Tattista vastauksesta! Pitäätä kotiin selvittyä laittaa tuo uusi client lataukseen ja kokeilla paluuta taistelukentille. Headshottien kilinästä ei ikinä saanut tarpeeksi, tosin näin monen vuoden tauon jälkeen voi olla että kilisee ragequitit vain oman pään sisällä.
Perskule, oma modattu config on varmaan tullut hukattua... nooh, eiköhän se mieleen palaudu, tai sitten mennään savut päällä, eiköhän nykykoneessa riitä potkukin.
Modeilla tarkoitin juurikin esim. Noquarteria. Sen itse asiassa muistankin ja Noquarter servereillä omat viimeiset matsit tuli muistaakseni pelattuakin, mutta henk. koht. pidin itse enemmän modaamattomista peleistä ja ihan original six radoista. Eli melkein peukut pystyyn että löytyy vielä serveri missä on ETPro+Original radat. Jossei löydy niin sitten ei, Noquarterkin on jees.
Se on mission impossible löytää servu jossa on kaikki orkkis mapit käytössä ja vielä olis pelaajia. Etpro servuilla pelataan mappeja joita käytetään virallisissa peleissä ja ne on pitkälti vuosia ollu aina samat, niihin tosin kyllä kuuluu alkuperäisistä mapeista Goldrush ja Wurzburg radar. Eikä oikein Noquarterin puoleltakaan tahdo löytyä noita kaikkia orkkis mappeja, tossa Dark alchemyn servulla on joku 30 mappia kierrossa joita vaihdellaan säännöllisin väliajoin. Siellä on tällä hetkellä rotaatiossa lähes kaikki orkkis mapit, mutta se on tuurista kiinni mihin aikaa päivästä sitä jotain tiettyä mappia pelataan. Yleensä kun tulee Fueldump tai Railgun serveri tyhjenee pelaajista.
@kamenski @Makinpo Jossei ole vielä tutuksi tullut niin kannattaa kokeilla semmoista peliä kuin Dirty Bomb. Löytyypi steamista ja on täysin ilmainen. Pelin sisällä voi ostaa eri hahmoja itselleen, mutta kuukauden kierrossa on aina 3 eri hahmoa ja pelissä saa kerrytettyä krediittejä joilla voi ostaa lisää hahmoja/loadout kortteja. Itse pelannut n. 60h eikä ole tarvinnut oikeata rahaa senttiäkään käyttää. Peli on melkein kuin kopio ET:stä. (sama tekijä kuin ET:llä). Kartoissa tehdään tiimipohjaisia tehtäviä, tankin suojausta, tankin liikuttamista, tuhoamista, tavaroiden toimittamista yms. mitä muistikuvien mukaan ET:ssäkin oli.
Kannattaa ehdottomasti kokeilla jos ET maistuu.
Linkki steamiin jossa esitellään peliä : http://store.steampowered.com/app/333930/?l=finnish
Joo Dirtybomb on kyllä tiedossa ja sinne on paljon siirtynyt Et:n pelaajia ainakin väliaikaisesti. Itse en ole vielä kokeillut, osaltaan pelistä saadun palautteen takia. Pelaajilta on tullut kommenttia siitä että pelissä on vielä liian paljon puutteita, eikä pelin kehittäjät ole halunneet kuunnella pelaajien kehitysehdotuksia. Myöskin pelistä ilmeisesti puuttuu erilaiset turnaukset ja cupit joita monet pelaajat haluavat. Nämä ovat vain juttuja mitä olen lukenut.