Mistä sanat?

  • 1 271
  • 4

Ranttali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat
Onko kellään tietoa, löytyykö netistä saittia, josta löytyisi suomalaisten biisien sanoja? Tarvitsisin juuri nyt sanat biisiin "Minä soitan sulle illalla". Googlen haku ei ainakaan tupttanuy tulosta.
Jos jollain sattus olee nää sanat, nii ois kiva jos pistäs tänne ne.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Niin joo. Eka kelasin (aika kauan muuten:cool: ), että mikä siinä voi olla, että et voi itse kuunnella biisiä ja kirjoittaa sanoja siitä ylös... Sitten välähti, että sehän johtuu tietenkin siitä, että sulla ei ole ko. kappaletta.

Pelikiellon uhalla (tota ei kannattaisi ikinä mainita, niin pääsisi helpommalla), ehdotan, että haet sen itsellesi. Paikkoja mistä sen voit tehdä en uskalla tässä mainita:rolleyes:

Laitoin just biisin daunloudautumaan, mutta pitää mennä nyt. Voin vaikka illalla heittää sulle sanat, jos vielä tarviit.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Kappaleen kopioiminen itselleen internetistä ei ole laitonta, laitonta on sen levittäminen edelleen. Asia on verrattavissa radiosta vaikkapa kasetille kopioitavaan tuotokseen.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Pertti hyvä,

Kyllä meikä sen tietää, kerro se vielä vaan JA:n moderaattoreillekin:cool:

Eikä se laittomuus ilmeisesti siinä ole pointtina, täällä ei vaan wareteta ja sillä hyvä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Äkkiäkös ton tosta itse asiassa teki.

*****

Sinä miksi rakkahin oot mulle, tällä hetkellä sanomatta jää, mutta soitan ja kerron sen sulle mitä nyt minä en voi selittää.

KERTOSÄE: Minä soitan sulle illalla kaiken sen mikä syämessä kaikaa, kunhan nousee kuu, taivas tummentuu, kerron senkin mistä nyt on vaiettu. Minä soitan sulle illalla, sillä ilta on rakkauden aikaa. Nytten kerro en, nyt mä vaikenen, mutta soitan sulle illalla.

Satakielikin lauluunsa vienoon vasta puhkee, kun nukkunut on maa. Hämy illan kun tummentaa tienoon sydän kaipuunsa ilmi vasta saa.

KERTOSÄE... x 1

Minä soitan sulle illalla, sillä ilta on rakkauden aikaa, nyt en kerro en, nyt mä vaikenen, mutta soitan sulle illalla...

*****

Nyt sitten sinne pois:D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös