Mistä olet keksinyt nimimerkkisi?

  • 31 966
  • 257

Mistä olet keksinyt nimimerkkisi?

  • Liittyy omaan nimeen

    Ääniä: 113 25,9%
  • Liittyy ammattiin

    Ääniä: 9 2,1%
  • Liitty harrastukseen

    Ääniä: 35 8,0%
  • Liittyy ihannoimaani asiaaan/henkilöön

    Ääniä: 121 27,7%
  • Täysin mielikuvituksen tuotetta

    Ääniä: 100 22,9%
  • Joku muu, mikä?

    Ääniä: 59 13,5%

  • Äänestäjiä
    437

op777

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juhani Tamminen
Joo, aikanaan kun ensimmäisen sähköpostiosoitteen hankin Freenetistä, yritin saada op@freenet.hut.fi. (op tulee siis etunimestäni) mutta oli peijakas liian lyhyt. Silloin aikoinaan suosikkiyhtyeeni oli nimeltään Stryper, ja Stryperin pojat viljelivät tuota 777-numeroa ympäriinsä, joten lisäsin tuon numerosarjan nimikirjainten perään.

Nicki on on pysynyt samana siitä lähtien käytännössä joka paikassa.

op777
 

Aksu

Jäsen
Bongattu TV-sarjasta Vuoroin vieraissa joitakin vuosia sitten. Aksu oli pikkuinen poika, jolla oli rakastava äiti ja tällaisen mursun sydän suli täysin.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans, Fc Lahti, Manchester United, La Lakers
Harrastuksesta

Eli kaveri antoi nimen siitä kun veivasin mailaa aina aivan tajuttomasti ja ensin nimi oli Tuhansien veivejen mies sekä Kaikkien hämyjen äiti mutta sitten sai lopullisen muodon nimestä Snake joka johtui mailan samanlaisesta liikkumisesta kuin käärmeen kieli :D
 
Suosikkijoukkue
TPS, LFC, FCB, Sens
Minun lienee pakko vastata H) all of the above.

Oikeastaan "Liittyy ihannoimaani henkilöön" eli olen siis tälllä palstalla monimonimonivuotisen suosikkipelaajani Toxteth Terrorin kaima.
 

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
jypin keskustelupalstalla, joku käytti kerran Tero Leinosesta lempinimeä Leiska ja siitä tulee mun nimimerkki, se sopi paremmin kuin Mikkelin muuri...
 

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Jotain tekemistä nimeni kanssa, mutta ei sinne päinkään... Yritin päästä ensin toisella nickillä sisään, mutta se oli varattu, joten väänsin hätänickin... Eipä juuri kuvaa minua, eikä ajatuksiani aivan tyhjänpäiväinen nick siis, jotenkin masentavaa...
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Muistaakseni jo aiemmassa ketjussa paljastin nimimerkkinä olevan vain julmaa pilaa. Oikeasti olen kannattanut Liverpoolia siitä asti kun sinne meni Sami Hyypiä ja se nuori hyökkääjä alkoi pelaamaan hyvin.
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Joskus pari vuotta sitten kirjauduin johonkin chattiin ja piti äkkiä keksiä joku nimi. Jostain tuli sitten (mielikuvituksettomaan?) mieleeni sipsit ja väänsin siitä sitten englanninkielisen version. Sen jälkeen olen huomannu monia hassuja juttuja tosta nimestä: chip&dale, tiku&taku, muru etc...
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tulee yksinkertaisesti siitä, että muijafrendi sanoo mulle aina, että sä oot kyllä semmonen Apassi, että ei paremmasta väliä.
 

-human

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Jukurit
-human on eräs Metallican kipale. Siis suomeksi "miinus ihminen". Ei kyllä harmainta aavistusta mitä se tarkoittaa.

Ja Tiborille tiedoksi, kyseessä on Tibor Gruborowitch ( no en nyt itekään ole varma tuosta sukunimestä). Unkarilainen, joka muistaakseni aloitti uransa Mikkelin Palloilijoissa, joskus 10-13 vuotta sitten.
 

Jonna79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Annuli
Yritin päästä ensin toisella nickillä sisään, mutta se oli varattu, joten väänsin hätänickin...


Sama juttu mulla. Yritin ihan vaan Jonnalla päästä sisään, mutta se oli varattu, joten mielikuvitukseton kun olen, lisäsin siihen syntymävuoden.
 

Miguel

Jäsen
Jaahas, täällä on taas kaksi samanlaista topicia. Anteeksi, että avasin tämän, mutta kun en tiennyt edellisen olemassaolosta. Tämänhän voisi sulkea, ja vastauksia voisi jatkaa alkuperäiseen ketjuun.
 

md17

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kawasaki ZX-12R Ninja, Suomi-pojan jalkojen välissä!

Njaah, mää kutsun omaani vaan tuttavallisesti pikkuveljeksi.

Oma nimimerkkini meni tuon "liittyy ihannoimaani henkilöön" puolelle. Mal Davis kun on ehdoton suosikkipelaaja.
 
Suosikkijoukkue
Lievestuoreen Toive
Oltiin joskus kesällä heittelemässä kavereitten kans korista ja kaveri sanoi:"Ja Monni Sarkalahti pussittaa!"Ja sit se rupes väittää,et se on joku entinen suomalainen koripalloilija:rolleyes: !Nooh,kuitenkin,nimi rupes huvittaan,ja sain sen sit päähäni kun mietin nikkii..
 

Pitkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kalevi "Monni" Sarkalahti on tosiaan vanha korisjermu. Tosin on niitä hauskemmankin nimisiä vanhoja pelaajia ollut. Kuten Kauko Passi.

Pelasin aikanaan Passin veljeä, jonka etunimeä en nyt millään muista, vastaan. Veli-Passin tiedettiin hermostuvan helposti, enkä siten millään malttanut olla joka käänteessä laukomassa tälle "Eks sää oo Kauko Passin veli, Kauko Heitto?". Ottelun loppumetreillä olikin sitten käsirysy valmis, kun vanhalla miehellä kippasi ihan täysin. Ei auttanut, hävittiin silti.

Oman nickini löysin muuten housuihini katsomalla. Niissä on pitkät lahkeet.
 

TheChef

Jäsen
Suosikkijoukkue
Useita hyviä löytyy...
Liittyy tulevan ammattiin

Jos pääsen koulun läpi niin tuleva ammatti näkyy nimimerkistä!
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Lempinimestähän toi tulee. Vaikka lempinimi nyt ei ole lähelläkään mun oikeaa nimeä.
 

Hasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Hertha BSC, HIFK
Nimimerkistä..

Nimimerkkini tulee, suuresti ihannoimasta jalkapalloilijasta, ei suinkaa kreikkalaisesta ajattelijasta :)

Mielestäni '82 Brasilian maajoukkue hiveli täydellisyyttä ja sen keskikentän johtaja oli Socrates.

siitä se, toinen vaihtoehto oli Falcao
 

Prookie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Nimimerkkini tuli siitä, etten tiedä oonko näissä jääkiekkoasioissa Pro vai Rookie. Joten olen sitten Prookie.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Mistä on kolmastoista pakki tehty

1. Itse en pelaa jääkiekkoa, mutta haluan silti "olla osa joukkuetta" (Signature)

2. Kolmastoista pakki "ei mahdu joukkueeseen"

3. En halunnut mihinkään pelaajaan liittyvää nickiä, pelaajat vaihtuu, Jokerifanius pysyy loppuun saakka.

4. Haluan olla salaperäinen ja säilyttää intimiteettisuojani.
 

J.Pursey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NyR, Chelsea
NICKNAMENI TAUSTA

Nimeni taustalla on suuresti ihannoimani 70-80 luvun Punk-bändi Sham69.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös