Erästä tuttavaani vainoaa joku idiootti ja hullu nainen. Kyseinen tuttavani oli tutustunut tähän tapaukseen joskus aiemmin ja tapaillut häntä muutaman kerran. Tällöin mitään epänormaalia ei ollut nähtävissä. Myöhemmin tämä henkilö muuttui tunkeilevaksi: jätteli omituisia kirjeitä ovelle ja tuli kyläilemään ilmoittamatta etukäteen ja jos hänet päästi sisään, ei hän lähtenyt kulumallakaan pois. Vähän aikaa sitten tilanne kärjistyi: tämä hullu idiootti oli tullut keskellä yötä pimpottamaan tuttavani ovikelloa. Tuttavani meni ovelle vasta, kun pimpotusta oli jatkunut noin kymmenen minuuttia, mutta ei tietenkään päästänyt hullua sisälle asuntoon. Tästä suuttuneena tämä sankari alkoi parkkipaikalla mesoamaan tuttavani nimeä niin, että varmasti koko naapurusto heräsi. Ei sitten jäänyt kaverille muuta vaihtoehtoa, kuin soittaa virkavalta paikalle. Sattumalta kuitenkin tämä tapaus ehti lähtemään ennen poliisien tuloa. Joten luultavasti piakkoin on odotettavissa lisää.
Tämä tapaus on ennemminkin kiusallinen ja harmillinen, kuin vaarallinen - vaikkakin tavallaan uhkaileva. Tämä on kuitenkin ensimmäinen kerta, kun itse olen päässyt tällaista kohtuullisen läheltä todistamaan - vastaavista olen toki kuullut. Onko muilla lähipiirissä kokemuksia vastaavasta? Mitenköhän tuommoisista pääsee eroon? Poliisikaan ei kai voi kuin nuhdella tai sakottaa, mutta eihän tuommoinen luultavasti hullua pysäytä - ehkä jopa päinvastoin.
Tämä tapaus on ennemminkin kiusallinen ja harmillinen, kuin vaarallinen - vaikkakin tavallaan uhkaileva. Tämä on kuitenkin ensimmäinen kerta, kun itse olen päässyt tällaista kohtuullisen läheltä todistamaan - vastaavista olen toki kuullut. Onko muilla lähipiirissä kokemuksia vastaavasta? Mitenköhän tuommoisista pääsee eroon? Poliisikaan ei kai voi kuin nuhdella tai sakottaa, mutta eihän tuommoinen luultavasti hullua pysäytä - ehkä jopa päinvastoin.
Viimeksi muokattu: