Odotan tänään alkaneiden kesätöitteni ensimmäistä palkkaa, seuraavaa viikonloppua sekä kahden kuukauden työrupeaman jälkeistä lomaa.
Jatkakaa...
EM-kisojen alkua. Enää 5 aamua!
Kerrassaan. Jos mulla joskus vielä tulee kesälomia olemaan*, toivon ehdottomasti elokuuta vapaaksi. Ymmärrän kerrannaisvaikutuksen yritysmaailmassa, eli jos asiakkaat ovat lomilla heinäkuussa, kannattaa omasta lafkastakin olla suurin osa pihalla silloin, mutta muutenhan heinäkuu on parasta aikaa olla töissä. Leppoisaa, kun saa puuhastella omaan tahtiin vilpeässä konttorissa, kun muut puskevat hikisinä massojen keskellä nelostiellä ja puuhamaassa. Ja parasti tietenkin on se, että saa viettää lomansa kiireisemmän sesongin ulkopuolella....Nerokasta, eikö?
Tää on niin tätä, kun maalaisserkut tulevat tänne meidän ei-ihan-niin-maalaisten joukkoon. Koska jokiranta teitäkin kuitenkin kutsuu, niin pysykäähän sitten siellä teatterin kupeessa jä jättäkää nuo minun paikalliset paatit rauhaan.Lauantaita...
Tää on niin tätä, kun maalaisserkut tulevat tänne meidän ei-ihan-niin-maalaisten joukkoon. Koska jokiranta teitäkin kuitenkin kutsuu, niin pysykäähän sitten siellä teatterin kupeessa jä jättäkää nuo minun paikalliset paatit rauhaan.
Vaikka sikäli ihan sama, kun en onneksi täällä silloin ole. Jos olisin, söisin Mantulla KP: n laskuun. Vaikka nyt ei peliä olekaan, niin eiköhän sieltä aika kannustavalla asenteella olla kuitenkin tulossa?
Avataan tili: Odotan tänään alkaneiden kesätöitteni ensimmäistä palkkaa, seuraavaa viikonloppua sekä kahden kuukauden työrupeaman jälkeistä lomaa.
Jatkakaa...