F-Secure ja Spybot Search & Destroy.
28.06.2012 klo 16.39 #27 O Orman Mollis Jäsen Suosikkijoukkue Bruins Tinke-80 kirjoitti: DBAN: Wipe, Delete, and Securely Destroy Your Hard Drives Data the Easy Way - How-To Geek Laajenna klikkaamalla Oma vanha läppäri pitäisi vetää tyhjäksi, mutta CD-asema ei pelitä. Mikäs olisi helpoin tapa tyhjennellä koko kone tässä tapauksessa?
Tinke-80 kirjoitti: DBAN: Wipe, Delete, and Securely Destroy Your Hard Drives Data the Easy Way - How-To Geek Laajenna klikkaamalla Oma vanha läppäri pitäisi vetää tyhjäksi, mutta CD-asema ei pelitä. Mikäs olisi helpoin tapa tyhjennellä koko kone tässä tapauksessa?
28.06.2012 klo 17.16 #28 T Tinke-80 Jäsen Suosikkijoukkue HIFK, Haukat Orman Mollis kirjoitti: Oma vanha läppäri pitäisi vetää tyhjäksi, mutta CD-asema ei pelitä. Mikäs olisi helpoin tapa tyhjennellä koko kone tässä tapauksessa? Laajenna klikkaamalla Asenna DBAN usb-tikulle: Create a DBAN USB Flash Drive from Windows | USB Pen Drive Linux
Orman Mollis kirjoitti: Oma vanha läppäri pitäisi vetää tyhjäksi, mutta CD-asema ei pelitä. Mikäs olisi helpoin tapa tyhjennellä koko kone tässä tapauksessa? Laajenna klikkaamalla Asenna DBAN usb-tikulle: Create a DBAN USB Flash Drive from Windows | USB Pen Drive Linux
28.06.2012 klo 17.33 #29 O Orman Mollis Jäsen Suosikkijoukkue Bruins Tinke-80 kirjoitti: Asenna DBAN usb-tikulle: Create a DBAN USB Flash Drive from Windows | USB Pen Drive Linux Laajenna klikkaamalla Kiitos avusta!
Tinke-80 kirjoitti: Asenna DBAN usb-tikulle: Create a DBAN USB Flash Drive from Windows | USB Pen Drive Linux Laajenna klikkaamalla Kiitos avusta!
29.06.2012 klo 00.50 #30 C Chespa Jäsen Suosikkijoukkue Jokerit, Jää-Ahmat & HPK Nortonia olen jo muutaman vuoden käyttänyt. Ja eipä ole ongelmia ollut.
29.06.2012 klo 04.26 #31 M moby Jäsen Suosikkijoukkue JYP(#42) Chespa kirjoitti: Nortonia olen jo muutaman vuoden käyttänyt. Ja eipä ole ongelmia ollut. Laajenna klikkaamalla Edward? "put your mouth in the curb". Avast hoitaa paskat kaakkoon. Ilmaiseksi.
Chespa kirjoitti: Nortonia olen jo muutaman vuoden käyttänyt. Ja eipä ole ongelmia ollut. Laajenna klikkaamalla Edward? "put your mouth in the curb". Avast hoitaa paskat kaakkoon. Ilmaiseksi.