:) Selänne on tunnetusti todella fyysinen pelaaja, ainoa kerta kun olen nähnyt Finish Flashin taklaavan, oli kun hän veti tyylipuhtaan päähän kohdistuneen taklauksen Prongerille. Selänne on fyysisyyden täydellinen vastakohta.Viestin lähetti lihaani
Mies, joka nostaa Prongerin seinälle , ei ole vitsi.
Viestin lähetti Frankie
:) Selänne on tunnetusti todella fyysinen pelaaja, ainoa kerta kun olen nähnyt Finish Flashin taklaavan, oli kun hän veti tyylipuhtaan päähän kohdistuneen taklauksen Prongerille.
Viestin lähetti L4E
Juuri näin. Lisäksi pudotan "kuolevien joutsenien" tekijät näistä kavereista pois, sillä ne eivät fyysisen pelaajan titteliä ole ansainneet. Kaverit jotka oikeasti osaavat pelata kovaa ja puhtaasti, niin osaavat ottaa myös kovan pelin vastaan.
Niin, Selännehän tunnetusti tätä tekee :). Sinulla on ihan hyvä määritelmä fyysisyydestä, mutta Teemu Selänne ei sovi fyysisyyden kuvaasi ollenkaan. Ainakin minulle on jäänyt Teemusta mieleen, että hän menee aika usein pehmeästi laitakahinoihin ja taklaa kerran 10 vuodessa.Viestin lähetti mutt
Siinä tapauksessa myös ainoa kerta, kun olet Selänteen nähnyt pelaavan.
Fyysisyys on sitä, että antaa kaikkensa jokaisessa kaksinkamppailussa, taklaa oikein ja osaa näyttää sitä myös ulospäin. Itse arvostan ainakin puhtaita taklauksia, jotka eivät välttämättä ole kauheita pommeja mutta silti pleksit paukahtaa. Tälläisestä esimerkkinä muuan Tomek Valtonen.
Enempää ei sitten varmaan tarvitakkaan, tämä täytyy olla faktaa.Viestin lähetti Frankie
Ainakin minulle on jäänyt Teemusta mieleen, että hän menee aika usein pehmeästi laitakahinoihin ja taklaa kerran 10 vuodessa.
Kerroin vain oman mielipiteeni Selänteestä, anteeksi jos se ei mielytä sinua. Taidat olla aika herkällä tuulella.Viestin lähetti hull16
Enempää ei sitten varmaan tarvitakkaan, tämä täytyy olla faktaa.
Siihen aikaan kun Teemu pelasi Jokereissa niin ifk:n fyysisyys oli vitsi ja koko joukke taklasi kaudessa yhtä monta kertaa kuin Teemu yhdessä pelissä.
Niin kerroin minäkin omani ja minä olen aina herkällä tuulella, kun meidän jumalia mollataan...Viestin lähetti Frankie
Kerroin vain oman mielipiteeni Selänteestä, anteeksi jos se ei mielytä sinua. Taidat olla aika herkällä tuulella.
Viestin lähetti lintu
On pelleilyä filmata, mutta sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa osaako kovaa peliä ottaa vastaan.
Viestin lähetti mutt
Siinä tapauksessa myös ainoa kerta, kun olet Selänteen nähnyt pelaavan.
Viestin lähetti vlad
Parhaimmillaan hän oli taitava pelaaja mutta - kuten jokainen näkee - ne vuodet ovat auttamatta jääneet taakse.
Eikä milloinkaan Selänteen nimeä tule mielestäni nostaa esille puhuttaessa fyysisistä pelaajista - ei koskaan. Sellainen teko tekee pilkkaa niille oikeasti fyysisille pelaajille.
Sanonpa kuitenkin sen ettei taito ja fyysisyys ole toisiaan poissulkevia seikkoja - tähän jokainen kiekkoa hivenen avarakatseisemmin seurannut voi yhtyä. Nimiä en luettele.
Viestin lähetti L4E
Yleensähän nämä "muka muka" fyysiset tyypit juuri tukeutuvat filmaamiseen, kun niitä vähän kovemmin kohdellaan tai muuten vaan vastaavilla otteilla kuin nämä filmaajat itse harrastavat. Mutta niin kuin sanoin, itse en pidä filmaajia fyysisinä ja pudotan ne pois laskuista.
Viestin lähetti vlad
Parhaimmillaan hän oli taitava pelaaja mutta - kuten jokainen näkee - ne vuodet ovat auttamatta jääneet taakse.
Viestin lähetti Peter Gabriel
Cam Neely on kyllä harvoja fyysisiä pelaajia joita arvostin. Tämäkin tosin perua ennemmin miehen huikeasta viimeistelytaidosta.
Ylipäätään fysiikan tolkuton ihannointi on yksi syy Suomen maajoukkueen kädettömään olemukseen tällä hetkellä. Lätkä on maalintekopeli ja maalintekoon tarvitaan aina taitoa. Taidonpuute pitää korvata aina jollain muulla. Jos on taitoa, ei tarvitse muuta. Mutta asiaan.
Fysiikka ei ole väkivaltaa. Nämä kaksi ollaan onnistuttu sotkemaan Suomessa toisiinsa. Ts. ei polvitaklauksia, selkäänajoja jne. Edelleen kiukuttaa tapaus Levokari-Suutarinen jos joku vielä muistaa. Fysiikka on tarpeellinen elementti, mutta vasta kun se tukee muita ominaisuuksia. Itsessään se on kohkausta ja kohellusta. Juuri sitä kädettömyttä ja suu vaahdossa kohkaamista 0-0 Latvia matsin jälkeen että "Hyvin tsempattiin mutta ei saatu paikoista sisään" Ensin pitäisi kehittää taito, sitten nopeus ja vasta sen jälkeen fysiikka. Miksiköhän Tsekki voittaa maailmamestaruuksia vaikka niillä ei ole yhtään Jarkko Ruutua maajoukkueessaan?
Viestin lähetti mutt
Tähän piti tarttua vielä. Taito ei katoa koskaan, jos joku katoaa se on nopeus. Selänne on edelleen taitava mies.