Mitä ohjelmaa käytät musiikin hakuun?

  • 8 433
  • 51

Paras musiikin hakuohjelma?

  • WinMX

    Ääniä: 27 16,0%
  • Kazaa

    Ääniä: 18 10,7%
  • Morpheus

    Ääniä: 0 0,0%
  • DC++

    Ääniä: 68 40,2%
  • Kazaalite

    Ääniä: 28 16,6%
  • Käytän useita

    Ääniä: 11 6,5%
  • Joku muu

    Ääniä: 37 21,9%

  • Äänestäjiä
    169

kärppä#26

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2004 Oulun Kärpät.
ODC:tä mä olen käyttänyt, vaikka lataankin paljon elokuvia.Noissa latausohjelmissa on hyvä että voi kattoo semmoisen elokuvan joka ei oo edes suomen leffateatteriin tullut.
 

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse olen ottanut tavaksi warettaa lähes kaiken musiikin, mitä kuuntelen. Ohjelmana toimii yleensä DC++, oikeat hubit kun löytää, ei pitäisi olla ongelmia tavaran löytymisen kannalta ja vähän yleisemmät levyt tulevat usein hyvinkin nopeasti. Musiikki-DVD:t taasen haetaan kaupasta, niitä olen innostunut keräämään.
 

Markus91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Reilusti yli 200 biisiä on Kazaalla tullu haettua, mutta siellä alkaa olla niin pirusti niitä roskatiedostoja että vituttaa imuroida jotain hyvää kappaletta 2 tuntia, kun sitten se kuunneltaessa paljastuu 2 sekunnin roskatiedostoksi. Nyt poistin koko ohjelman koska kyllähän noita biisejä on jo ihan tarpeeksi, ja toiseksi sieltä tuli suhteellisen paljon näitä spyware-hommia.
 

tiikeri

Jäsen
DC++ on selkeästi paras ja varmin vaihtoehto näistä kaikista, joten sitä on tullut käytettyä jo vuosikausia. Yhtäkään ongelmaa ei ole sen kanssa tullut ja kaikki tarvittava on aina löytynyt helposti ja nopeasti. Nykyään tuota tulee tosin käytettyä enää suhteellisen harvakseltaan.

Kazaata olen kokeillut tasan yhden kerran, silloin kun DC:stä ei ollut vielä tietoa. Nyt pelkkä ajatuskin Kazaan käytöstä puistattaa, mitään positiivista asiaa ei kyseisestä ohjelmasta ole sanottavana.
 

JoeyKocur#26

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Hki Punx
Kazaaliteä olen käyttänyt aika kauan,mutta nykyään Bittorrent on se millä imuttelen.
 

Bauer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool
Mieluiten haen levyn CDON:ista tai Lappeenrannan Levymusiikista jos on rahaa.

Koneella olen kokeillut kahta ohjelmaa, WinMx:aa ja DC++:aa. Näiden kahden välillä DC on selkeä ykkönen. Parempi käyttää, eikä hirveitä jonotuslistoja.
 

Hertzi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KouPa
Ennen käytin KaZaa ja WINMX, mutta en enää. WinMX tajuttomat jonot ja KaZaasta tuli paskaa koneeseen. Nykyään käytän DC++ nopea ja helppokäyttöinen tosin pitää jakaa mutta se ei itselleni ole ongelma.
 

Hordi24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Tällä hetkellä vain WinMX, koska en osaa käyttää muita. Vastasin kuitenkin sekä WinMX että DC++, sitä kun olis tarkoitukseni opetella käyttämään!
 

timmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
FoPS, Kärpät, FC Parta, Kansan Syvät Rivit, Oranje
Viestin lähetti tiikeri
DC++ on selkeästi paras ja varmin vaihtoehto näistä kaikista, joten sitä on tullut käytettyä jo vuosikausia. Yhtäkään ongelmaa ei ole sen kanssa tullut ja kaikki tarvittava on aina löytynyt helposti ja nopeasti. Nykyään tuota tulee tosin käytettyä enää suhteellisen harvakseltaan.

Kazaata olen kokeillut tasan yhden kerran, silloin kun DC:stä ei ollut vielä tietoa. Nyt pelkkä ajatuskin Kazaan käytöstä puistattaa, mitään positiivista asiaa ei kyseisestä ohjelmasta ole sanottavana.

Lainaan tätä viestiä, koska asiat ovat täsmälleen samalla mallilla tälläkin suunnalla.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kaksi kaveriani imuroi ahkerasti musiikkia, en nyt muista mistä paikoista. Molempien koneet ovat ainakin kerran olleet jo täysin sekaisin ja käyneet huollettavana, joten oma innostukseni kyseiseen asiaan ei ole kovin suuri. Kirjaston levyjä tulee kopsailtua joskus ja radiosta jonkun hyvän biisin voi tallentaa suoraan koneelle ja sieltä siirtää cd:lle jos mieli tekee.

Sitä musiikkia nyt kuitenkin on niin paljon hyllyt piukassa, että en näe edes järkeväksi yrittää kerätä kaikkia mahdollisia maailman kappaleita kun niitä ei kuitenkaan ehdi kuuntelemaan.
 

Hertzi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KouPa
Viestin lähetti teemu73
Kaksi kaveriani imuroi ahkerasti musiikkia, en nyt muista mistä paikoista. Molempien koneet ovat ainakin kerran olleet jo täysin sekaisin ja käyneet huollettavana, joten oma innostukseni kyseiseen asiaan ei ole kovin suuri. Kirjaston levyjä tulee kopsailtua joskus ja radiosta jonkun hyvän biisin voi tallentaa suoraan koneelle ja sieltä siirtää cd:lle jos mieli tekee.

Sitä musiikkia nyt kuitenkin on niin paljon hyllyt piukassa, että en näe edes järkeväksi yrittää kerätä kaikkia mahdollisia maailman kappaleita kun niitä ei kuitenkaan ehdi kuuntelemaan.
Veikkaisin että kavereillasi olisi ollut KaZaa sillä se voi saada koneen ihan sekasi ja winmx.ässäkin on paskaa siellä. Itsellä ainakaan DC++.an kanssa ollut mitään ongelmaa.
 

Metalwarrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kazaa liteä tulee käytettyä, haen harvinaisempia biisejä, kuten esim.livevetoja joita ei suomesta saa. Viimeksi tuli löydettyä hyvä Judas priest bootlegi Ram it down-kiertueelta.
 

-shark-

Jäsen
Dc++

Dc:ltä oon hakenut paljon kokonaisia levyjä,joita ei esim Kazaalta löydy.Paljon simppelimpää,kuin hakea 1 kappale sieltä ja toinen täältä. Lisäksi Kazaassa on paljon feikkibiisejä ja Kazaan mukana tulee hirveä määrä shittiä muunmuassa pop uppeja 5 minnutin välein... Suhteellisen pienillä gigamäärillä pääsee jo muutamiin hyviin hubeihin ja latausnopeus verrattunan Kazaahan on moninkertainen. Kokonaisuus ratkaisee -DC++ -
 
Suosikkijoukkue
Kerho & muut ostojoukkueet.
Dc tuntuu olevan kansan valinta.

Oletko pahainen jakorasia? Itse jaan n. 3GB, joka on Dc:n suurimmasta osasta käyttäjistä liian vähän.

Millaisista luvuista puhutaan sinun koneellasi?
 
Suosikkijoukkue
Kerho ja Philly
Re: Dc tuntuu olevan kansan valinta.

Viestin lähetti Mayhem Lettuce
Millaisista luvuista puhutaan sinun koneellasi?

Itselläni on jaossa DC:ssä tällä hetkellä noin 80 GB. Sillä pääsee jo ihan mukavasti sisään noille isoille hubeille.
 

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
Löytyi tälläinen tuolta, niin pakko kysyä, että vieläkö joku lataa musiikkia? Itse latasin viimeksi jollakin kunnon ohjelmalla ehkä sellaiset 5-7 vuotta sitten. Itse en enään lataile muutenkaan mitään ja musiikit löytää youtubesta tai spotifysta. Ilmaiseksi vielä. Muutenkaan ei mielestäni ole spotifyn maksua paha maksaa. Mielummin siis nykyään maksan kuin lataa. Levyjä sitten autoon. Joskus poltin, mutta en enää.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Yleensä käytän hakuun Ford-merkkistä henkilöautoa, jolla ajan läheiseen tai vähän kaukaisempaan levykauppaan, jossa käytän €-merkkistä joko kortti- tai käteistä rahaa.

Täällä myös Ford-merkkisellä henkilöautolla, joskin pakettiautoksi rekisteröidyllä, haetaan fyysisiä lättyjä. Laittomia tiedostoja poiminut internetin syövereistä joskus noin 7 vuotta sitten viimeksi.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Käytän julkisia liikennevälineitä päästäkseni levykauppaan, josta ostan haluamani levyt rahalla. Vaihtoehtoisesti saatan ostaa levyt myös nettikaupasta.
En ole yhtä ainoaa poikkeusta lukuunottamatta (Balkandjin esikoisalbumi) ladannut mitään netistä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Yleensä käytän hakuun Ford-merkkistä henkilöautoa, jolla ajan läheiseen tai vähän kaukaisempaan levykauppaan, jossa käytän €-merkkistä joko kortti- tai käteistä rahaa.
Auton merkki on eri, mutta toimintamalli sama. Myös posteljooni tuo aina aika ajoin minulle musiikkia.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
En mitään. Ostan musiikkini tänäkin päivänä vinyylinä tai cd:nä tai dvd:nä levykaupoista, divareista ja levymessuilta. Itunesit ei ole minua varten.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Ehkä "hakea" on väärä termi meiksin kohdalla. Käytän useita tunteja iTunesissa ja välissä myös Beatportissa musiikin selektoimiseen omaa levylasse-harrastusta silmällä pitäen. Edellinen fyysinen ostos taisi olla tosin Valse Tristen Turha ruokkia ruumiita-cd, sekä pari punkkiseiskaa. Vinyyliä tulee talouteen edelleen silloin ja tällöin discogs:ista ja ulkomaalaisista levykaupoista paikan päältä. Mikäs sen hienompaa kuin parannella darraa oluen kanssa ja käydä plärääs, josko tekisi löytöjä. :)

Musiikkia en wareta.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ikinä en tosiaankaan ole yhtään ainutta biisiä saati albumia ladannut tai ostanut tai hankkinut tietokoneitse. Ostan musiikkini fyysisinä levyinä ja kuuntelen niitä stereoista. Sitten joskus, kun tämä ei ole enää mahdollista, lopetan musiikin hankkimisen kokonaan.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Youtubesta saa kätevästi yksittäisiä biisejä tai ilmeisesti ihan kokonaisia albumejakin, mutta pääsääntöisesti imutan Youtubesta hyviä biisejä, eli yksitellen tulee niitä hommattua. Kokonaisia albumeja en ole aikoihin ladannut, enkä kyllä ostanutkaan. Tämän vuosikymmenen musiikkitaso on niin surkea, ettei mitään rajaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös