Mitä teen?

  • 1 088
  • 3

Ilmoittaudunko sateenkaariprikaatiin?

  • Jaa

    Ääniä: 7 21,9%
  • Ei

    Ääniä: 6 18,8%
  • Tyhjiä

    Ääniä: 9 28,1%
  • Poissa

    Ääniä: 10 31,3%

  • Äänestäjiä
    32
  • Poll closed .

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Arvoisat jatkoaikalaiset! Olen tullut perimmäisen kysymyksen äärelle! Koska suomalainen heteromies, jollaisena olen itseäni pitänyt, tee seuraavia asioita: lue Harry Pottereita ja Sormusten Herraa tahi naisten lehtiä, eikä katso Tähtien Sotia. Itse olen sortunut näihin kaikkiin! Pitäisikö minun tulla siis kaapista ulos ja ilmoittautua SETAn Pohjois-Savon haaraosastoon?
 

Puntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ensimmäiseksi menet sänkyysi nukkumaan pääsi selväksi, sen jälkeen teet testamenttisi, sijaa vuoteesti, katso ettei hella jäänyt päälle ja kaivat hirttoköyden naftaliinista. Loppu onkin sitten legendaa.
 
Sinussa on selvästikin pop-kulttuurillisesti viriilin metroseksuaalin ainesta. Nyt vain hankit itsellesi stailauksen, avaat vähän paidankaulusta, katsot naistenlehdistä ne sisustusvinkit ja vapaudut luontevasti greippisiiderin ääressä valkoista Marlboroa kevyesti poltellen. Jos olet poikamies, sinulla on edessäsi hieno tulevaisuus naismaailmassa.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Pieni tyylirikko

iiron_troikka kirjoitti:
greippisiiderin ääressä valkoista Marlboroa kevyesti poltellen.

Niin, eikös tuo valkoinen mallu ole vähän rahvaanomaista? Oikea valinta on tietysti vihreä Marlboro light. Muilta osin olen varma, että täydestä menee -> pimppaloora tulee tutuksi.

Täältä tähän
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös