Mitä kaikkea olet rikkonut?

  • 1 906
  • 16

abianos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, suomalaiset
Varmaan täältä löytyy se jätkä, joka rikkoi jonkun pyramidin ja Bugatin ja mitä kaikkea vielä! Ainahan tällaiset asiat kiinnostavat ja siksihän Youtubekin syntyi, jotta voisimme katsoa miten rikomme jäsenemme ja automme ja näin.

Mitä kaikkea sinä olet rikkonut?

Minä rikoin lapsena rappumme ikkunan kaverille innokkaasti koputellessani. Kerran rikoin miesten välisen veljeyden suudellessani tyttöä, johon kaveri, jonka kanssa join ensi kännini oli ihastunut.

Tuli vain mieleen tämä kysymys, sillä minulla on viiden miehen mieli, mutta nyt ei tule heti muuta mieleen. Palaan asiaan muisteltuani hieman lisää kaikenlaisia asioita.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Vaikka mitä. Ainakin pari parisuhdetta, oman polveni niin moneen kertaan ettei varmaan tule ikinään täysin kuntoon, kilokaupalla lasia ja keramiikkaa, pari autoa ja lakia niin maan mooseksesti. Ensin ja viimeksi mainitut täysin tieten ja tarkoituksella, loput puhtaita vahinkoja. Toki listaa voisi jatkaa Tokion puhelinluettelon verran mutta noi ny tuli ekana mieleen. Nii ja oon mää rikkonu rajojakin. Pyyhkiny kullini anopin verhoihin ja heittänyt hirtehishuumoria hautajaisissa. Semmosiin kuulemma pitää vetää raja. Vitut. Paskaks vaan semmoset rajat. Mää oon repeli.
 

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara, Laine, Barkov
Panssarivaunun. Teidän verorahoilla.
 

Glove

Jäsen
En se minä ollu... Ei kyllä ny mitään ihmeempiä. Pääni hajotin kun tein liikaa duunia ja oon sitä korjaillut viimeset puolitoista vuotta. Hulluhan se on Työhullukin. Lakia nyt rikkoo varmaan kaikki, joten ei kai sitä edes lasketa?
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Pikaisesti miettitynä kaikkia muita paitsi yhtä Raamatun kymmenestä käskystä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Sulla ei ole ollut muita jumalia?

Kyl ehkä on, esim. Saksan maajoukkue loistossaan. Mutta oikeastaan jo tuon ykköskohdan kieltäminen rikkoo automaattisesti myös kakkossäännön.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitkähän ne 5 käskyä olivat, joiden kivitaulun Mel Brooksin Mooses rikkoi vuorelta laskeutuessaan?

Ja ketjun aiheeseen. Aikoinaan heitin Commodore 64:n raadon parvekkeelta alas, kun sain tilalle uuden Amiga 500:n . Rauhoittukaa, se oli rivitalo ja putosi omalle pihalle. Oli se kone jo muutenkin melkein käyttökelvoton, mutta jälkeenpäin ajatellen tuollaisen tuhoaminen oli kuolemansynti. Amiga. Hah!
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Lähinnä ihmissuhteita, oman pääni ja oman terveyteni, mitä koitan nyt ehjätä.

Nuorena poikana rikoin yhden kaverin kanssa erään koulun ison ikkunan. Vituttaa moinen tyhmyys kyllä vieläkin, mutta rikos on varmaan vanhentunut, kun kyseinen koulukin jo purettiin.
 

mayra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slava Ukraini
Lähinnä ihmissuhteita, oman pääni ja oman terveyteni, mitä koitan nyt ehjätä.

Sama!

Oman pään rikoin itse, mutta tarvittiinko ihmissuhteen rikkomiseen kaksi?

Polven ja olkapään myös aikuisiällä. Ranteen nuorempana. Lapsena myös kasvot palovammojen muodossa. Joillakin on käyttöauto, minulla käyttövartalo. Bubbling under: puolapuut. Ne murenivat törmäyksen voimasta, mutta sillä kertaa en mennyt itse rikki. Tietokoneen monitori meni rikki, kun vedin sitä pulkassa.
 

scholl

Jäsen
Soittokelloja. Pari päivää sitten hajosi fillarista kello ja moottoripyörästä se torvi tuntuu menevän vähän väliä hajalle. En tiedä onko Helsingin keskustassa poikkeuksellisen paljon huomautettavaa, kun minun pitää käyttää kelloa koko ajan, mutta eivät ne toisaalta mitään kestäkään.

Herätyskellon olen kanssa rikkonut. Se putosi lattialle, jolloin etulevy lähti irti. Se on sellaista pleksiä, joten ei se mene rikki, mutta kotelo pitää avata, jotta sen saa hivutettua takaisin paikalleen. Avasin ruuvit, mutta tempaisin takakannen liikaa auki, jolloin yksi juotos irtosi. Kello toimii, jos johtoa pitää kädellä kiinni siinä. Se vaatii siis remppaamista. Yksi juotos ja sen jälkeen ruuvit takaisin kiinni. Pullonkaulana on ollut se, etten ole tiennyt, missä sellaisia juotoslaitteita myydään, mutta eilen näin sellaisen Lidlin lehdessä. Juottoasema-nimellä myytävä tuote tulee sinne maanantaina myyntiin, joten saan sen ehkä silloin korjattua.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Viimeksi rikoin jalkapohjani kun polkasin niin saakelisti lattiaa JYPin tehdessä jatkoaikamaalin poffeissa IFK:ta vastaan (olikohan G3 kyseessä). Hetki menikin parannellessa...

Kärppiä vastaan G7:n jälkeen löin käden baarin vessan oveen, mutta händy säilyi ehjänä siinä. Samoin se ovi.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Juuri äsken kaupassa tiputin olutpullon maahan ja sehän särkyi komeasti. Hyllyn täyttäjää ei paljoa kiinnostanut.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Leukaluita ja neniä, sekä ainakin yhden kylkiluun, josta kuulin vasta vuosia tapahtuneen jälkeen. Sekä tietysti sieluni.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kaverini hampaat rikoin ala-asteella. Hän roikkui puolapuissa ja pelleili. Minä esitin kutittavani häntä selästä ja hän jotenkin yritti väistää sen ja keskittyminen herpaantui. Hän tippui ales ja löi kasvonsa ja mursi kaikki etuhampaansa. Ihmeellisintä tässä on se että kaveri ja kaikki paikalla olleet kertoivat että vahinko tapahtui koska kaveri pelleili puolapuilla. Kukaan ei maininnut että tippumista edelsi minun kutitusyritys. Enkä minä sitä koskaan opelle kertonut kun muiden mielestä sillä ei ollut väliä ja koko tapahtuma oli vain onneton sattuma.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös