Laita tästä pari sanaa lisää, vai onko siinä vaan "sitä jotain"?vilperi kirjoitti:Ja koska olen käyttänyt myös Operaa, niin voin sanoa, että mielestäni lyö laudalta myös sen.
Laita tästä pari sanaa lisää, vai onko siinä vaan "sitä jotain"?vilperi kirjoitti:Ja koska olen käyttänyt myös Operaa, niin voin sanoa, että mielestäni lyö laudalta myös sen.
AnaMasa kirjoitti:Laita tästä pari sanaa lisää, vai onko siinä vaan "sitä jotain"?
Opera tekee saman ilman tuota miinusta :).iiron_troikka kirjoitti:Mozilla 2.0 - muita en edes halua. Nopea kun mikä ja osaa avata sivut oikein. Ainoana miinuksena on, että pluginit pitää asentaa ja sitten käynnistellä selainta uudelleen.
Mainitse vähintään kaksi.fastasashark kirjoitti:Rupesi vituttamaan Firefoxissa nuo pikku-seikat jotka toimii kunnolla vain IE:lla.
Itse voin mainita yhden. Mielestäni IE tulostaa jotkin nettisivut paremmin kuin FireFox, jolla jotkut nettisivut tulostuvat niin, ettei kaikki mahdu tulostetulle paperille. En ole tosin varma, johtuuko tämä asetuksista, mutta en ole saanut niitä muuttamallakaan asiaa korjattua.Murmeli kirjoitti:Mainitse vähintään kaksi.
Lawless kirjoitti:...Mielestäni IE tulostaa jotkin nettisivut paremmin kuin FireFox, jolla jotkut nettisivut tulostuvat niin, ettei kaikki mahdu tulostetulle paperille.
...esim. tuo pikahaku-plugin, ....
Eli oikeassa yläkulmassa FireFox-selaimessasi on pikahaku"laatikko", jonka avulla voi hakea eri sivustoilta. Oletuksena ainakin suomenkielisessä FireFoxissa on Google, Yahoo, Wikipedia (FI) jne. Lisää saat osoitteesta http://mycroft.mozdev.orgRemppu kirjoitti:Kerro tyhmälle miten tuo pikahaku-plugin toimii.
Lawless kirjoitti:Eli oikeassa yläkulmassa...
Mistä vitusta sä revit että minä olen IE-ihannoitsija? En ole enää siinä iässä että tietokone-ohjelmia tarvitsisi ihannoida ja käyttää siksi kun se on cool tai ihq ta jotain muuta vastaavaa. Väittelyyn paremmuudesta EN lähde.Murmeli kirjoitti:Ei ihme, että nettimaailman tietoturva on keskimäärin vituillaan, kun on tällaisia IE -ihannoitsijoita.
Älä keksi omia juttuja sinne rivien väliin, pe*kele!Nopea ja kätevähän Firefox on muuten, mutta IE on jotenkin vähiten hermoja rasittava.
Remppu kirjoitti:Löytyisikö vielä sellaista lisäosaa Firefoxille, joka maalatessa ei-klikattavissa olevan linkin antaisi oikealla napilla vaihtoehdon "mene osoitteeseen"?
Tulipas sekavasti.
Tinke-80 kirjoitti:http://mycroft.mozdev.org/quick/google.html
ja sieltä "Google Lucky" pikahakulisäosa
toimisiko tuo niin kuin haluaisit?
Operasta löytyy vakiona...Remppu kirjoitti:Eli etsin jotain, mikä tekisi maalaamisella ja yhdellä hiiren klikkauksella tämän:
maalaa osoite-kopioi-liitä osoitekenttään-paina go/enter
Tenho kirjoitti:Operasta löytyy vakiona...
Mutta Firefoxille taitaa sama homma onnistua ainakin linkification-pulikalla. En ole käyttänyt, mutta jotain tommosta se tekee.
Siitä, että käytät kyseistä ohjelmaa, vaikka se on todistetusti tietoturvaltaan ja monilta muilta osinkin Firefoxia, Operaa ja nykyään jopa Netscapea heikompi. IE7 toki on pienentänyt välimatkaa mutta siellä se vielä on.fastasashark kirjoitti:Mistä vitusta sä revit että minä olen IE-ihannoitsija?
Siis et lähde keskusteluun. Ok.fastasashark kirjoitti:En ole enää siinä iässä että tietokone-ohjelmia tarvitsisi ihannoida ja käyttää siksi kun se on cool tai ihq ta jotain muuta vastaavaa. Väittelyyn paremmuudesta EN lähde.
Kamalan aggressiiviseksi tulit yhdestä pikku "IE -ihannoija" -väitteestä. Osui ja upposi? Vai onko tämä red army -filosofia? Nobody likes us, niinhän se meni?fastasashark kirjoitti:Älä keksi omia juttuja sinne rivien väliin, pe*kele!
Samaa ajattelee moni muukin. Usein se tarkoittaa sitä, että "onhan mulla Windowsissa se palomuuri vaimikäseoli?". En väitä, että juuri sinun kohdallasi asia näin on.fastasashark kirjoitti:Edit: Ja tietoturvan suhteen uskon että omat tietokonetaitoni ovat sillä tasolla että voin vältttää ongelmia vaikka käytän IE:tä.