Hyvin on maistunut, kiitos kysymästä. Alussa kului useampi tunti päivässä karttaan tutustuessa ja tehtäviä tehdessä, vailla mitään tietoa mutageeneistä ja noiturin juomista yms.
Päätarinan ensimmäinen ylitsepääsemätön este tuli vastaan luolassa jotakin Wild Huntin soturia vastaan. Palasin suosiolla edelliseen tallennukseen luolan ulkopuolelle kaverin vedettyä mua viidettä kertaa putkeen pataan :D Tuon jälkeen olen ottanut selvää mutageeneistä ja muista lisävarusteista sekä suorittanut Witcher contracteja tulevaa kostoa varten.
Hain pari päivää sitten lähikirjastosta myös kolmannen osan Witcher kirjasarjasta. Noiturit ja velhot ovat siis olleet suuri apu loman aiheuttaman tyhjiön täyttämisessä.
Ps. Gwentistä en tajua vieläkään mitään. Harvinaisen helppo tapa hävitä rahat.
Gwent ei kaikille maistu, mutta suosittelen antamaan sille mahdollisuuden. Yksi koko pelisarjan koukuttavimmista asioista.
Pääjuoni kannattaa ehdottomasti jättää aina välillä kellumaan ja keskittyä sivutekemiseen. Mutta ei liian pitkäksi aikaa, ettei käy liian helpoksi hahmon ylilevelaamisen takia. :) Niitä Witcher diagrameja kannattaa metsästää; nuo Witcher setit ovat aika lailla, parasta mitä pelillä on tarjota varusteiden muodossa.
Millä vaikeusasteella pelaat? Öljyt ovat myös tärkeä buffi miekan tekemään vahinkoon. Itse omalla pelikerralla panostin alkemiaan ja lähitaisteluun ja vaikeimmalla vaikeusasteellakin taistelut olivat melko helppoja, varsinkin alun jälkeen.