Enpä oo muuten huomannut tätä. Aina oppii jotain uutta. Ensimmäisenä mulla tuli tästä mieleen joku etanoihin liittyvä. Hyvä nick siis sulla.Pelicans toisin päin.
Alaikäisiä? Pakko olla laitonta, jopa Kouvolassa.Harrastukseen liittyy, autotallista löytyy parikin kappaletta "esikuvia".
Jonne-huumoria, ei aukea, sorry.
Voi vittu, miksei Mini Cooper oo kelvannut?Harrastukseen liittyy, autotallista löytyy parikin kappaletta "esikuvia".
Jonne-huumoria, ei aukea, sorry.
muaddib
Olen itseasiassa aina naureskellut samalle jutulle. Nerokas nimimerkkivalinta kerrassaan.Uskoisin olevani ainoa Jatkoajan 16 000 jäsenestä, jolle tuommoinen tuli mieleen.
Muaddib oli kirjailijan, jonka nimeä en muista, scifi-kirjassa, jonka nimeä en muista. Parinkymmenen vuoden takaisessa elokuvassa ratsastettiin valtavan kokoisilla hiekkamadoilla pitkin aavikkoa. Onko ”hän” sukulaisiasi?Jonnet ei tajua.
Jostain syystä nimimerkistäsi tulee aina mieleen Kummelin tinnitusrokkari Gerhard Rihmakallo. Ei sen puoleen, että olisin nimen kuvitellut tulevan sieltä - ennemmin olisin veikannut jotain kaupunginosaa tai kylää.Nimimerkkini tulee jalkapallon puolelta.
Kesällä 2013 HJK hävisi nolosti virolaiselle Nõmme Kaljulle Mestareiden liigan karsinnoissa. ...
Jostain syystä nimimerkistäsi tulee aina mieleen Kummelin tinnitusrokkari Gerhard Rihmakallo. Ei sen puoleen, että olisin nimen kuvitellut tulevan sieltä - ennemmin olisin veikannut jotain kaupunginosaa tai kylää.
Omani olen maininnut jo ketjussa aiemmin, mutta siis lyhennetty vanhassa Kiekkopesässä käyttämästäni Motown Junkista. Mistä lie tulee.
Voi vittu, miksei Mini Cooper oo kelvannut?
Alaikäisiä? Pakko olla laitonta, jopa Kouvolassa.
muaddib
"Liittyy ihannoimaani asiaan/henkilöön" varmaan lähimpänä totuutta, olkoonkin että en nyt niin erikoisesti Roger Moorea (välttämättä) ihannoi, mutta James Bondia toki.
Tosin isoin inspiraatio täälle nimimerkille oli (muistaakseni) HPK:ta fanittava nimimerkki @Sean Connery, joskus bongasin kyseisen nimimerkin joten ajattelin että miksikäs ei voisi hieman samassa hengssä tehdä omaakin nimimerkkiä. Siitä sitten odottelemaan milloin tänne ilmestyy George Lazenby, Timothy Dalton, Pierce Brosnan, Daniel Craig...