Mitä mieltä modeista?

  • 5 340
  • 52

Tykkääks modeista?


  • Äänestäjiä
    30

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Ainoastaan tulee pyörittyä tällä palstalla niinku kirjoitusmielessä. Luen myös joitain muitakin palstoja ja uutisten kommenttikenttiä.
Olen jo aiemmin tässä keväällä kirjoittanut samasta asiasta jonnekin ketjuun, mutta tämä on hyvän moderoinnin takia ainoa palsta mihin jaksaa itse osallistua (lukuun ottamatta muutamaa satunnaisheittoa muualle).
 

Barney

Jäsen
Itselläni ei ole sen erikoisempaa mielipidettä modeista, sillä hirveästi en ole joutunut olemaan tekemisissä heidän kanssaan. Yhtään pelikieltoa en ole tietääkseni saanut, mutta yksi varoitus on jostain vuosien takaa muistaakseni humoristisesta henkilöllisyyden arvuuttelusta. Noihin aikoihin tuon suhteen linja ei ollut ihan yhtä tiukka kuin nykyään.

Kokonaisuutena mielestäni modet tekevät ihan hyvää duunia, vaikka minua harmittaakin muun muassa lenkkeilevän speedomiehen lopulliset bannit. Sen verran mitä on tullut seurattua jalkapallopuolen keskustelua, ja viime aikoina myös palstan politiikkakeskustelua, niin modet voisivat yhdellä lopullisella ratkaisulla lyödä kaksi kärpästä yhdellä iskulla: nostaa palstan tasoa sekä minun tyytyväisyyttäni modeja kohtaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös