Mainos

Mitä kuuluu nyt kaiuttimista?

• 5 527
  • 131
Suosikkijoukkue
HIFK
Vähän aiheen vierestä, mutta menköön.
Onko sellaista suomalaista biisiä kuin rokkareiden hautausmaa?
Tai jotain sinnepäin

jyp17

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP.
Ihan justain tällä hetkellä sieltä kyllä tulee Neljän Ruusun Meistä Jokainen. Ihan hieno tsipale.

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Kato.. Noosehan on asia kaveri, kuuntelee kunnon musiikkia ja joukkueetkin on hyvät(yhtä lukuunottamatta). :p

Oikeaan asiaan eli tällä hetkellä pyörii Helloweenin Twilight of the Gods. Viime aikoina kuunnelluin levykin on Helloweenin Treasure Chestin limited edition.

Blågula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
No hitto, väärin meni kuitenkin. Ei meikäläisestä ole nörtiksi...
siis: dogshitboys.com

...näin ilman sitä hiton Hyperlinkkiä.

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Katos tämäkin on kaivettu jostakin arkistoista esille.

At the moment tämä Sentencedin uusin plätty The Cold White Light rokkaa tuelta. Paha mies kun olen, niin olen warettanuy kyseisen levyn, mutta kuulostaapi siltä jotta joutuu kaupastakin käydä hakemassa.

Muuten sitten viime perjantaina postiluukku parahti ja lootaan putosi Queensrÿchen Rage For Order sekä Empire, Dream Theaterin Awaken säestämä. Rok!

Metanol man,

No sehän oli jo tiedossa ;)

NP: Sentenced - Excuse Me While I Kill Myself

Prookie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ill Ninon Revolution...Revolucion on pudonnut ihan täysillä. Täytyy palkkapäivän koittaessa noutaa se kaupasta.

Kornin uutta the Untouchablesia on tullut kuunneltua jo etukäteen. Ei ainakaan parin kuuntelukerran jälkeen kuulosta miltään aivan huipulta, mutta eiköhän se ole ostettava kun ilmestyy.

Nollapisteen Nimi Muutettu -levy tuli haettua tänään ja sitä olen koko illan pyöritellyt.

"Kun sen kaikki näkevät
konttaan maantietä nisupala suussa
Kun sen kaikki näkevät
annan lampaalle tekohengitystä
Ipswichissä kuvittelemallasi niityllä"

Taattua Liimattaa.

acidjam

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Milan
boreviihdettä.

Tällä hetkellä stereoista pulppuaa ilmoille Rancidin "Junkie man".

Tehosoitossa muuten viihtyvät tutut ja turvalliset NOFX, Goldfinger, Operation IVY sekä Smashing Pumpkins.

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Faithlessin The Bedroom Sessions... Huikea albuumillinen mukavaa tsillout/nukkumaanmenomusiikkia... Jos kesällä muutun rikkaaksi saatan harkita jopa levyn ostamista

pelimanne

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Scooter: Ramp
Ihan hyva biisi.

Vilpertti: viitsisitko mainita muutaman hyvan biisin faithlessilta? Voisin niita hakea sitten netista.

MokkaSiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
tappara
Koko Taylor : The Chess Years
Siinä on raju mimmi , tosin vain siltä vanhemmalta osastolta , tuoreempi puoli on hiukka hengetöntä .
Jos joskus löydätte kuunnelkaapa " Insane Asylum " (w. Willie Dixon ) , jo nousee karvat pystyyn.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
E-Typen "Life", erinomainen kappale. Muutenkin kokonaisuutena uusin levy on loistavaa kamaa, ei silti E-Typen paras levy kautta aikain.

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
pelimanne, no mainitaan muutamia:

Bring my family back, Take the long way home, Killer's lullaby, Tarantula, God is a DJ, Salva mea, If lovin you is wrong, Don't leave, Insomnia, The garden, She's my baby, Sunday 8pm, Angeline, My Life, Postcards... Ja oikeastaan koko tuotanto, ei sieltä huonoja biisejä löydy edes tahtomalla :)

Faithless on muuten siitä sitten erikoinen yhtye, että niiden levyjä kannattaa myös ostaa :)

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Viestin lähetti vilpertti
Bring my family back, Take the long way home, Killer's lullaby, Tarantula, God is a DJ, Salva mea, If lovin you is wrong, Don't leave, Insomnia, The garden, She's my baby, Sunday 8pm, Angeline, My Life, Postcards...

Lisäisin listaan vielä "We Come 1" ja "One Step Too Far" uusimmista tuotoksista. Olen vasta tämän uudemman tuotannon avulla päässyt paremmin kiinni Faithlessin loistavaan musiikkiin.

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Viestin lähetti Arnold
E-Typen "Life", erinomainen kappale. Muutenkin kokonaisuutena uusin levy on loistavaa kamaa, ei silti E-Typen paras levy kautta aikain.

En ole kuunnellut E-Typea pahemmin, mutta Life ja Africa ovat loistavia. Molemmat vakiobiisejä kun autolla ajelee. Pitäisi varmaan ostaa tämä Euro for ever. Olen myös kuunnellut sitä aikaisempaa levyä hieman, siellä on Angels Crying ja Here i go again, mutta ne on jo läpisoitettua tavaraa. Onko sulla Arnold se uusin?

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Viestin lähetti The Hawks
En ole kuunnellut E-Typea pahemmin, mutta Life ja Africa ovat loistavia. Molemmat vakiobiisejä kun autolla ajelee. Pitäisi varmaan ostaa tämä Euro for ever. Olen myös kuunnellut sitä aikaisempaa levyä hieman, siellä on Angels Crying ja Here i go again, mutta ne on jo läpisoitettua tavaraa. Onko sulla Arnold se uusin?

Joo, mulla löytyy kaikki E-Typen neljä levyä. Okei, viisi niitä on tullut, mutta se on turhaakin turhempi greatest hits, jonka saa itsekin tarvittaessa koottua, plus sisältäen tylsän remix-levyn.

Niin siis neljä levyä löytyy itseltäni ja debyyttiä pidän parhaimpana E-Type-levynä. Toiseksi parhaaksi itse rankkaisin tämän uusimman. Ranking menisi näin:
1. Made In Sweden'94
2. Euro 4 Ever'01
3. Last Man Standing'98
4. The Exploler'96

Made In Sweden on siinä mielessä loistava levy, että siinä ei ole kuin pari vaisumpaa viisua, muuten todella loistava kokonaisuus. Tämä levy on peruseurodancea tuolta ajalta E-Typen omin perinteisin maustein.

Euro 4 Ever'sta joko pitää tai ei (olen huomannut sen). Itselleni se kolahti todella kovaa, kun eurodancea tuossa muodossa ei juuri enää missään kuule nykyään muilta artisteilta. Siinä mielessä levy tuntuu (ja ennen kaikkea kuulostaa) erinomaiselta. Yksi aivan turha kappale ja pari hieman ei niin hyvää, mutta jos pitää "Lifesta" ja "Africasta", niin pitänee koko levystä.

Last Man Standing sisältää suurhitit "Angels Cryingin" ja "Here I Go Againin", joiden avulla Suomessakin vihdoin ymmärrettiin isommassa roolissa E-Typen päälle. Levy sisältää kolme kamalaa slovaria, mutta muuten levy on perus-E-Typeä.

The Explorer oli erilainen levy, huomattavasti erilaisempi kuin muut. Tässä on mukana "oikeita" soittimia ja enimmäkseen popin ja rockin välimaastoon laskisin tämän. Ei tämäkään huono levy missään nimessä ole, mutta vaisuin näistä neljästä. Ei sovi unohtaa, että E-Typen paras biisi löytyy tältä levyltä, joka on nimeltään "Back In The Loop". Suosittelen tuon kappaleen tsekkaamista kaikille!

Tässä tuli samalla vähän infoa E-Typestä ;)

Huuhaa

Jäsen
Soitossa ovat olleet viime aikoina mm:

Pauli Hanhiniemen viimeisin CD=Bob (Todella rento levy)
Kolmannen Naisen live-levy
YÖ-yhtyeen loistava live-DVD
Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus: Rajaportti
Leevi & The Leavings: Onnen Avaimet (Yllättävän hyvä)
Sipe: Häiriintynyt Kuu -single

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy