Mitä olet voittanut urheilijana?

  • 2 309
  • 38

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kattos kun unohtui:

Olenhan minä ollut mukana sukkulaviestijoukkueessa, joka käsittääkseni voitti Lappeenrannan koulujenväliset Kimpisen kentällä. Tosin show-sarjassa. Joukkueeltamme jäi pari viimeistä vaihtoa juoksematta, mutta viestikapulana käytetty Barbara toi pisteet kotiin.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Minä olin puolestaan katsomassa tuota sukkulaviestiä, jossa Barbaran avulla voitettiin :)
 

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Czescku
Minä olin puolestaan katsomassa tuota sukkulaviestiä, jossa Barbaran avulla voitettiin :)

Niin, sinä ja jokusia satoja (vai tuhansia?) muita. Voin tunnustaa että siinä lähtövaiheessa vasta varsinaisesti tajusin että siellähän on saatana ihmisiä näkemässä...

Minä muuten EN ollut yksikään niistä joka juoksi alushoususillaan.

EDIT: Ja nyt kun kävin kotisivusi katsomassa, niin tiedät jo varmaan kuka niistä juoksijoista olin.
 
Viimeksi muokattu:

Veikko

Jäsen
no joo...

Minä olen kunnostautunut lähinnä yleisurheilussa. Muutamia SM-mitaleita viime vuodelta ja Hämeen piirinmestaruus-kilpailuista n. 25 mitalia yhteensä. Viime vuonna olin keihäänheiton Suomen tilasto-kakkonen. Edellisenä taas kiekossa kakkonen.:)
Jalkapallossa olen ollut Hämeen piirinjoukkueessa.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Jenkkifudis:

Nuorten EM-kultaa 1994
B-SM 1992
A- ja B-junioreissa hopeaa tai/ja pronssia 93-96 joka vuosi mitalleilla, mutta mestaruutta ei tullut.
Vaahteraliigan mestaruus 2000.

Koripallo:

Kultapossuturnaus, joskus 80-luvulla, samoin jotain ruotsin turnauksen voittoja ja kai Suomessakin jotain voitettiin.
 

Linda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
No näitähän riittää :)

Ala-asteella juoksin aina ikäisistäni nopeimmin 60 metrin matkan.
Tiedä sitten miten taso on päässyt kummasti laskemaan..

Ja joukkueemme voitti Lempäälän katuviestin joskus.Silloin juoksin 300 metrin osuuden. En tosin jaksanut juosta koko matkaa, kun se oli sellaista loivaa ylämäkeä koko matka... :D

Kummallista, silloin nämäkin saavutukset tuntuivat jotenkin kovilta....nyt tilanne on toinen, outoa :cool:
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Mika Väyrynen ja Mikael Forssel, sekä Jani Rita.

Mika Väyrystä ja Mikael Forsselia(tai heidän seuroja siis) on viety, samoin Jani Rita on saanut nöyrtyä. Niin ja fudiksessa SM-kisoissa muistaakseni 11:sta. Lätkässä joku 5:s parhaimmillaan(ei tosin virallisissa SM-kisoissa). Ihan mukavat suoritukset, kun vain ns. kyläjoukkueissa tuli pelattua.
 

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Hiihdossa on tullut voitettua yhtä sun toista, piirinmestaruuksia muutama ja sm-tasolla parhaillaan 20. paikkeilla. Viestissä oltiin parhaillaan 6.

Kiekonheitossa, keihäänheitossa ja seiväshypyssä on nuorempana myös tullut piirinmestaruuksia. Kansallisella tasolla en niissä ole pahemmin kilpaillutkaan.

Jalkapallossa ehkä suurin saavutus on parhaan pelaajan palkinto kauden päättäjäisissä (oman seuran). Muuten joukkue ei kovin korkealla ole koskaan ollut.

Siinäpä niitä, nyttemmin ei enää kilpaurheilua tule pahemmin harrastettua.
 

Kh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Minä olen voittanut noin 20 vuotta sitten keihäänheitossa hienosti pronssia koulun kilpailuissa ala-asteen viidennellä luokalla. Meidän luokka ei kunnostautunut silloin koskaan urheilussa, ja olinkin melkoisen otettu, kun toin urheilun saralla koko luokalle kunniaa.

Ei taidolla, ei tekniikalla, ei tuurilla, vaan VOIMALLA! Perhanaa....
 

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Koulujenvälisissä satasta ja 60 metriä tuli juostua pariin otteeseen joskus nassikkana.

Tuorein voitto on Pohjois-Karjalan Ammattikorkeakoulun kirkkosoutumestaruus ja vieläpä olin tahtiairoissa soutamassa!! :D :cool:
 

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Palkintoja löytyy kaiken värisinä, mutta lajeja en jaksa alkaa kertomaan. Myös henk.koht palkintoja löytyy junnuajoilta joukkueurheilusta. Ja sit on näitä lusikoita ala- ja ylä-asteen kilpailuista...
 

paze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ulvilan Pesä-Veikot, Pesäkarhut, BVB 09
pesiksen saralla

Eli löytyy Satakunnan koulupesismestaruus sekä pienenä nassikkana voitettu UPV:n pesiskoulun mestaruus, ja lisäpointtina: 5 Itä-Länsi peliä kys. pesiskoulussa. Niin ja "mestaruusvuonna" joukkueen ja koko sarjan paras pelaaja...:D

Niin ja tähän lukuisaan listaan voinee lisätä Ulvilan Harrastepesiksen 3 finaalipaikkaa, joista yksi mestaruus...



Mitä tämä kertokaan Ulvilalaisesta pesiksestä... huhhuh:p
 
Viimeksi muokattu:

St. Pat

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NUFC, Les Canadiens
Laidasta laitaan

Erävaelluksen SM-kisoissa tuli joskus puokkoiltua nuortensarjassa sijoilla 7. ja 8. 1993 voitin silloisen oppilaitoksen joukkuessa opiskelukaupunkini oppilaitosten sählymestaruuden. Kunnanmestaruuksia on yleisurheilussa useita sekä junnuna että miesten sarjasta. Ja helmenä pohjalla 1991 Lukiolaisten kirkkovenesoudun SM pronssia :)

Chees,
St. Pat
 

Malla

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - ei sen enempää
Urheilusaavutusteni huipentuma on naisten käsipallon SM-hopea vuonna -86. Dicken oli omaa luokkaansa sinä vuonna, mutta pudotimme sentään runkosarjan voittajan!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös