Mitä mieltä kaukalopallosta?

  • 2 989
  • 10

Kaukalopallo on

  • Loistava laji

    Ääniä: 23 13,1%
  • Ihan ok, voisin kokeilla

    Ääniä: 71 40,3%
  • Hinttikyykkää, en pelaisi ikinä

    Ääniä: 54 30,7%
  • En osaa sanoa

    Ääniä: 28 15,9%

  • Äänestäjiä
    176

Nipsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leafs, Canadiens
Tältäkin palstalata löytyy varmasti kaukiksen pelaajia, mutta mikä on yleinen mielipide näin jääkiekko palstalla tätä lajia kohtaan? Onko kilpaurheilua vai ns. homojen hommaa?

Itse olen aikoinaan pelannut jääkiekkoa ja siirtynyt sieltä kaukalopalloon jo vuosia sitten, johon tietysti vaikuttivat myös monta kertaa pienemmät kausimaksut. Yllätyin kuitenkin tämän pelin haastavuudesta ja laji oli hienompi kuin osasin odottaa. Ei tietysti minunkaan mielestä jääkiekolle vertoja vedä, muuta hauskaa silti.
 

Mane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Tässä lajissa ongelma on esim. Suomen mestaruudesta pelattaessa, että lajin oikeasti Suomen parhaat eivät edes viitsi pelata kyseistä lajia, koska hieman erilaisesta lajista maksetaan paljon enemmän. Eli jääkiekkojoukkue-Oulun Kärpät murskaisi kaukalopallojoukkue-Porin Kärpät kaukalopallo-ottelussa.

Kuntourheiluna toki erinomainen harrastus (jääkiekkoakin parempi, sillä vapaa-aikana luiden murtaminen ei perus-Veijolle todellakaan kovin houkuttelevaa ole), mutta kilpa-urheiluna ei kaukalopalloa kyllä pysty pitämään, juuri koska lajin parhaat eivät edes lajia pelaa.
 
Äänestys siirretty Muu urheilu-osiosta tänne Kierrätyskeskukseen, jonne äänestykset keskusteluosion määrityksen mukaisesti kuuluvat.

Nimimerkki Nipsu kuittaa itselleen tästä varoituksen.

Moderaattorit
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Manen kanssa samaa mieltä.

Kilpaurheiluna en jaksa seurata, mutta itse kuntomielessä voisin hyvinkin pelata.
 

Erik Loka

Jäsen
Sillontällöin ihan kiva pelailla, mutta ei se oikein sytytä. Ehkä se olisi kivempaa, jos olis pidempiä mailoja. Tottunu noihin jääkiekkomailoihin, nimittäin.
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Kiekkoa koko iän pelanneena kaukalöpallo tuntuu kyllä todella paskalta lajilta.
 

Seppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät
Ei lainkaan hassumpi harrastus. Lätkäjätkien joiden pää tai koko eivät riittäneet jatkamaan kiekkoa. Paljon vauhdikkaampi laji kuin esimerkiksi jääkiekko ja ainakin viimekauden perusteella kaukiksessa sai ottaa miestä enemmän kuin jääkiekon SM-liigassa.
Khyllä kaukis-liigan finaalit ovat varsin hyvää viihdettä.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Liian huonot vaihtoehdot.

Ihan ok harrastuksena, mutta ei kiinnosta urheilulajina. Siis jätin äänestämättä.
 

Bob Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu
Kelpo laji. Junnuna tuli vuosikausia pelailtua. Joskus kakarana vitutti, kun vanhemmat eivät vieneet lätkätreeneihin vaan suosittelivat kokeilemaan kaukista, mutta parin vuoden jälkeen ei haitannut enää lainkaan. Nopeatempoinen laji. Itse tosin en mikään nopein luistelija ollut, joten keskityin lähinnä sikailuun ja vastustajan kakaroiden kuumentamiseen. Oi niitä aikoja.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Kuuluu niihin lajeihin joita on kiva itse pelata, mutta katsomaan en menisi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös