No voihan hanuri sentään, modet näyttivät kyllä nyt seksuaalisen rajoittuneisuutensa, jos tämän mieltä kiehtovan avauksensa takia vlad sai kohtalokseen olla enää koskaan avaamatta yhtäkään ketjua!?
Se on liian kova tuomio kun otetaan huomioon se, että arvon vlad on vuosien varrella täällä keskustellut paljon muustakin kuin ahterista, jota ei voi avata omaksi aiheekseen kuin kerran. Kaikenlaisille esineille sen voi toki avata itse kukin useamminkin kuin kerran. Toiset toki jättävät väliin kokonaan toisten harrastaessa asiaa laajemminkin vain mielikuvitus (ja hanurin ahtaus) rajanaan.
Jottei mennä itse asiasta ihan ohitse, niin omat kokemukset ovat jääneet tällä saralla hyvin niukoiksi. Kerran kaverini kanssa 90-luvulla Hesassa seikkaillessamme kuitenkin olimme päättäneet piipahtaa eräällä maksullisia eroottisia palveluita tarjoavalla estottomalla naikkosella. Ennen vierailuamme olimme kiertäneet paritkin baarit ja nauttineet kohtalaisen määrän olutta, joten itse asiaan päästyäni en sitten ollutkaan ihan niin nopearefleksinen kuin olisin ollut selvänä noinkin hemaisevaa ilmestystä pamputellessani.
Näinpä varttitunnin takomisen ja useampien asentovariaatioiden jälkeen tämä pimatsu yllättäen ujuttikin sormensa hanuriini asiasta mitään ilmoittamatta. Jotenkin tilanteen yllättävyys ja tietty rivous joka siihen liittyi sai aikaan sen, että homma eteni onnelliseen päätökseensä aika vauhdikkaasti. Mitenkään erityisen kivalta se ei tuntunut mutta se jäi mieleen yllättävyytensä vuoksi. Kaverini kanssa myöhemmin jutellessamme oli hänkin saanut samanlaisen käsittelyn joten taisi olla ihan opittu konsti tuolta tytsyltä.
Mieleemme juolahti sentään se, että onneksi hän käytti latex-hansikkaita, sellaisia mustia sexi-hepeniksi tarkoitettuja tämän suorittaessaan ja oli ne jossain välissä toivottavasti vaihtanutkin, sen verran alkoi mielikuvitus tuottamaan rumia aatoksia hänen aiemmista asiakkaistaan :)
Sen koommin ei ole tullut mieleen mitään hanuriinsa tunkea, vihanneksia ja juureksia en juuri muullakaan tapaa tykkää "nauttia" joten sellaisia minun kaapeistani harvemmin edes löytyy. Sen sijaan lenkkimakkaraa löytyy lähes aina, mutta sitä en moiseen ruuan väärinkäyttöön voisi koskaan kuvitella tuhlaavani. Heh, pakko oli vastata ihan jo vladin saaman tuomion kunniaksi tähän.