Mitä mutsille?

  • 5 682
  • 51

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Lahjaideoita?

Vaimollani on edessään ensimmäinen äitienpäivänsä, joten jotain todella hyvää on annettava lahjaksi. Onko teillä ehdotuksia?

Muutoin olen jo osuuttani hoitanut; kortti väsätty jossa poikamme on pääosassa, kakkuainekset hankittuna ja äitienpäiväpöytä varattuna ravintolasta. Lahjaideoita on pari, mutta jospa joku teistä voisi keksiä vielä paremman.
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Kortti ( IFKn kausikortti , eivaineskaa .....) ja 20 tulipunaista ferr ... ei ku ruusua ja Backaksen Kartanoon lounaalle . Onnea !
 

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Äiti kertoi haluavansa sellaiset "jäätelölasit", joten isäukon kanssa huomenna pitää mennä sellaisia ostamaan. Omasta puolestani teen äidille itse kortin sekä kotitalousläksynä pitäisi jonkunnäköinen täytekakkukin taikoa.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyvää äitienpäivää kaikille Jatkoajan äityleille ja varsinkin omalle rakkaalle äipälle!!

Toivottelee,

Pikku Myy
 

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Viestin lähetti Pikku Myy
Hyvää äitienpäivää kaikille Jatkoajan äityleille

Peesaan Pikku Myytä ja yhdyn onnitteluihin. Oma äiti sai kukkia, hajuvettä ja kortin, jonka mukana ollut runo sai hänet kyyneliin. Onnistunut äitienpäivä siis.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Myöhäinen vihje

Niin, tätä ette kyllä usko mutta totta se vaan on. Annoin vaimolle äitienpäivälahjaksi Jääkiekkolehden vuodeksi kotiin kannettuna.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Meillä ei ole ikinä juhlittu mitään äitien tai isienpäivää eikä juhlita nytkään. Yleensäkin nämä turhat juhlapäivät mukaanlukien synttärit ja joulut ovat kokeneet inflaation meidän perheessä. Hyvä niin...
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Kännyyn tuli Elisan tarjousviesti äitienpäiväristeilystä Tukholmaan 12.-14.5. hintaan 40 eur/hytti. Yleensä nuo perjantailähdöt ovat n. 250-300 eur/hytti, joten edullisesti sain hoidettua muijan ja äidin äitienpäivälahjat yhdellä iskulla.

Ja isälle on tietysti Tukholman toukokuussa paljonkin nähtävää, kun blond.. siis ihmisillä alkaa olemaan kevättä rinnassa.
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tässäpä ajankohtainen aihe. Tuskailu olisi pitänyt aloittaa jo ajat sitten, sillä tapani mukaan joudun tänäkin vuonna juoksemaan kauppaan kesken kertausharjoitusten ja lähes rahattomana. Tuloskin on sitten sen mukainen - äiti saa kortin ja jotakin todella turhaa.

Kukkakauppaanhan se olisi ehdittävä.
 

Mulli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Virmanen & Hjallis akseli, Jokerit, Avs.
Onnittelut ja kortti.

Mun äiti on vaatimaton ja ei halua kuulemma mitään erikoista.
 
Mielestäni äitille (ainoa oikea muoto) tärkeintä on merkki että välittää.

Lahjaksi jotain sopivaa, jokaisessa perheessä on sitten erilaiset tavat ja perinteet lahjasta. Itsetehty kortti pienellä omaperäisyydellä ja huumorilla kruunaa.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Katos joo, pitänee mennä postin kautta kotiin, kun meinasi äiti unohtua. Vaimolle ostin IPod Nanon, eipä tarvitse enää tapella siitä Creativen rouskusta. Itsellenikin tilasin toki uuden... Mummot soitan läpi, parin viikon päästä tulee tehtyä rundi niiden luona muutenkin. Todennäköisesti upein muisto jää vaimolleni kaksivuotiaalta tytöltämme, ainakin itse sain upean kahvimukin, jonka neiti oli värjännyt hoitopaikassa ihan itse. Sangen abstrakti näkemys hänellä elämästä ja isästään, jos värien käyttöä ja tyyliä arvioidaan.

edit: v-->h
 
Viimeksi muokattu:

Veijari

Jäsen
Karu meininki

Äidin haudalle kukkia ja isoäidin luona pitää käydä kahvittelemassa sillä tuleva äitienpäivä tulee tod.näk. olemaan hänen viimeisensä.
 

Rinoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Meillä äiti saa sitä mitä tilaa (eli aika samalla linjalla kuin isäkin sitten syssyllä) ; Itsetehdyn kortin runon kera ja vuodenaikaan sopivia parvekekukkasia : )
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
wilco kirjoitti:
Eiköhän tuolle muijalle elikkäs äitylille hankita henkilövaaka...
Niin, viime syntymäpäivänähän lahja ko. henkilölle taisi olla rikkaimuri. Teidän perheessä ei mihinkään turhaan rihkamaan sijoiteta...
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Älykkäitä lahjoja

Master God kirjoitti:
Niin, viime syntymäpäivänähän lahja ko. henkilölle taisi olla rikkaimuri. Teidän perheessä ei mihinkään turhaan rihkamaan sijoiteta...

wilco kirjoitti:
Eiköhän tuolle muijalle elikkäs äitylille hankita henkilövaaka...

Että silleen...

Niin, en malta olla huomauttamatta, että esimerkiksi rikkaimurista on suunnattomasti iloa, jos pitää imuroida auton sisätiloja. Tai voihan sen muijakin tietysti imuroida, kun kerran on kunnon vehkeet hommattu arkea sulostuttamaan.

Vaakahan nyt kuuluu ilman muuta jokaiseen naisen sisältävään kotiin, koska naiset joka tapauksessa punnailevat itseään ja ainahan se parempi on, etteivät mene naapuriin, tahi muihin paikkoihin itseään punnitsemaan.

Itse taidan aiheen tiimoilta suorittaa vuotuisen kukkakauppa-excursion ja viedä äidille taas tänäkin vuonna jotain pitkäikäisiä kesäkukkia, ynnä amppelin.
Täytyy vain ottaa vähän konsultointia niitä kukkakaupan akoilta, että mikä olisi tänä vuonna kuuminta hottia pihakukkaskenessä.

Täältä tähän
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Master God kirjoitti:
Niin, viime syntymäpäivänähän lahja ko. henkilölle taisi olla rikkaimuri. Teidän perheessä ei mihinkään turhaan rihkamaan sijoiteta...

Itse ajattelin tänä vuonna ostaa vaimolle karvanpoisto salvaa, tämä onkin kuumien kesäpäiviä silmällä pitäen todella tärkeä ja helpottava asia, näin ei pimppi hikoile turhan päiten. Kaikenlaiset rihkamat ym, ovat turhaa, leipäkoneet rikkaimurit sun muut vempeleet. Siksi joku todella hyödyllinen lahja joka ei pölyty kaapissa ja on myöskin käytössä mahdollisimman paljon on mielestäni okey.

veini
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Sisko ostaa jotain ja tulen siihen ikään kuin siivelle. Pienempänä tein itse kortin, nyt sekin on jo jäänyt ja laitan nimeni korttiin. En ole krapulassa ja tulen aamulla muiden mukana rääkymään sitä laulua.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Joka vuosi tämä uhkaa olla yhtä vaikeaa. Oma äitini ei osaa ikinä toivoa mitään - ei jouluna, ei synttärinä eikä äitienpäivänä. No, mennään sunnuntaina työvuoroni jälkeen kylään ja ruokaillaan yhdessä. Kortin nyt vähintäänkin annan, mutta kenties ostan oheen jotain laatukosmetiikkaa tai ihonhoitotuotteita. Ja sitten vaikka kukkasia päälle.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
No, tilanne on sen verran erilainen tänä vuonna että lauantaina juhlitaan sekä syntymäpäivää että äitienpäivää. Päätettiin antaa kylmästi ja tunteettomasti rahaa, saa itse ostaa jos jotain helyjä tms. haluaa.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
En laittanutkaan korttia, vaan hommaan lahjakortin johonkin sellaiseen paikkaan, johon ison perheen äiti ei omia ropojaan itse koskaan sijoittaisi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös