Viestin lähetti The Hawks
En ole kuunnellut E-Typea pahemmin, mutta Life ja Africa ovat loistavia. Molemmat vakiobiisejä kun autolla ajelee. Pitäisi varmaan ostaa tämä Euro for ever. Olen myös kuunnellut sitä aikaisempaa levyä hieman, siellä on Angels Crying ja Here i go again, mutta ne on jo läpisoitettua tavaraa. Onko sulla Arnold se uusin?
Joo, mulla löytyy kaikki E-Typen neljä levyä. Okei, viisi niitä on tullut, mutta se on turhaakin turhempi greatest hits, jonka saa itsekin tarvittaessa koottua, plus sisältäen tylsän remix-levyn.
Niin siis neljä levyä löytyy itseltäni ja debyyttiä pidän parhaimpana E-Type-levynä. Toiseksi parhaaksi itse rankkaisin tämän uusimman. Ranking menisi näin:
1. Made In Sweden'94
2. Euro 4 Ever'01
3. Last Man Standing'98
4. The Exploler'96
Made In Sweden on siinä mielessä loistava levy, että siinä ei ole kuin pari vaisumpaa viisua, muuten todella loistava kokonaisuus. Tämä levy on peruseurodancea tuolta ajalta E-Typen omin perinteisin maustein.
Euro 4 Ever'sta joko pitää tai ei (olen huomannut sen). Itselleni se kolahti todella kovaa, kun eurodancea tuossa muodossa ei juuri enää missään kuule nykyään muilta artisteilta. Siinä mielessä levy tuntuu (ja ennen kaikkea kuulostaa) erinomaiselta. Yksi aivan turha kappale ja pari hieman ei niin hyvää, mutta jos pitää
"Lifesta" ja
"Africasta", niin pitänee koko levystä.
Last Man Standing sisältää suurhitit
"Angels Cryingin" ja
"Here I Go Againin", joiden avulla Suomessakin vihdoin ymmärrettiin isommassa roolissa E-Typen päälle. Levy sisältää kolme kamalaa slovaria, mutta muuten levy on perus-E-Typeä.
The Explorer oli erilainen levy, huomattavasti erilaisempi kuin muut. Tässä on mukana "oikeita" soittimia ja enimmäkseen popin ja rockin välimaastoon laskisin tämän. Ei tämäkään huono levy missään nimessä ole, mutta vaisuin näistä neljästä. Ei sovi unohtaa, että E-Typen paras biisi löytyy tältä levyltä, joka on nimeltään
"Back In The Loop". Suosittelen tuon kappaleen tsekkaamista kaikille!
Tässä tuli samalla vähän infoa E-Typestä ;)