Mitä mieltä olen avoautoista?

  • 1 986
  • 14

Mitä mieltä olen avoautoista?

  • Se niissä on nastaa, kun saa nättejä tyttöjä kyytiin, jotka antaa.

    Ääniä: 28 20,9%
  • Cabriolet idea on mätä. Saa niskansa kipeäksi.

    Ääniä: 1 0,7%
  • Ah! Subbarit, inverterit, nahkaverhoilu, dvd-soitin, karvanopat, LEDit

    Ääniä: 1 0,7%
  • Kriittisen paikan jatke. Isällä oli sellainen vanhempana.

    Ääniä: 7 5,2%
  • Pentujen hössötystä avoautot.

    Ääniä: 10 7,5%
  • Tyhjätaskut ja kateelliset ovat näreissään De Lux autostani.

    Ääniä: 4 3,0%
  • Häh?!? Ei voisi vähempää kiinnostaa.

    Ääniä: 19 14,2%
  • Menevän miehen tunnusmerkki.

    Ääniä: 8 6,0%
  • En haluaisi ajaa avoautoa ainakaan katolleen.

    Ääniä: 28 20,9%
  • Pitää virkeänä, varsinkin sadepäivänä.

    Ääniä: 28 20,9%

  • Äänestäjiä
    134

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Avoautot, nuo kesän avonaiset kulkupelit ovat taas somistaneet suomalaista tieliikennettä. Avopäiset kollit ovat kannattelemassa kyynerpäitään puoliksi auton ulkopuolella Ray-Banit päässään. Takapenkillä istuu useimmiten ainakin 4 pikkuprinsessaa. Sekö se meitä parin sadan euron autonomistajia potuttaa?

Nyt on aika miettiä näiden kulkupelien hyöty- ja haittapuolia.

Tässä pari äänestysvaihtoehtoa arkeen...

Hyviä hellepäiviä kaikille!
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Taittuuhan se matka avoautollakin, jos siinä vain on ilmastointi.
 

Cmprs

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, HIFK
Äänestysvaihtoehtoihin koitettu hakea AWemaista otetta, mutta ihan ei tällä kertaa lähtenyt :) No joka tapauksessa, kyllähän avoautot ovat ehdottomasti lähes poikkeuksetta tyylikäs ja piristävä näky katukuvassa. Henkilökohtaisesti voisin laittaa listalle tulevaisuuden tavoitteet.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Noin monta vaihtoehtoa mutta silti ei oikeastaan yhtään sellaista johon voisi ruksin laittaa.
 

Conroy#22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tärpätti, Southeast Division Champions
Avoauto ei ole avoauto, jos siinä ei ole vähintään kuusisylinteristä moottoria.
Tuosta pienemmillä moteilla varustetut ovat naisten "kylpyammeita".

Esim: Tämä, onko naisellisempaa autoa olemassa?

Edit:Siinä olisi kunnon suomicabrio :)
 
Viimeksi muokattu:

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Pidän viimeistä vaihtoehtoa todeinpana, avoauto Suomessa on samanlainen ja lähes yhtä epäkäytännöllinen kuin avovaimo, käyttöä löytyy maksimissaan about 10 viikon/vlopun aikana vuodessa. Saa paistella aurinko aika reippaasti ennen kuin kannattaa lähteä julkisesti liikenteeseen, yleensä talvi menee täysin ilman käyttöä, keväällä pientä kärjen kiillotusta.

Täytyy muistaa että kyseessä on eniten statussymboli ja viihdyke joten taloudellisesti kyse ei ole erityisen kannattavasta investoinnista - vaihda siis avokkia tiheään uudempaan ja sporttisempaan.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Golden Awen kanssa olen samoilla linjoilla tässä kimurantissa kysymyksessä, mutta jouduin kuitenkin äänestämään toiseksi alinta vaihtoehtoa. Tämä siitä syystä, että olen suorittanut autolla täyden voltin sivuttaissuunnassa pyörien. Itse menin auton sisällä 1,5 volttia, koska turvavyö oli unohtunut auki.
 
Jos ei ole varaa katolliseen, niin sitten iliman kattoa. Talvella voi tulla kylyma.
Hyvin sanottu. Muistaako joku muuten sitä kotimaista tv-sarjaa, jossa peräkammaripoika oli leikannut punaisesta Ladasta katon irti?
 

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Äänestysvaihtoehtoihin koitettu hakea AWemaista otetta, mutta ihan ei tällä kertaa lähtenyt :)
En ota ollenkaan pahaksi, vaikka verrataankin Awen kirjoituksiin ja ketjunavauksiin. Tosin enpä tässä ole puoleen vuoteen suuremmin lukenut Jatkoajan foorumin tarjontaan, joten vaikeaa on ollut ottaa mallia palstaveljestä. Toisaalta on varsin tärkeää selvittää avoautoista syntyviä ajatuksia, sillä Suomen lyhyt kesä on avoautojen kultaista aikaa ja näkyvät ne näin katukuvassa ainakin.

Itse äänestin, että näistä (useimmiten) maanteiden rättikattoisista komistuksista saa niskansa kipeäksi. Minua toisaalta huolettaa kyseiseen kapistukseen murtautumisen helppous. Murtautuminen autoon on lähes jopa helpompaa kuin japanilaisessani konsanaan. Meikäläisen autoon pääsee ruuvimeisselillä. Cabriolettiin murtautumiseen vaaditaan jopa hieman urheilullisia ominaisuuksia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös