Mainos

Mitä mieltä olet vakuutusyhtiöistä ?

• 755
  • 5

LUOTATKO VAKUUTUSYHTIÖÖSI ?

• Totta kai luotan, vakuutusyhtiöt ajattelevat aina asiakkaan parasta !

Ääniä: 5 16,7%
  • En tosiaankaan luota, vakuutusyhtiö on paras kaverisi siihen asti kunnes heidän pitäisi korvata vahi

Ääniä: 21 70,0%
  • En luota, vakuutusyhtiöt ovat rikollisorganisaatioita, jotka pyrkivät vain viemään rahani !

Ääniä: 4 13,3%
  • Minulla ei ole yhtään vakuutusta !

Ääniä: 0 0,0%

• Äänestäjiä
    30

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei, kai tässä välttämättä ole kysymys luottamisesta? Väittäisin, että se on enemmän kaupankäyntiä.

Asiakas yrittää päästä mahdollisimman pienillä vakuutusmaksuilla ja vakuutuslaitos mahdollisimman pienillä korvauksilla vahinkotilanteessa.

Sopimukset kannattaa kuitenkin lukea, että tietää mistä saa korvauksia:D

Rahalla saa kattavamman vakuutuksen.
Luultavasti Hifk-fani pystyisi vakuuttamaan kausikorttipaikkansa mahdollisen pleijareista putoamisen pelosta - rahaa se kyllä vaatii:)

edit:lisäys

Viimeksi muokattu:

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Hiukka vaikea äänestää, sillä vakuutusyhtiöhän korvaa yleensä, mutta hinnasta on vaikea sopia.

Itseäni raappaa homman nihkeys. Vehkeet kommunikointiin ovat täydelliset, mutta juttujen selvittely kivikauden aikana oli paljon nopempaa.
Jos esim. kaadan prätkäni kesäkuussa, niin syksyllä pääsen taas ajamaan...

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Vakuutusyhtiöt toimivat samalla tavalla kuin kaikki muutkin firmat; tarkoitus on tuottaa voittoa. Kyse ei niinkään ole luottamuksesta, kuin pelisääntöjen tuntemisesta. Pyrkimyksenä on maksimoida vakuutusmaksut ja minimoida maksettavat korvaukset.

Itse en luota sen paremmin vakutusyhtiöiden kuin sivumennen sanoen oikeuslaitoksemmekaan tekemisiin. Parasta on vaan aina edeltäkäsin pyrkiä ottamaan selvää siitä, mitä sopimus pitää sisällään. Tämäkään ei aina riitä, ja siksi tuohon kysymykseen luottamuksesta on vastattava kielteisesti.

nedomansky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
korvauspuoli

Vakuutusyhtiöissä on asiakaspalvelussa töissä
äärimmäisen virhealttiita ihmisiä, jotka venyttävät asiakkaan
pinnan äärimmilleen. Lisäksi korvausanomusten käsittely
on mennyt erittäin byrokraattiseksi ja hankalaksi.
Jos tulee joku uusi kilpailija mukaan, olen valmis vaihtamaan.

J.Pursey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NyR, Chelsea
Omat kokemukseni !

Olin reilut vuosi sitten vakavassa tapaturmassa, jossa vammauduin vaikeasti. Tänä aikana Sampo eli nykyinen IF-vahinkovakuutusyhtiö on kaksi kertaa aivan selkeästi yrittänyt huijata mua. Molemmilla kerroilla yhtiö muutti päätöstään välittömästi, kun asianajajani oli heihin yhteydessä ja selittivät epäselvästi, että heillä on nyt sattunut selkeä virhe päätöksien teossa ja tämä on todella harvinaista. Minusta se ei voi olla kauhean harvinaista jos samalle asiakkaalle sattuu vuoden sisällä samasta vahingosta kaksi erillistä virhettä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy