Mitä mieltä olet Philadelphian ratkaisusta Tampa Bayta vastaan?

  • 6 233
  • 27

Mitä mieltä siis?

  • Tampalla on oikeus karvata miten tahtoo, Philadelphian kuuluu hyökätä

    Ääniä: 58 42,3%
  • Philadelphia saa protestoida Tampan shakkimaista karvausta

    Ääniä: 51 37,2%
  • Molemmat joukkueet pelaavat päin helvettiä

    Ääniä: 28 20,4%

  • Äänestäjiä
    137

Jonzze

Jäsen
Suosikkijoukkue
PEPO, SaiPa
Kirjoittelin edelliselle sivulle NHL-säännöstöstä seuraavaa

Aivan, missasinkin tuon. Ehkäpä, kun tuo ei ole niin yleistä, niin ei tiedetä miten toimia. Tuokin sääntö on varmaan tehty näihin kulmavääntöihin, ettei haudottaisi kiekkoa kulmissa. Ja kuten ilmeisesti joku sanoikin, niin NHL oli käskenyt olla puuttumatta jos tuota tapahtuisi eli en usko sitten, että tuo sääntö koskisi tuollaista tapausta?
 

#7

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen täysin Tampan puolella. Naurettavaa itkua Flyersiltä.

Kuten jalkapalloa, jääkiekkoa täytyy saada pelata sääntöjen puitteissa millä taktiikalla tahansa. Ymmärrän että Flyersin pelaajia vituttaa, kun koutsi on joku "havumetsienshedden" joka ei ole organisoinut kunnon hyökkäyksiinlähtöjä tiiviinä viisikkona ja lyhyin syötöin. Täysin käsittämätöntä kuinka Flyersin hyökkääjät surffaa edes taas keskialueella kun oma pakki pitää kiekkoa alhaalla omassa päässä. Ei tule ainakaan tämän palstan pelitapa-asiantuntijoille yllätyksenä miksi hyökkäyksiin ei päästä ja pelaajia vituttaa.


Oletko mielestäsi pelitapa-asiantuntija?

Itse olen täysin Phillyn puolella. Jos Pronger tykkää pitää kiekkoa, miksi luopua siitä kun kerran pystyy pitämään sen hallussaan. Peliväline pysyy omilla, eikö se ole kiekkokontrollia parhaimmillaan? Hyökkäykseen lähtö helpottuu huomattavasti, jos vastapuoli nousee keskialueelta ylöspäin karvaamaan. Kannattaa odottaa sitä, eikä väkisin lähteä puskemaan vaikeasti avattavaan sumppuun. Näistä kahdesta Tampa on mielestäni se joukkue, jota pitää syyttää pelin viivyttämisestä. Heillä ei näköjään ollut mitään halua pelaamiseen.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Onneksi en ymmärrä jääkiekosta mitään, tietenkin kummatkin saavat tehdä mitä haluaa ja nyt se oli näköjään noin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös