Mitä hyvää IFK:n touhussa

  • 7 268
  • 62

power play

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Voi Johannes

Pitääkö vääntää rautalangasta, en ole mistään huolissani.

Ja nyt kun olen teiltä useammalta kuullut et seura on plussan puolella ei ole enää syytä mihinkään spekulointiin.

Esitin kysymyksen kun en tiennyt taustoja ja nyt kun olen ne teiltä kuullut asia on puolestani käsitelty. Kiitos!
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Mitäs tämä nyt on??

Hei...hei...hei???

Siis eihän Narrikasvatti ja meidän kultapoika Juha Lind voi lähteä sinne Helvetin esikartanoon HIFK:iin? Älä Juha mene tekemään sitä, pidä sinä sentään pintasi ja älä ikinä pue sitä punaista rättiä päällesi, ethän?

Hjallis & autokauppias nyt pidätte huolen että se teidän tarjouksenne on tarpeeksi iso jotta Juhaa ei pakoteta valitsemaan vihollisleiriä, jos meillä on varaa ja halua hankkia Ville Peltonen meille Narreihin niin ei kai nyt sentään meidän omaa kasvattia anneta vihollisten käsiin, haloo???


Ja vetoan nyt teihin HIFK-kannattajiin ja ilmoittasitte että ette halua mitään Narripelleä teille vaan oikeita vahvistuksia joukkueeseenne, vai haluatteko te muka Narri-Lindin teille punapaitaan?
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Salajuoni

Olen kuullut (en muista keneltä), että Ifk hommaa Lindin hintaan mihin hyvänsä. Tämän jälkeen Lind vaihdetaan Ville Peltoseen ja kaikki ovat onnellisia. Happy end. ;) ;)
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
flintstone: Eye for an aye. ;)
 

Kuvernööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hah...

Muuten kyllä sanottaisiin EI Lindille, mutta narrifanitkin varmasti ymmärtää että tässä tilanteessa se ei hirveästi ole mahdollista! Ehkä vaihtokauppa Villeen ois hyvä!
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Lind

Luonnollisesti ainakin allekirjoittanut olisi TODELLA tyytyväinen,mikäli tälläinen toteutuisi,mutta enpä usko.Lindin seura,jos hän suomessa kiekkoilee on Jokerit,olen muistaakseni kuullut hänen näin myös mainitsevan.

Tietysti olisi hienoa,mikäli Fööni hänet meille saisi,mutta pitää olla myös järki kädessä ja katsoa hinta/laatusuhde,eikä ostaa hemmoa hinnalla millä hyvänsä.Kiekkoilussa tehdään diilejä nykyään enimmäkseen rahan takia ja turha sen Föönin on hakea"kostoa"tapaus Peltosesta.

Sopiva hinta ja Arvi meille(kyllä Nikeri fänejä sen jälkeen kyrsii ja KYBÄLLÄ) :D :D :D
 

power play

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Juha Lind

Pelaa tulevalla kaudella joko Ruotsissa tai keskieuroopassa tai jos Suomessa pelaa niin pelaa Jokereissa!
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Juha Lind ...

... perusjokeri ei tule pelamaan meille. Lind on hyvä pelaaja, mutta pysyköön muualla. Kiitos Pena.
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Kiitos Pena ??!!

Johannes , mistä sinä kiität Penaa ? Cipruksesta , Levokarista vai Vauhkosesta ? Vai siitä että on poistanut 10 runkopelaajaa ja kaikki pelimiehet ( Kimmo Kuhtaa lukuunottamatta ) jengistä ?
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Aina pitää kiittää hra Brewer ...

.. Olen vaan kyllästynyt olemaan aina negatiivinen.

Kiitän siitä, ettei Juha Lind tai Petri Varis tai joku muu perusjokeri pelaa meillä tähtiroolissa.

Antaa jokereiden pelleillä maitojunapeltosten kanssa.

Kesää on vielä jäljellä. Minä en ole vielä uskoani menettänyt ifk:n pelaajahankintoihin kokonaan.

Oli siinä tietysti vähän hjuumoriakin mukana. Kiitän siitä, ettei taaskaan saatu mitään. Myönnettäköön.
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Joopa

Enpä minäkään negatiivinen ole , vaan IFK:n touhun suhteen olen jo toivoni menettänyt. Mutta se onkin AINOA huono asia tässä ajassa . Muuten kaikki on loistavasti = kesä , lomat edessä , matka tiedossa , uusi auto, himassa hommat hyvin etc. Hyvä neuvo vielä Matikaiselle : Kädet ylös , housut alas ja valkoinen lippu salkoon !
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös