Mistä sähköpostiosoite yritykselle?

• 1 092
  • 5
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tietääkö joku mistä saisin (ja millä hinnalla) sähköpostiosoitteen juuri perustamalleni yritykselle? Ei siis mitään hotmailjuttuja vaan ihan oikean yritysosoitteen tyyliin vänrikki.naapero@omayritys.fi
Mistä sen saisi edullisimmin?

Jos ja kun tuollaisen osoitteen varmasti jollain hintaa jostain saa, niin pystyykö sitä käyttämään ihan normaalisti GPRS:n kautta? Itselläni kun on kannettava ja DNA:n GPRS-liittymä.

Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti wilco
kannattaako perustaa yritystä, jos ei ole perehtynyt edes perusasioihin...

Että silleen...
Niin, no sinä varmasti olet oikea henkilö arvioimaan sitä, miten perehtynyt olen yritystäni/toimialaani koskeviin perusasioihin...? Se, etten ole jaksanut perehtyä tähän sähköpostia koskevaan asiaan ei paljoa kerro siitä, kannattaako minun perustaa yritystä vai ei. Itseasiassa yritys ei vielä ole edes aloittanut varsinaista toimintaansa.

Cosmolle suuret kiitokset!

Iceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Viestin lähetti Vänrikki Naapero
Tietääkö joku mistä saisin (ja millä hinnalla) sähköpostiosoitteen juuri perustamalleni yritykselle? Ei siis mitään hotmailjuttuja vaan ihan oikean yritysosoitteen tyyliin vänrikki.naapero@omayritys.fi
Mistä sen saisi edullisimmin?

Jos ja kun tuollaisen osoitteen varmasti jollain hintaa jostain saa, niin pystyykö sitä käyttämään ihan normaalisti GPRS:n kautta? Itselläni kun on kannettava ja DNA:n GPRS-liittymä.

Domainnimi .fi -päätteet: http://www.ficora.fi/suomi/internet/n2387.htm

GPRS on vain tekniikka, niinkuin WAP, näitten tekniikoiden avulla voit käyttää internet sivustoja jos osaat konffata puhelimesi (ja sen rauta mahdollistaa sen).

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Viestin lähetti Vänrikki Naapero

Niin, no sinä varmasti olet oikea henkilö arvioimaan sitä, miten perehtynyt olen yritystäni/toimialaani koskeviin perusasioihin...? Se, etten ole jaksanut perehtyä tähän sähköpostia koskevaan asiaan ei paljoa kerro siitä, kannattaako minun perustaa yritystä vai ei. Itseasiassa yritys ei vielä ole edes aloittanut varsinaista toimintaansa.

kuhan mainitsin. ja ei, et ole perehtynyt...mahdollisesti perehtymässä. Mitäs muuten meinaat yritykselläsi tuottaa?

Että silleen...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy