Jarnan Rysty
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pelicans
Ajattelin perustaa tälläisen ketjun eli mitä podcasteja kuuntelet? Eli samalla tavalla kuin "Minkä kirjan luit viimeksi" voi tähän niitä listata ja voi laittaa myös monestiko niitä kuuntelee ja missä ja voi myös laittaa mistä podcast kertoo, jos joku ei ole niitä vielä löytänyt omille listoilleen ym. Täällä on joku ikivanha ketju aiheeseen, minkä voi tähän liittää tarvittaessa @Moderaattorit Podcasting-ketju
Nythän näitä on parin viime vuoden aikana tullut uusia kuin sieniä sateella, joten tämä ketju alkaa olemaan paljon ajankohtaisempi kuin vuonna 2015, kun tuo aiempi on ollut aktiivinen.
Itse löysin podcastit oikeastaan suunnilleen vuosi sitten ja sen jälkeen olen niitä lähes päivittäin kuunnellut. Pääasiassa tulee työmatkalla autoa ajaessa ja ulkona kävellessä näitä kuunneltua. Oma soittolista podcastien osalta on seuraavanlainen:
Urheilucast (Urheilu yleisesti/jenkkiurheilu)
Kimanttia (NHL+politiikkaradio)
Hockey time (Pelicans)
Paholaisen asianajaja (Manu)
Unelmien teatteri (Manu)
Saavutus (inspiraatio)
Varmaan aika monella juurikin kaksi ensimmäistä myös kuuntelussa. Näiden lisäksi tulee jotain satunnaisia talous tai sijoitusjuttuihin liittyviä podcast jaksoja kuunneltua, kun tässä olen yrittämässä siihenkin maailmaan hieman tutustua.
Nythän näitä on parin viime vuoden aikana tullut uusia kuin sieniä sateella, joten tämä ketju alkaa olemaan paljon ajankohtaisempi kuin vuonna 2015, kun tuo aiempi on ollut aktiivinen.
Itse löysin podcastit oikeastaan suunnilleen vuosi sitten ja sen jälkeen olen niitä lähes päivittäin kuunnellut. Pääasiassa tulee työmatkalla autoa ajaessa ja ulkona kävellessä näitä kuunneltua. Oma soittolista podcastien osalta on seuraavanlainen:
Urheilucast (Urheilu yleisesti/jenkkiurheilu)
Kimanttia (NHL+politiikkaradio)
Hockey time (Pelicans)
Paholaisen asianajaja (Manu)
Unelmien teatteri (Manu)
Saavutus (inspiraatio)
Varmaan aika monella juurikin kaksi ensimmäistä myös kuuntelussa. Näiden lisäksi tulee jotain satunnaisia talous tai sijoitusjuttuihin liittyviä podcast jaksoja kuunneltua, kun tässä olen yrittämässä siihenkin maailmaan hieman tutustua.