Mitä lahjaksi? - Ketju mielikuvituksittomille

  • 81 010
  • 319

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Jos on pakkastuote, niin toki se suksiboksissa siirtyy mutta tuoreliha joko -20 asteessa tai +20 asteessa kolme ja puoli tuntia.. Ei hyvä.

Kylmälaukku auton sisällä ei ole mahdollinen? Jos sellaista ei valmiiksi ole, niin ainakaan styroksiset ei marketissa montaa euroa maksa.
 
Suosikkijoukkue
Arsenal
Kylmälaukku auton sisällä ei ole mahdollinen? Jos sellaista ei valmiiksi ole, niin ainakaan styroksiset ei marketissa montaa euroa maksa.

Tästä ei tehdä ongelmaa. Jos päädyn läskikimpaleen ostoon, keksitään tähän keinot. Kylmälaukku ei mahdu lapsiperheen farmariin talvisaikaan millään, mutta onhan noita pieneen tilaan pakattavia kylmäpusseja jotka sanomalehteen ja kontin pohjalle pakattuna varmaan melkein loppuun asti lämpötilat rajoissa pitävät..

Enempi minua tuo vaimo ahdistaa. Tai siis sen lahja.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Arvasin ehdotuksenne, mutta joulu on ollut joka vuosi viisivuotisen yhdessäolomme aikana. Kuten myös synttärit ja äitienpäiväkin jo pari kertaa. Hieno illallinen on lahjakortilla luvattu ja syöty, koruja olen nyt ostanut eri juhlina korviin, kaulaan ja ranteeseen. Kaulaan parikin erilaista. Hierontalahjakortin sai äidiltään vuosi tai kaksi sitten ja käytti siitä ehkä puolet. Joten näistä ei vielä apua löytynyt...

Onko luksusluokan alusvaatteet käytetty kortti jo? Niitähän voi ostaa samalla periaatteella kuin korujakin: vaimon rintaliivit kaapista mukaan ja erikoisliikkeeseen, niin ei tule väärän mallisia eikä väärän kokoisia.

Jos makuuhuoneen puolella ei ole muuta ongelmaa kuin korkeintaan ajanpuute, voisit harkita jotain sinne suunnalle. Nuoltavaa suklaata, hyväntuoksuista hierontaöljyä, joku kiva lelu tai peli tai käsiraudat (riippuen mistä vaimo tykkää) ja pullo oikein hyvää viiniä. Sekä lupaus lapsenvahdin hankkimisesta. Tuota tosin ei kannata kokeilla, jos vaimolla on halut hukassa ja aiheesta riidellään...
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Arsenal
Onko luksusluokan alusvaatteet käytetty jo? Niitähän voi ostaa samalla periaatteella kuin korujakin: vaimon rintaliivit kaupasta mukaan ja erikoisliikkeeseen, niin ei tule väärän mallisia eikä väärän kokoisia.

Hmm.. Joskus olen tainnut antaa lahjakortin vaateliikkeeseen, mutta joskohan Jyväskylästä löytyisi ihan naisten ihon peittämiseen erikoistunut narukauppa, sinnehän sitä voisi kyllä lahjakorttia hankkia. Ei ole pelkoa, että osaisin ostaa miellyttävät maitorauhasten pitelijät edes mallikappaleen kanssa, joten lahjakortti.

Jos makuuhuoneen puolella ei ole muuta ongelmaa kuin korkeintaan ajanpuute, voisit harkita jotain sinne suunnalle. Nuoltavaa suklaata, hyväntuoksuista hierontaöljyä, joku kiva lelu tai peli tai käsiraudat (riippuen mistä vaimo tykkää) ja pullo oikein hyvää viiniä. Sekä lupaus lapsenvahdin hankkimisesta. Tuota tosin ei kannata kokeilla, jos vaimolla on halut hukassa ja aiheesta riidellään...

Näistä voisi kyllä viikonlopun selviytymispakkauksen vääntää, mutta kun ne lahjat on tapana avata siinä isovanhempien ja lasten kanssa yhtäaikaa, niin lähtisköhän ne käsiraudat pikku-Urhon vai ukki-Urhon leikkeihin? Tonttulakkikaan ei erottuisi päästä kun posket helottaa ensin häpeästä, sitten vaimon läpsyistä punaisena...
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Hmm.. Joskus olen tainnut antaa lahjakortin vaateliikkeeseen, mutta joskohan Jyväskylästä löytyisi ihan naisten ihon peittämiseen erikoistunut narukauppa, sinnehän sitä voisi kyllä lahjakorttia hankkia. Ei ole pelkoa, että osaisin ostaa miellyttävät maitorauhasten pitelijät edes mallikappaleen kanssa, joten lahjakortti.

Patricia ainakin näkyy olevan Torikeskuksessa. Itse en suuosi ko. liikettä omaan makuuni vähän vääränlaisten mallien ja kokojen vuoksi, mutta laadussa pieksevät lindexit sun muut.

Suosittelisin silti kokeilemaan onnea ja turvautumaan myyjän apuun. Ei alusvaatteiden ostaminen rakettitiedettä kuitenkaan ole. Vaikka sitten vaihto-oikeudella. Ja lahjakortti - anteeksi kovasti - on äärimmäisen tylsä lahja. Sukulaisilta tms. ihan käytännöllinen ja mukava saada, mutta omalta puolisoltaan odottaa vähän persoonallisempaa.

Näistä voisi kyllä viikonlopun selviytymispakkauksen vääntää, mutta kun ne lahjat on tapana avata siinä isovanhempien ja lasten kanssa yhtäaikaa, niin lähtisköhän ne käsiraudat pikku-Urhon vai ukki-Urhon leikkeihin? Tonttulakkikaan ei erottuisi päästä kun posket helottaa ensin häpeästä, sitten vaimon läpsyistä punaisena...

Viinipullo julkisesti ja kylkeen kortti, "loput saat kahden kesken"?
 
Viimeksi muokattu:

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
No voi perhana. Itsellä tekisi kanssa mieli ostella emmännälle ohutta yöasustetta, mutta en oikein tiedä kuinka tuo siihen suhtautuisi. Jos hän vaikka ajattelisi, että "pervo ukko haluaa meikäläisen vain keikistelevän tälläisissä asuissa". Mutta toisaalta tuo eukko pukeutuu aika elegantisti ja on hänellä sellainen läpinäkyvä yömekkokin. En kuitenkaan mitään latexia olevaa alistaja asuu hae, missä on vetoketju paskasaksien välissä, vaan jotain tyylikästä, eroottista ja ehdottomasti mustaa ohutta kankaan palasta.

Täytyy kyllä miettiä asiaa.
 

anzie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Jos joku kaipaa ideoita niin itse ostin 20v tyttöystävälleni hierontalahjakortin, koska hänen selkä ja niskat ovat aina kipeät, 2kg laatikon panttereita jotka ovat hänen suurin herkkunsa, sekä tietokoneeseen uuden langattoman hiiren jonka ulkonäköä hän kehui katsellessaan jotain Gigantin tjsp mainoslehteä. Ja muijan koiralle tietenkin uusi suosikkilelu, kun vanhan ehti pureskelemaan jo palasiksi.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker

Varma tapaus on aina lahjakortti johonkin hierontaan kauneushoitoon tms. avovaimo oli ainakin noista ihan onnessaan ja ostelee niitä nykyään mm. esim äidilleen. En tiedä missä päin asustelet, mutta etsi sieltä joku paikka joka tarjoaa kauneushoitoja, yleensä saa räätälöityä hyvinkin noita lahjakortteja, joku hot stone-kasvohoito on kuulemma pirun hyvä.

R-Kioskilta sai ostettua ainakin viime vuonna herkkulahjakortteja, joilla siis sai ns. herkkukorin tilattua kotiin nopeasti. Korissa oli juurikin ankkaa, erilaisia pateita yms. Ja tuon tosiaan saa päättää itse milloin tilaa.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mistähän mahtaisi saada tuollaisia ns. Hihahuopia ihan hyllystä, kun noista nettikaupoista ovat joko loppu kaikista tai sitten tuskin ehtii jouluun?

Itse pistin rohkeana tilaukseen juurikin äsken tuolta pulju.netistä. Saatavuuden kohdalla lukee 16.12 joten luotan siihen. Toivottavasti ehtisi ennen joulua..

On muuten oiva lahja esim. tyttöystävälle, tai oikeastaan ihan kenelle vain.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Ja jos tarvitsee vakuuttaa joku kyseisen tuotteen hyödyllisyydestä, niin kannattaa näyttää seuraava mainos

Hieno mainos - ei helvetti jos emäntä päättää lähteä ulkoilemaan ton burkhan kanssa :). Vielä en uskalla lisätä tuotetta pukinkonttiin. Hyödyllinen ja käytännöllinen lahja varmasti, mutta lievästi erotiikkaa tappava. Tosin kaikenlaista vilttiä ja verkkaria kotioloissa muutenkin käytetään.
 
Suosikkijoukkue
Arsenal
Kiitoksia kovasti, palstaveljet ja -siskot!

Päädyin yhteen ketjussa esiintyneeseen lahjaideaan ja ainakin toistaiseksi olen tyytyväinen hankintaani. Katsotaan sitten 24.12. mitkä on ilmeet... En viitsi tässä vaiheessa valottaa enempää, jos tätä vaikka tontut lukee kotona. :)

Loppupeleissä pääsin helpolla. Netistä tilattuja lahjoja + ruokatunnilla pari hankintaa. Huomenna vielä siskolle hyvinkin arvattava JYP-logo Nominationiin ja joulu voi minun puolesta tulla.

...äitienpäivää kauhulla odotellen...
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Ja jos tarvitsee vakuuttaa joku kyseisen tuotteen hyödyllisyydestä, niin kannattaa näyttää seuraava mainos (linkki vie Youtubeen, kuten varmasti kaikki näkevät pystyvät lukemaan):

http://www.youtube.com/watch?v=7AzecF7UaMg

Tuote on tosin nimeltään The Snuggie

Tästähän on ihan hauskasti väännetty parodiakin olemassa: http://www.youtube.com/watch?v=h05ZQ7WHw8Y. (edelleen siis youtube kyseessä)

Itse aiheeseen liittyen, minulla on vaikeuksia ostaa kihlatulle joululahjoja. Ostin jo pari kirjaa, joita hän on toivonut. Olen kuitenkin aina ollut ihan periaatteesta vastaan näitä etukäteen pyydettyjä lahjoja ja olen koittanut löytää jotain vielä lisäksi. Yleensä olen päätynyt johonkin käytännölliseen, jota hän tarvitsee, mutta tuo prkl alkaa käydä vuosi vuodelta vaikeammaksi. Kyseessä on siis ihminen, joka on ammatiltaan opettaja, tykkää juosta ja lukea. Mitään ideoita?
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Heheh, äänikirjoja mp3-soittimeen lenkille mukaan?

Hah, tämä olikin mennyt ohitse. Äänikirjoja tuo on itse asiassa aikanaan kuunnellut pitkän työmatkan takia (on muuten hyvä lahja paljon ajaville). Mutta juostessa tuo ei kauheasti taida lisätä juoksuhaluja. :)
 

Egonomic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Mestis KalPa
Hieman myöhässä ja en ole varma onko tästä enää apua, mutta tässä olisi ainakin yksi yritys, joka noita "hihapeittoja" on ainakin joskus valmistanut. Mahdollisesti kannattaisi kysellä tilannetta, josko vielä aatoksi kerkeäisi mattimyöhäiset saamaan.

http://hihapeitto.nettisivu.org/
Linkki vie hihapeittoja valmistavan yrityksen sivuille
 
Viimeksi muokattu:
Mistähän mahtaisi saada tuollaisia ns. Hihahuopia ihan hyllystä, kun noista nettikaupoista ovat joko loppu kaikista tai sitten tuskin ehtii jouluun?

Paikallisesta Hong Kong tavaratalosta löytynee. Ainakin itse bongasin tuolta ja hintaa ei ollut muistaakseni kuin kympin verran. Toki väri oli yksivärinen sininen eikä mikään kiva Marimekko -kuosi. Kulki nimellä TV-huopa.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Hmm... Eiköhän lahjakortti kenkäkauppaan ole monille naisille mieluinen. Ja vielä sen verran laadukas, että saa laukunkin samaan.
 
Viimeksi muokattu:

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Voihan saatana, tässä naureskelin kaikille ideoille ja havahduin siihen, että itse en ole vielä ostanut lainkaan. Mielessäni olen toki ostanut, mutta rahat saan ilmeisesti tähän huomenissa.

Arvotaan perhepiirissä kelle lahja ostetaan ja hintaraja on 20 euroa. Suosittelen systeemiä jos ei ole pieniä lapsia, mutta ei viitsi lahjaperinnettä silti kokonaan lopettaa. Itselle osui kohdalle ostaa lahja vaarille. Sikäli helppoa, kun hänellä sen verran ikää on, että ei oikein tahdo päästä liikkeelle, niin jokin mielenkiintoinen kirja. Tykkää paljon luonnosta ja eläimistä, joten joku niihin liittyvä. Paljon hienoja kuvia ja mielellään hyvin iso fontti.

Naiselle sitten ajattelin ostaa korvakorut. Saakeli kun en tarpeeksi tarkkaan ole kuunnellut mistä hän pitikään, mutta kai jotkut ~80 euron korut on hyvät.. Tai sitten juurikin tuo hierontakortti olisi hieno. Toisaalta joku kestävämpi voisi olla hyvä, kun vielä en ole minkäänlaista korua hommannut.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Mistähän mahtaisi saada tuollaisia ns. Hihahuopia ihan hyllystä, kun noista nettikaupoista ovat joko loppu kaikista tai sitten tuskin ehtii jouluun?
Anttilasta löytyy myös, ihan laadukkaan oloinen.
 

Hanskaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
sm-liiga.fi
Kiitokset huopa vinkistä. Tuo sopisi loistavasti tyttöystävälle joka lukee monesti sohvalla. Täytyy lähteä tänään katselemaan jos niitä löytyisi vielä jostain lähialueelta.
 

lexicon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, THFC
Mitäs kuusikymppiselle faijalle jolla on jo kaikkea?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös