Mitä hullua olisit valmis tekemään jos Suomi voittaisi Olympiakultaa?

  • 1 458
  • 23

Femma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
...eihän sen välttämättä tarvitsisi olla mitään poikkeavan erikoista, mutta jos ja kun Suomi ottaa kullan niin eiköhän täällä olla sekaisin hetken jos toisenkin aikaa:cool:

Itse olisin valmis tekemään seuraavaa: Uisin PikkuVeskun suihkulähteessä heti seuraavana päivänä mahdollisen voitetun ottelun jälkeen. Ja eikä siinä kaikki, on kuulemma niin paskanen että...:D
 

zamuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Suomihan on ottanut jo kolme olympiakultaa näissä kisoissa...

Jos jääkiekkokultaa tulee, niin lupaan juoda vähintään pullollisen olutta.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Takuuvarma investointi...

Jaa, että mitä HULLUA?

No, voisin vaikka ostaa pleijarikausikortin Lukon peleihin.
:D :D :D

...ja terveisiä vaan kavereille sinne Raumalle!
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Ajaisin prätkällä edes takaisin Göteborgin Avenyetä, Suomen maajoukkeen (Selänne) paita päällä.

Kaikkein makoisin olisi tilanne jos finaalissa kaatuisi Ruotsi..
 

Huuhaa

Jäsen
Sanon suoraan, että en mitään. No joo, toki sitä vois kultaa vähän juhlista menemällä tonne ulos maajoukkueen paita päällä ja jotain muuta tommosta pientä, mutta ei taida toteutua, joten sitä/tätä on turha pohtia. Muutenkin joudun heti maanantaina takaisin töihin, ja, kun loppuottelu pelataan myöhään sunnuntai-iltana, niin ei siinä juurikaan paljoa ehtisi juhlia....
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
mitäkö tekisin?

känni päälle ja niinkuin joku jo sanoikin, niin uimaan suihkulähteeseen tms. tai mikä sitten onkin sulana tässä suomen kylmässä talvessa:rolleyes:
 

jepujee

Jäsen
Suosikkijoukkue
PK-seudun joukkueet
Olympiakultaa lätkässä?

Juoksen/kävelen Raipen pelipaita päällä Turkuun katsomaan seuraavaa viikonloppuna pelattavaa TPS-HIFK/Jokerit/Blues
-matsia.

näitähän on hyvä lupailla, tuskin nalli napsahtaa, ja jos napsuukin, niin on se sitten sen arvoista!
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Sama homma!

Viestin lähetti zamuel
Jos jääkiekkokultaa tulee, niin lupaan juoda vähintään pullollisen olutta.

Lupaan myös juoda pullollisen ohrapirtelöä, jonka makua en voi sietää - eli tämä on paljon luvattu.
 

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Jos Suomi voittaa kiekkokultaa lupaan ostaa leijonien pelipaidan numerolla 14 ja nimellä Helminen! Paitaan käyn sitten hakemassa Raimon nimmarin ja kehystän paidan kultaraamein asettaakseni sen olohuoneeni seinälle.
 

Rocco

Jäsen
Lupaan sheivata mun nyytit posliiniksi. Ja tämä on lupaus! :D
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Rocco: ASIAA! Voin henkilökohtaisesti tarkistaa että tuliko homma tehtyä :p
 

Rocco

Jäsen
kakkonen: It is a deal! Mutta ei hands on-tutkintaa. Just the visual.:D
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Viestin lähetti Sam#9
Jos Suomi voittaa kiekkokultaa lupaan ostaa leijonien pelipaidan numerolla 14 ja nimellä Helminen! Paitaan käyn sitten hakemassa Raimon nimmarin ja kehystän paidan kultaraamein asettaakseni sen olohuoneeni seinälle.

Tämä oli erinomainen juttu mutta minä lupaan pistää paremmaksi. Teen saman mutta kohteena on mielestäni vastenmielisin kiekkoilija kautta aikojen, Olli Jokinen.
 

Hese

Jäsen
Suosikkijoukkue
Idän ihme
Jos Suomi voittaa kiekkokultaa, lupaan ostaa SaiPan kausikortin ens kaudeksi ja vielä parhaille paikoille, punaviivakerhon alapuolelle...
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Pistän vielä paremmaksi

Viestin lähetti Murmeli


Tämä oli erinomainen juttu mutta minä lupaan pistää paremmaksi. Teen saman mutta kohteena on mielestäni vastenmielisin kiekkoilija kautta aikojen, Olli Jokinen.

Eli lupaan myös hankkia Olli Jokisen paidan, mutta en suinkaan maajoukkuepaitaa vaan HIFK-paidan ja lupaan sen lisäksi pukeutua ko paitaan Jokereiden pleijariavauksessa (istuinpaikkani on fanikatsomossa). Tämän jälkeen kehystän tuon paidan ja pistän sen työhuoneeni seinälle.

Että tältä pohjalta,
 

Wolves

Jäsen
Viestin lähetti Murmeli


Tämä oli erinomainen juttu mutta minä lupaan pistää paremmaksi. Teen saman mutta kohteena on mielestäni vastenmielisin kiekkoilija kautta aikojen, Olli Jokinen.

Murmeli...pistän vielä paremmaksi. Suomen Olympiakullan jälkeen lähtee meikäläiseltä tilauskaavake kohti myyntipistettä ja selkäänhän tulee 37 ja Ruutu.
 

Diamond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Phoenix Coyotes, Liverpool, TPV, Haka
Erittäin hullua olis kävellä Hämeenkatu päästä päähän Ilveksen pelipaita päällä mut mä teen sen jos Suomi voittaa kultaa. Olympiakulta olisi niin hieno juttu että kyllä niinkin nolon tilanteen kestää. :D
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti Diamond
Erittäin hullua olis kävellä Hämeenkatu päästä päähän Ilveksen pelipaita päällä mut mä teen sen jos Suomi voittaa kultaa. Olympiakulta olisi niin hieno juttu että kyllä niinkin nolon tilanteen kestää. :D

Jos noin hurjan tempun pystyisit toteuttamaan niin aikamoista rohkeutta se vaatisi. Minä en ainakaan pystyisi, sen voin myöntää jo nyt. :D

Ehkä osallistuisin kuitenkin Raipen Koivistonkylän kentällä järjestettäviin kultajuhliin mutta Tapparan fanipaita päällä.
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lupaan juoda kokonaisen pullon Golden Capin makeaa päärynäsiideriä, jos Suomi voittaa olympiakultaa. Koko pullon alassaaminen olisi meikäläiseltä jo jonkinlainen saavutus. On se niin hirveää tavaraa! :mad:
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
En mä keksi mitään hullua tähän hätään. Ehkä Tommyn esimerkin innoittamana voisin ajella tukan päästä. Kai se olisi aikahullua, kun on aina ollut tukkaa päässä. Joskus enemmän ja joskus vähemmän. Kai se olisi päänahallekin hyvä saada välillä tuuletusta. Hyvä idea noin muutenkin. Perkeles.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös