiamme. Itse katsoin ehkä pidempään hänen hipiäänsä. Sen jälkeen tiemme erosivat. Jatkoimme matkan tekemistä niinkuin ennenkin, emmekä enää ikinä kuulleet toisistamme.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös