Mitä teet jos/KUN Jokerit voittaa mestaruuden?

  • 13 938
  • 66
Tila
Viestiketju on suljettu.

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Runkosarja on päättynyt ja tosipelit alkavat. Eiköhän viritellä jo oikean laista kevättunnelmaa ja avataan Jatkoajan perinteinen ketju, eli mitä sinä teet jos tai KUN Jokerit viimeinkin tuo pojan takaisin Ilmalaan?

Itse varmasti jäisin hallille tappiin asti juhlimaan mestaruutta, minkä jälkeen kotiin fiilistelemään koko mahtavaa kautta nauhoilta. Muutama olutkin varmaan uppoaisi, kuinkas muutenkaan.
 

Sape28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos näin onnellisesti käy, että Poika himaan tulee niin...No talviloma on tietty tänäkin keväänä ajoitettu oikein, ettei ton sairasloman kanssa tartte pelata:) Eli pitkät bileet on siinä tapauksessa tiedossa, ei niistä ennenkään päivällä tai kahdella ole selvitty...Viimeks vierähti muistaakseni viikko niissä kinkereissä.

Mutta paljon pitää vielä asioita tapahtua, jotta tähän asti päästään. Mitään ei ole vielä voitettu. Paljon on matkaa jäljellä, mut luottoa jengiin löytyy!
 

kaksoismetro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Virmasen herrasväki
Olen huumaantuneessa pitkitetyn vapun kaltaisessa tilassa. Tai elän valoisan kesäyön kaltaisessa ilon ja autuuden häiriössä niin kauan kunnes jokin suistaa minut takaisin arkirealiteetteihin ja pieksen nyrkkiäni seinään niin kauan, että joko seinä tai nyrkki on lakannut olemasta.

Vaihtoehtoisesti siitän kolme lasta kolmen eri naisen kanssa, näytän habaa peilille ja naurahdan, teen huolelliset aamutortut lukiessani finaalitilastoja, kiillotan rannekellon kellotaulua, suin tukkaani hyväntuoksuista öljyä, annan Hirschovitsin nimellä ja numerolla varustetun Jokeripaidan lahjaksi jollekulle IFK-kannattajalle, olen mukavin asiakas koskaan ikinä missään mihin ikinä eksynkin, ehkä jossain vaiheessa tuuletan ja vaihdan lakanat. Astioita en pese. Enkä aio imuroida.

Ehkä tulen kertomaan Jatkoajan keskustelupalstalle, että jumalauta, ensi kausi on jo hävitty, kaikki pelaajat lähtevät, loput loukkaantuvat kesätreeneissä ja muilla Jokereissa jatkavilla ei riitä nälkä edes säälipleijareihin.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Olen suhteellisen varma että näin ei tule käymään tänäkään vuonna. Mutta JOS niin käy niin... saatanpa nauttia yhden oluen Jokereille.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Ähh sen verta negatiivinen immeinen olen että mestaruudesta en edes uskalla haaveilla vielä, sitten ehkä jos päästään finaaleihin niin voin vähän riemuita.

Ja jos mestaruus tulee niin ehkä sen illan jaksan juhlia mutta siihen jää.
 

laredo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sipoon Wolf, Malaga, Barcelona, työväen ampujat
Jos/kun näin tapahtuu niin luonnollisesti talo tarjoaa kierroksen kaikille paikallaolijoille (mun baari). Lisäksi luonnollisesti tarkoittaa allekirjoittaneen juopumista jokerithuivipäällä täällä aurinkorannalla yön humussa. Tämän jälkeen kotiin kirjoittamaan kännikirjeitä läppärillä jatkoaikaan!
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
laredo kirjoitti:
Jos/kun näin tapahtuu niin luonnollisesti talo tarjoaa kierroksen kaikille paikallaolijoille (mun baari).
Onko siellä lämmintä ja aurinkoista siihen aikaan kun mestaruus ratkeaa ? Ihan sillä kyselen kun taidan vielä ennen kesää käydä kerran jossakin lämmittelemässä ja mitäpä sitä ei ihminen tekisi ilmaisen kierroksen eteen ?

Eli mä varmaan meen laredon baariin juomaan ilmaisen juoman. Ja juovun.

hymiöt unohtu.
 
Viimeksi muokattu:

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Jos Jokerit voittaa mestaruuden...

...niin mitäkö teen?

Nauran räkäiset naurut Sihvosen analyyseille, juon Kossujaffaa aamunkoittoon, tarjoan ehkä aurinkoista appelsiinimehujuomaa myös pelaajille, erityisesti Louhen Jykälle, Sheddenillekin, jos kauniisti kysyy. Nakkien keittäminen maljassa kuuluu tottakai myös asiaan. Kävin tänään ostamassa paketillisen ja kylmässä ovat odottamassa The Voitonjuhlia.
Seuraavana aamuna katson krapulaista naamaani peilistä ja kerätessäni näystä hajonneen peilin palasia lattialta totean: Tämä se on elämää!
 

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos näin ikävästi pääsisi käymään, niin itken ja kiroilen aivan mahdottomasti. Saatanpa vielä lohduttautua toteamalla, että "onhan meillä sentään enemmän mitaleja". Sen jälkeen unohdan tämän kauden hyvin nopeasti.
 

laredo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sipoon Wolf, Malaga, Barcelona, työväen ampujat
bozik kirjoitti:
Onko siellä lämmintä ja aurinkoista siihen aikaan kun mestaruus ratkeaa ? Ihan sillä kyselen kun taidan vielä ennen kesää käydä kerran jossakin lämmittelemässä ja mitäpä sitä ei ihminen tekisi ilmaisen kierroksen eteen ?

Eli mä varmaan meen laredon baariin juomaan ilmaisen juoman. Ja juovun.

hymiöt unohtu.

Tervetuloa. Täällä on silloin n. 30 astetta lämmintä eikä tietenkään ilman aurinkoa. Mitalipelit katsotaan ihanan tökkivän canalplusnordicin nettipalvelun kautta videotykillä. Cavaa laitan korillisen kylmään valmiiksi!!!
 

Lager Lager

Jäsen
Suosikkijoukkue
National Hockey League
Vuonna 1973 en ollut vielä syntynyt. Teininä (92 mestaruus) tuli aukastua ikkuna ja huudettua pihalle kurkkusuorana. 94 ja 96 mestaruusjuhlia juhlin hillitysti tv:n ääressä. 97 mestaruutta tuli iloittua sotilaskodin puolella ja 02 paikan päällä Areenalla. Mahdollista 2007 mestaruutta juhlistan vain vetämällä kunnon perskännin ja annan koko maailman kuulla kuinka hyvälle tuntuu! ...siis se mestaruus.
 

Stigu

Jäsen
laredo kirjoitti:
Tervetuloa. Täällä on silloin n. 30 astetta lämmintä eikä tietenkään ilman aurinkoa. Mitalipelit katsotaan ihanan tökkivän canalplusnordicin nettipalvelun kautta videotykillä. Cavaa laitan korillisen kylmään valmiiksi!!!
Mulle on edelleen epäselvää, onko tuo kapakkasi Sipoossa, Malagalla vai Barcelonassa. Joka tapauksessa, naapurin kannattajana 1) tulen pistämään paikkasi remonttiin (löydettyäni ensin perille ja juotuani noi ilmaiset viinat-Janecky-paita vielä tässä vaiheessa päällä) ja 2) ostan paljon lämpimiä vaatteita, sillä jos Jokerit voittaa mestaruuden, varmasti helvettikin jäätyy hyvin pian, sekä 3) vältän duuniinmenoa pari päivää.
 

Alkiolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkue ja Jokerit
Ostan uuden mestaruuslippiksen "Mestarit 2002" -lippiksen tilalle. Toivottavasti Masa ja Hjallis painattavat myös mestaruus-collegepaidat. Minulla on nimittäin nyt käytössä "Euroopan Mestarit 1995" -paita. Jopa äiti, joka ei seuraa jääkiekkoa ollenkaan, on toivonut Jokereiden voittavan mestaruuden tänä keväänä, jotta saan uusia vaatekalustoani tietyiltä osin.
 

Happis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Huuhkajat, Liverpool FC
Saattaa olla, että riipasen kovan kännin... Lisäksi saatan jopa halata jotakuta (mielellään naista, jos saan itse päättää).

Sitten kun kykenen, niin menen kouluun ja auon kaksi viikkoa päätäni jokaikiselle tryffelille, jonka tunnen. Saatan saada korvilleni, mutta auon silti.
 

Hopeinen Kuu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kevyet lärvit, älämölöä pitkin kaupunkia, torvet soiden ja liput liehuen (on kuski, joo...).

Kuittailua duunipaikan hifk/muiden joukkueiden-faneille, joka käänteessä, kahviossa, ruokalassa, s-postilla, txtareilla...kaikella mahdollisella !
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Olen 99,9% varma, että olen mahdollisen ratkaisevan finaaliottelun loppuvihellyksen hetkellä töissä. Joten jos ja kun jokerit voittaa mestaruuden, niin jatkan työvuoroani normaalisti.
Työvuoron jälkeen tosin voi kohottaa maljan mestareille.

Mutta ikävä kyllä en rupea hulluttelemaan tyyliin: pistän päivänkakkaran parkkipaikan jokaisen auton pakoputkeen, käyn näyttämässä persettä HIFK toimiston edessä, tulosta töissä pari tuhatta kappaletta "JOKERIT ON JÄÄKIEKON SUOMEN MESTARI" lappusta, ja jaan ne julkisten kulkuvälineiden penkeille, yms.

Toisaalta...
 

laredo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sipoon Wolf, Malaga, Barcelona, työväen ampujat
Stigu kirjoitti:
Mulle on edelleen epäselvää, onko tuo kapakkasi Sipoossa, Malagalla vai Barcelonassa. Joka tapauksessa, naapurin kannattajana 1) tulen pistämään paikkasi remonttiin (löydettyäni ensin perille ja juotuani noi ilmaiset viinat-Janecky-paita vielä tässä vaiheessa päällä) ja 2) ostan paljon lämpimiä vaatteita, sillä jos Jokerit voittaa mestaruuden, varmasti helvettikin jäätyy hyvin pian, sekä 3) vältän duuniinmenoa pari päivää.


Hahah tervetuloa vaan, meillä on sitäpaitsi remppa käynnissä koko aikaa joten ei haittaa. Täällä Costa del Crimellähän tää mesta on, Fuengirolassa(www.tribunagol.com). Mut hei, mä kuulun siihen leiriin joka vihaa IFK:ta ainoastaan meidän keskinäisissä mittelöissä. Muuten olen sitä mieltä että Kartagho... eikun siis mestaruus kehäkolmosen sisälle helsingin herroille (järjestyksessä J,I,B)kiitos. Sitä mielenkiintoisempia ovat seuraavat paikallispelitkin.

Jokereitten mestaruus Jypiä vastaan tuli puiden takaa. Tuntui makealta aikanaan mutta en ollut sillälailla varautunut juhlintaan ja pariin kaljaan kavereitten kesken se jäikin. Sitävastoin tuo lekentaarinen Oton "leipälapiomaali" hunajata vastaan paikan päällä toristettuna vasta herkkua olikin. Tämän jälkeen oli ilo ylimmillään. Mentiin päätyyn ja suudeltiin tietysti kaikkia kantturoita juhlan kunniaksi. Eivät ns. kielareita kuitenkaan hyväksyneet ilman tarkempaa tutustumista perkeleen nunnat. Seuraavat mestaruudet olivatkin sitten latteampia. Sokerina pohjalla olin tuossa viimeisen aikana tuuraamassa taksissa ja jouduin pampulla pistämään pihalle väsyneen "veljen" joka oli tullut rähinäkänniin joten siitä ei nyt sitten niin hyvät muistot mieleen jääneet.

Joka tapauksessa katastrofikauden jälkeen aion valmistautua mahdolliseen mestaruuteen ja näyttää manolitoille kuinka härmäpoika juhlii. Euroviisuvoitto oli vasta alkusoittoa tähän verrattuna!!!
 

Baroni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, sympatiaa Lukolle
Jos niin hienosti pääsisi käymään, niin eiköhän se pullo whiskyä taskuun ja jokerihenkisten ystävien kanssa jonnekkin juhlimaan. Ihan sama olisiko silloin töitä tai muuta sovittua tekemistä
Toivottavasti pomo ei lue jatkoaikaa..
 

Phåål

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Nurmijärven Kurra, HC Boners
Eiköhän se ryyppäämiseksi mee :) ...toivotaan että mestaruus ratkeisi lauantain pelissä niin se olis paras, mut jos ei..niin kyl se on kännit ja seuraavana päivänä krapuloissa kaivetaan se herätys sieltä ja töihin :)

Tottakai juhlimiseen kuuluu, olut, whisky ja laulaminen :)
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jottei menisi ohi aiheen: jos Jokerit vie pytyn, saatan jopa olla ihan tyytyväinen. Edes toisen 90 -luvun dynastian olisi syytä olla voimissaan, ettei pienemmät ala hyppimään silmille.
laredo kirjoitti:
www.tribunagol.com
Leppoisan näköinen mesta. Vaatii myös hienoa luonnetta tuollainen karaokettomuus(?)takuu, kannatetaan!
laredo kirjoitti:
Sitävastoin tuo lekentaarinen Oton "leipälapiomaali" hunajata vastaan paikan päällä toristettuna vasta herkkua olikin.
Korkea maila. Oli silloin ja on edelleen. Ja turha postata mitään videolinkkejä tai kuvia kenenkään. Korkea maila. Korkea.

edit:
Peacemaker: Joo. Yritin tuolla lähinnä viitata kultaisen 90- luvun "kahteen suureen" ja sen aikakauden mukanaan tuomaan menestykseen.
 
Viimeksi muokattu:

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Trenchtown kirjoitti:
Korkea maila. Oli silloin ja on edelleen. Turha postat mitään videolinkkejä tai kuvia. Korkea maila. Korkea.
Kaunis maali, oikeastaan kaikkien maalien äiti ja Otolta huikean tarkka näkemys mihin mailan voi nostaa sen olematta korkea maila ;)

Silloin muuten juhlittiin kun tuo maali syntyi. Taisin olla yläkatsomossa ja hyppäsin vaijereihin flengailemaan. Josko sitä tänä vuonna vetäisi ihan coolisti ja toteaisi rauhallisella äänellä... seitsemän.

Tai sitten mennään laredon kapakkiin laulamaan ilman karaokevehkeitä ;)
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
bozik kirjoitti:
Kaunis maali, oikeastaan kaikkien maalien äiti ja Otolta huikean tarkka näkemys mihin mailan voi nostaa sen olematta korkea maila ;)

Se oli kaunista, suorastaan taidetta. Koko matsi oli todellinen spektaakkeli, kun jätettiin tarkoituksella nousu vasta aivan varsinaisen peliajan lopulle. Draaman kaari oli täydellinen ja sai arvoisensa huipennuksen jatkoajalla.

Alan selvästi tulla ikään, jossa muistetaan vanhat asiat paremmin kuin nykyiset. En esimerkiksi ollenkaan muista viime kauden mestaruusjuhlia.

Aion juhlia mestaruutta arvokkaasti ja hillitysti kuten tapoihini kuuluu.
 

Peacemaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Trenchtown kirjoitti:
Jottei menisi ohi aiheen: jos Jokerit vie pytyn, saatan jopa olla ihan tyytyväinen. Edes toisen 90 -luvun dynastian olisi syytä olla voimissaan, ettei pienemmät ala hyppimään silmille.

Mikä sitten on pientä ja mikä isoa. TPS on tänäpäivänä hyvinkin pientä.

Ai niin, vastaus ketjun kysymykseen: en mitn. Vitutukseen voisin Toppilan Vaaleeta vetäistä sixpäkin.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Peacemaker kirjoitti:
Vitutukseen voisin Toppilan Vaaleeta vetäistä sixpäkin.
Meinaakko kutosella selvitä?? Saattaisi siinä tilanteessa mennä vaikka twelvi! No eikai... tää nyt niin vakavaa oo vai onko ? ;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös