Mitä matkapuhelin liittymää käytät?

  • 5 418
  • 68

Mitä matkapuhelin liittymää käytät?

  • ACN

    Ääniä: 14 3,9%
  • Cupio

    Ääniä: 0 0,0%
  • DNA

    Ääniä: 58 16,3%
  • Radiolinja

    Ääniä: 69 19,4%
  • Saunalahti

    Ääniä: 78 22,0%
  • Sonera

    Ääniä: 121 34,1%
  • Zeroforty

    Ääniä: 2 0,6%
  • Joku muu, mikä?

    Ääniä: 13 3,7%

  • Äänestäjiä
    355

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Sonera ollut aina. Toimii kuin kova muna. Tyytyväinen olen ollut.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Viestin lähetti mendieta
Sonera ollut aina. Toimii kuin kova muna. Tyytyväinen olen ollut.

Ainoa mikä jäi epäselväksi on se kumpaan olet tyytyväinen ;).

Minä taidan olla ainoa joka kehtaan tässä ketjussa sanoa, että ACN on käytössä ;). Lyhyen käytön jälkeen olen ollut tyytyväinen. Jos homma rupeaa jossain vaiheessa "kusemaan", niin kuin ainakin jotkut epäilevät, niin sitten liittymä vaihtuu siinä kuuluisassa nanosekunnissa takaisin entiseen eli radiolinjaan. Mutta tällä hetkellä näillä mennään. Minulle kun nämä ilmaa myyvät operaattorit eivät ole mitään brändejä ja "high invoment" - tuotteita (<-- kattokaa on kauppikset käytynä). Muutenkin on alkanut tympimään tämä ACN-hössötys sekä puolustajien että mollaajien taholta. Se on perkele soikoon sittenkin vain kännykkäliittymä, ei sen enempää...
 

_Tepsipoika_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps
???

On muuten aika outoo että Soneran käyttäjiä on vieläkin enemmän kuin saunalahden käyttäjiä.Itse laitoin soneran.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Tällä hetkellä on Radiolinja ,mutta olen ollut Soneran,Telian ja DNA:nkin asiakkaana.
 

M77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Koskenkorvan Urheilijat ,
Porin Ässät
Happy Hour fiasko

Kauan kesti sitä Radiolinjan hupia että ilmaiset puhelut klo 20-21. Kyllähän sen melkein arvasikin että verkko menee tukkoon ja ei pääse soittamaan mihinkään numeroon ja kukaan ei voi soittaa itselle...

Lainaus RL-sivuilta :

"Radiolinjan 24.3.2004 lanseeraaman Happy Hour -puhekampanjan suosio ylitti odotuksemme. Jouduimme valitettavasti keskeyttämään kampanjan perjantaina 26.3., jotta pystyisimme takaamaan asiakkaillemme korkealaatuiset palvelut kaikissa tilanteissa. "
 

Eppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulla on Radiolinja ns. kakkosliittymänä, kun aikoinaan avatessani sain puheaikaa ja Stockan lahjakortteja. Olen jo miettinyt, että kandeiskohan luopua siitä, kun en kamalasti ole viime aikoina siitä soitellut.

No, kovasti innostuin tuosta Happy hour-tarjouksesta ja ajattelin, että ne jospa en liittymääni vielä lopetakaan. Lyhyeksi jäi ilo siitä. Systerin kanssa ehdin eilen jutella n. 6 min.

Aika onnetonta toimintaa RL:lta. Mitähän ne ovat ajatelleet kamanjaa käynnistäessään?
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tele2:a suosittelen lämpimästi kaikilla. Ainoa liittymä joka oikeasti ei hinnoissa kuseta. Ei kuukausimaksua, kätevä etukäteenmaksu-systeemi. Voit ladata rahaa liittymään netistä eikä laskut pääse yllättämään, varsinkin opiskelijoille kannattava systeemi. Kaikki puhelut ja tekstiviestit ovat samanhintaisia ajasta ja vastaanottavasta liittymästä riippumatta. Liittymä toimii Radiolinjan liittymässä ja minulla on tähän mennessä kuuluvuus toiminut loistavasti.
 

Mari

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sonera,

Nyt ja aina.Ei ole tullut mieleen vaihtaa liittymää missään vaiheessa,vaikka laskut ovatkin aina suhteellisen isot.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Mari
Sonera,

Nyt ja aina.Ei ole tullut mieleen vaihtaa liittymää missään vaiheessa,vaikka laskut ovatkin aina suhteellisen isot.

Sama täällä, pelannut aina loistavasti, eikä mun puheilla kannata mitään isoa laskua odotellakaan :)
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Saunalahteen vaihdoin Sonerasta n.puoli vuotta sitten ja laskut ovat laskeneet about puoleen vanhoista. Paljolti ilmaisten tekstiviestien ansiosta.
 

Flegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olin jo eilen lähes vaihtamassa liittymää mutta siiten tuli Soneralta tekstiviesti että puhelut halpenee 0,13 euroon. Eli ei ole enää syytä mennä vaihtamaan pois hyvin toimivaa liittymää.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kiitos Radiolinjan asiakaspalvelun, operaattori muuttuu tänään klo 12:33 Radiolinjasta Globeteliksi, itseasiassa vaihto koskee toistaiseksi 8 liittymää ja luultavasti lisää seuraa...
 

Bird

Jäsen
Suosikkijoukkue
Urheilullisesti avoimet sarjat
Viestin lähetti girlzilla
Dna on, kun telia city dna:ksi muuttui jossain vaiheessa.
En ole koskaan vaihtanut liittymään, vaikka tässä aika monta vuotta on puhelin ollut.
Mulle on ihan sama onko se lasku 20 euroa sinne tai tänne, helvetin suuri se lasku on jokatapauksessa.

Itse asiassa juuri päinvastoin: Jos keskimääräinen kuukausilasku on esimerkiksi kolminumeroinen eurosumma, niin silloin sillä liittymävalinnalla on todellakin merkitystä. Myös kahden liittymän taktiikka voisi olla hyvä idea, jos sekä soittelet että tekstaat paljon: toiseen puhelimeen edullinen tasahintaliittymä ja toiseen tällainen "1000 viestiä kiinteään hintaan"-liittymä. Jollain 10-20 e/kk laskuilla nyt vielä käytännössä yleensä aika sama, että mikä liittymä on, jos käyttöprofiili on suht normaali.

Viestin lähetti lintu
Tele2:a suosittelen lämpimästi kaikilla. Ainoa liittymä joka oikeasti ei hinnoissa kuseta. Ei kuukausimaksua, kätevä etukäteenmaksu-systeemi. Voit ladata rahaa liittymään netistä eikä laskut pääse yllättämään, varsinkin opiskelijoille kannattava systeemi.

Eipä noissa muissakaan prepaideissa tietääkseni mitään kusetusta ole. Etukäteenmaksun kätevyydestäkin voi toki olla montaa mieltä, mutta kieltämättä voi sopia ihmiselle, jolla on selviä vaikeuksia rajoittaa puhelimen käyttöä yli varojen. ;)
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Alusta (runsaat puolitoista vuotta) alkaen DNA. En ole juuri miettinyt vaihtamista. Laskut vaihtelee 5-20 €:oon, lähinnä maratonpuhelut yhdelle kaverille kasvattaa tuota laskua joskus. Radiolinjaa voisin ajatella joskus kokeilevani.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Bird
Eipä noissa muissakaan prepaideissa tietääkseni mitään kusetusta ole. Etukäteenmaksun kätevyydestäkin voi toki olla montaa mieltä, mutta kieltämättä voi sopia ihmiselle, jolla on selviä vaikeuksia rajoittaa puhelimen käyttöä yli varojen. ;)

Ei varmaankaan, mutta mitä mulla pari sellaista on ollut niin kovat hinnat niissä on ollut. En tiedä miten muissa prepaid-liittymissä toimii, eli voiko maksaa netistä liittymään lisää saldoa? Ja voitko siinä tapauksessa itse määrittää saldon määrän?
 

Lama

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara(kahvara kaveriporukassa)Mikko Leinonen
ACN.... mutta tämä paska lähtenee vaihtoon lähi aikoina.
 

Markus91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Telia, ja onkos se nyt joku DNA, tai TeliaSonera, mutta pari vuotta sitten se oli Telia, ja sillä nimellä sen silloin hommasin.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Saunalahden liittymä on nyt ollut käytössä kuukauden verran ja tyytyväinen olen ollut. Tätä ennen oli Sonera.
 

Fosse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Chelsea FC
Firman puolesta tulee Radiolinjan liittymä ja ei valittamista kun ei laskut tule itselle. Enpä kyllä aiemminkaan ole hyppinyt minkään ihmetarjousten perässä.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Mulla on Sonera. Toimii kiitettävästi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös