Kyllä. Suomi menee jalkapallon arvokisoihin ennen kun säälipleijareista mennään mitaleille.1. Kerta se on ensimmäinenkin.
2. Kerta se on ensimmäinenkin.
Kyllä. Suomi menee jalkapallon arvokisoihin ennen kun säälipleijareista mennään mitaleille.1. Kerta se on ensimmäinenkin.
2. Kerta se on ensimmäinenkin.
Kyllä. Suomi menee jalkapallon arvokisoihin ennen kun säälipleijareista mennään mitaleille.
Kyllä mä tän otan vastaan. Ja vedon katkeamiskohdathan ovat se, kun säälijoukkue saa mitalin tai kun Suomi varmistaa pääsyn kisoihin.Tämä, jos joku on oluttuopin arvoinen vedonlyöntipaikka. Tartutko haasteeseen? Tässä on vähintään kaksi vuotta aikaa ennen ensimmäistä futis mahdollisuutta.
Edit. Ja nyt ei puhuta pelkästään HPK:sta
...Eiköhän tappioputki katkeaa tänään.
sillä onhan meidän pakko voittaa edes alapuolella olevat joukkueet kun yläpuolella olevia ei pystytä voittamaan.
Mielenkiintoinen veto. Vaikkei sääleistä olla ikinä menty välieriin, on silti 8. sijalta tiputettu runkkarin voittaja. Muistaakseni Kiekko-Espoo tiputti Tepsin joskus kymmenen vuotta sitten. Tosin ilman mitalia espoolaiset silloin(kin) jäi.Kyllä mä tän otan vastaan. Ja vedon katkeamiskohdathan ovat se, kun säälijoukkue saa mitalin tai kun Suomi varmistaa pääsyn kisoihin.
Aika vähän olet urheilua seurannut, jos pidät mahdollisuuksia teoreettisina. Mihin ihmeeseen sä muuten tarvitset 12 ottelun voittoputkea?No huhhuh, siinä tuli nimenomaan teoriaa. Teoriassa on toki mahdollista nousta sääleihin ja aloittaa siitä 12 pelin voittoputki. Käytännön kanssa tuolla, tai pronssipelillä, ei ole mitään tekemistä, kun puhutaan jääkiekosta, SM-liigasta ja tämän kauden Kerhosta.
1. Miksi sen silti pitäisi olla mahdotonta?tuuski kirjoitti:1. Kerro joukkue, joka on päässyt sääleistä aloittaneena välieriin.
2. Kertaa Matti Alatalon säälipleijari-saldo.
3. Kertaa tämän hetken sarjataulukko, varsinkin pisteet ja pelatut ottelut -sarakkeet.
4. Kertaa HPK:n peliesitysten trendi.
Olen nimenomaan seurannut urheilua ja pystyn halutessani sitä realistisesti myös tulkitsemaan, vaikka oma suosikkijoukkueeni olisikin kyseessä. Ja tällä hetkellähän nuo saumat eivät voi olla mitään muuta kuin teoreettisia, kun pelejä ei olla pelattu? Samoin kun teoriassa on mahdollista että Kerho menee sääleihin ja teoriassa on mahdollista, että sen päälle vielä mitalipeleihin, niin on teoriassa mahdollista myös, että Kerho häviää kaikki loput pelinsä. 12 pelin voittoputken otin säälien alusta mestaruuteen 2+4+3+3, jos Pee tulee kysymään, niin en itse varsinaisesti tarvitse sitä.Aika vähän olet urheilua seurannut, jos pidät mahdollisuuksia teoreettisina. Mihin ihmeeseen sä muuten tarvitset 12 ottelun voittoputkea?
1. Eihän se täysin mahdotonta olekaan, vaan teoriassa kaikki on mahdollista. Tulee vaan käytettyä tuota sanontaa aika ajoin näin vahvojen todennäköisyyksien kanssa.1. Miksi sen silti pitäisi olla mahdotonta?
2. Kertasitko myös Jukka Jalosen välieräsaldon ennen mestaruuskauden välieriä? Ja luuletko vielä, että Alatalo valmentaa pitkäänkin näillä esityksillä?
3. Tein pyydetyn ja huomasin, että kaikki on vielä mahdollista.
4. Trendin pitää luonnollisesti muuttua, että nousu olisi mahdollista. Joukkue on kuitenkin yksittäisissä otteluissa näyttänyt pystyvänsä pelaamaan hyviä joukkueita vastaan hyvää ja voittavaakin kiekkoa l. sen, että trendi voidaan kääntää. Sairastupa pitäisi saada pian tyhjennettyä.
12 pelin voittoputken otin säälien alusta mestaruuteen 2+4+3+3.
edit. Kun tuossa eilen vedonlyönnin makuun päästiin, niin koitetaampa lypsää lisää. Kaljan/Kossun panoksella, saako Kerho tällä kaudella mitalia, itse väitän että ei saa.
No mutta, tämähän paransi HPK:n mahdollisuuksia roimasti!Kannattaisiko tutustua mahdollisesti noihin sääntöihin, kuinka noissa pleijareissa edetään?
Varsin terve suhtautuminen tilanteeseen. Otan toki tuonkin vedon vastaan, sillä hallissa ostettu kaljahan on melkein puolet eurokossun hinnasta.Otan tuon vedon vastaan: jos HPK ei saa mitalia tänä vuonna, niin tarjoan kaljan, jos saa, niin sinä tuot minulle kossun (á 0,7 l).
Pitääkö mestariksi tullakseen nykyään tosiaan voittaa jokainen pudotuspeli? Saako vastustaja tehdä edes maalia?12 pelin voittoputken otin säälien alusta mestaruuteen 2+4+3+3, jos Pee tulee kysymään, niin en itse varsinaisesti tarvitse sitä.
Pitääkö mestariksi tullakseen nykyään tosiaan voittaa jokainen pudotuspeli? Saako vastustaja tehdä edes maalia?
Tuota yritin hieman vihjaista "tuusulan kiekolle", noiden pelimäärien lisäksi, mutta kun ei, niin ei.
Niin laput silmillä jotkut vetävät tällä hetkellä.
Luetun ymmärtäminen taitaa vähän takuta. Jos tosiaan kuvittelit(te), että 12 ottelun voittoputken vaatiminen oli viestini pointti, niin en voi mitään.jos Pee tulee kysymään, niin en itse varsinaisesti tarvitse sitä.
Niin, eihän siinä tosiaan ollut mitään pointtia.Luetun ymmärtäminen taitaa vähän takuta. Jos tosiaan kuvittelit(te), että 12 ottelun voittoputken vaatiminen oli viestini pointti, niin en voi mitään.
Heh, tähän on hyvä turvautua, kun ei pysty perustelemaan omia kantojaan muuta kuin (sokealla) uskolla.Niin, eihän siinä tosiaan ollut mitään pointtia.
Tuo "laput silmillä" -kommentti pudotti kyllä ihan täysin sieltä suunnalta tulleena.
Mielenkiintoinen veto. Vaikkei sääleistä olla ikinä menty välieriin, on silti 8. sijalta tiputettu runkkarin voittaja. Muistaakseni Kiekko-Espoo tiputti Tepsin joskus kymmenen vuotta sitten. Tosin ilman mitalia espoolaiset silloin(kin) jäi.
Kerro nyt sitten se pointti 12 ottelun voittoputkesta. Tuollaisia on tietenkin mukava heitellä vaikka ei olisikaan mitään järkeä.Heh, tähän on hyvä turvautua, kun ei pysty perustelemaan omia kantojaan muuta kuin (sokealla) uskolla.
Löytääkö kukaan uutista, jonka mukaan Erholtz olisi siirtynyt Sportiin? Tuossa noin tunti sitten kuljin työkaverin työpisteen ohitse ja hänellä oli auki joku uutispalvelu, jossa oli otsikkona HPK:n Erholtz Sportiin. Itse kokeilin etsiä uutista mediasta, muttei ainakaan heti osunut silmään.
Löytääkö kukaan uutista, jonka mukaan Erholtz olisi siirtynyt Sportiin? Tuossa noin tunti sitten kuljin työkaverin työpisteen ohitse ja hänellä oli auki joku uutispalvelu, jossa oli otsikkona HPK:n Erholtz Sportiin. Itse kokeilin etsiä uutista mediasta, muttei ainakaan heti osunut silmään.
Meni Jukureihin joulutaukoon saakka.
Että silleen...