Mistä muistat edellisen nimimerkin?

  • 155 579
  • 1 541

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Kokeillaan.

Beast on muistaakseni Jahven soturi tai ainakin oli. Hillui aikoinaan Jumal-ketjussa mun kanssani, kaikenlaista.

Sampio kannatti muistaakseni EM-kisoissa Saksaa ja on muutenkin tuttu näky Vapaan keskustelun eri ketjuissa. Ei mitään hajua mitä SM-liigajengiä kannattaa.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Ei mitään hajua mitä SM-liigajengiä sampio kannattaa.

Ilves ja Isänmaa tais olla? :)

Dekon muistan aika monestakin... pääosin HIFK-Jokerit -väännöistä. Mun muistaakseni aika hyvää tekstiä kirjoittaa, ja jättää provoamisen useimmiten nuoremmille :)
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ei mitään hajua mitä SM-liigajengiä kannattaa.

Ilves tais olla?
Ilves ja JYP on tuossa suosikin kohdalla joskus lukenut. Ilves on ollut lapsuuteni rakkaus, JYP tuli mukaan varhaisteininä. En kuitenkaan laske itseäni kummankaan faniksi, koska en ole ollut jengien mukana suvantovaiheissa. Tällä hetkellä esimerkiksi Ilves ei jaksa hirveästi sytyttää, mutta toivon kyllä, että jengi joskus taas nousee, ja vähiten itseni vuoksi. Oikeastaan maajoukkue on mulle ainoa, jonka faniksi ilkeän itseäni kutsua.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Sampion muistaa siitä lapsiväittelystä tms. TQoFEn (?) kanssa. Lisäksi sampio valitsi aikanaan aseettoman asepalveluksen.

Nämä asiat muistuivat mieleen.
 
Helpolla mennään. Jaws muistuu mieleen kun juuri päivä-pari sitten kyseli perustamastaan Hollannin jalkapalloketjusta että kiinnostaako se yhtään ketään, muistaakseni kukaan ei vastannut mitään..? :)

Tiputellaan nyt tätä ketjua alaspäin, koska kukaan ei varmasti muista minua mistään.

Edit: nämä tällaisten vähemmän seurattujen sarjojen tai muiden alojen asiantuntijat kuuluvat myös arvostamieni kirjoittajien joukkoon, tulipahan nyt itsekin vilkaistua Hollannin futisketjua!
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Superböle muistuu mieleen aina, kun näen ko. nickin ja ajattelen, että onpas hauska nimimerkki. Ei mikään matsbedö, mutta hauska silti. Lisäksi usein sekoitan nämä kaksi nimimerkkiä. Olen aina jostain syystä kuvitellut nimimerkin olevan Espoosta ja nopea profiilin tarkistus vahvisti epäilyn. Jatkoajan hyvää perustasoa eli arvostan.
 
Suosikkijoukkue
Chisu! (Kesätyttö 2012 -skabassa PMMP:n Mira)
Veli puuvillasuu on ahkerasti hauskoja juttuja viljelevä kookoolainen, jolla on kummallinen allekirjoitus. Asiallinen ja tyylikäs kirjoittaja, ehdottomasti.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Sennin Wakizashi tuli mieleen kesätyttö äänestyksen finaaliketjusta, hän piti vaihtoehtoja surullisina ja näin ollen ei voinut äänestää. Olen tyytyväinen tästä ratkaisusta, koska tuo äänestys on menossa aivan metsään.
 

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi, Liverpool
Veli puuvillasuu on ahkerasti hauskoja juttuja viljelevä kookoolainen, jolla on kummallinen allekirjoitus. Asiallinen ja tyylikäs kirjoittaja, ehdottomasti.

Kuolematon lyhytmiekka on muistaakseni ainakin viimeaikoina kirjoitellut pääasiassa täällä vapaan puolella. Suosikkiseurasta ei ole mitään käsitystä. Nimerkki viittaa kiinnostumiseen vanhasta Japanista - vai olisiko repäisty jostain manga-sarjasta?
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Kuolematon lyhytmiekka on muistaakseni ainakin viimeaikoina kirjoitellut pääasiassa täällä vapaan puolella. Suosikkiseurasta ei ole mitään käsitystä. Nimerkki viittaa kiinnostumiseen vanhasta Japanista - vai olisiko repäisty jostain manga-sarjasta?

Stonewallin muistan Roki-ketjuista, joita kävin lueskelemassa Rokin tilanteesta muistaakseni viime kesänä, hyvältä ei vaikuttanut mutta niin se kausi vain tuli taaplattua lävitte. Hienoa, että tunnustaa kaupungin ylpeyttä ja seisoo sen takana!
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Stonewall(Stonewall Jackson?) on ehkä kovimpia konservatiiveja mitä tällä palstalla on tullut vastaan. Tärkeää hänelle tuntuu olevan etenkin Lapin ja lappalaisten etujen puolustaminen asiassa, kuin asiassa. Kaikki kritiikki muilta, eli meiltä etelänveteliltä (mm. petoeläinasioissa) on pääsääntöisesti pelkkää besserwisserismiä, kiusaamista ja pahimmillaan jopa rasismia pohjoisen rehtejä poroisäntiä kohtaan. Hän tuntuu monesti olevan kahden tulen välissä, kun rajan takana vaanii yhä se kauhia r*ssä ja kotonakin sudet sekä etelän viherpiipertäjät syövät kohta lapsetkin pihasta. Mene siinä sitten RoKin peliin rauhassa, ihan sääliksi käy. ;)

Kaikesta tästä huolimatta on hänessä myös joitain positiivisia piirteitä. Stonewall kirjoittaa selkeää ja paikoin jopa viihdyttävää tekstiä. Toiseksi plussaksi voidaan laskea myös herran voimakas kriittisyys EU:ta kohtaan, joka ei näinä vastuun kantamisen aikoina todellakaan ole väärin.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Nimimerkki Bronco tulee useimmiten minulle vastaan vapaan keskustelun puolella. Jos en aivan väärin muista, niin mies taitaa olla jonkin asteen Penguins tai Bruins fani. En vain muista kumman, mutta jommassa kummassa edellä mainitussa ketjussa olen silloin tällöin häneen törmännyt. Olenko ihan hakoteillä?

edit. Kalalokki, oikein muistit. On tuonne ketjuun tullut kirjoitettua vähän sitä sun tätä.
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Kalalokki on tuttu erityisesti Vapaa keskustelu-osiosta, erityisesti Ihmettely-ketjusta. Muistaakseni pelkästään asiallisia kommentteja mielestäni, ainakin pääosin.

Kalalokin kommentti "Wanha"-termin käytöstä Gallub-kyselyssä, Pienet asiat, jotka ärsyttävät jäi parhaiten mieleen, koska olen täysin samaa mieltä asiasta!
 

Iggy12

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Sharks, Flyers, KalPa, Jarome Iginla
Hawk#22:n olen huomannut kirjoittelevan NHL-puolen Blackhawks-ketjuun. Ihan asialliselta kirjoittajalta on vaikuttanut, vaikkei muistaakseni ole aktiivisimpia?
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Theofilus - Nicki tuo mieleen homon juomassa piimää, mutta onneksi tässä ei ole koko totuus. Muistan ukon fiksuna SaiPa-kirjoittajana ja muutenkin tolkun miehenä. Lepralaisen kohdalla jätän kohteliaisuudet kuitenkin tähän.

Lisähuomiona pakko vielä sanoa, että mister Midnight Rambler tuo joka kerta mieleen legendaarisen Trio Erektuksen ja coverinsa Rämplin rous.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Nimimerkki cottonmouth on Kouvolasta. Mukava kaupunki näin toim. huom. Eräs exäni asuu siellä ja kaupunki on erittäin tuttu ja se Repoveden luonnonpuisto tms. Lisäksi herra cottonmouth kannattaa KooKoota ja pörrää usein vapaan keskustelun puolella. Taisi herra linkittää jonkin eeppisen kuvan "Kouvola on parempi kuin Lappeenranta" topiciin tässä kesällä.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Mulla on häiritsevä mielikuva siitä, että olisin joskus Worrellia jo analysoinut(?), mutta menköön uusintana. Eihän täällä duunissa muutakaan tekemistä taida olla just nyt.

Kyseessä on siis muistaakseni henkilö, joka samoin kuin minä, viihtyy enemmän synkkinä ja viileinä vuodenaikoina. Tämä on aina arvostettava ja omaperäinen piirre ihmisissä, joista valtaosa kuolaa auringon, bikinien ja hikoilevien jenkkakahvojen perään. Hän myös kannattaa Phoenixia, joka on sikäli okei, että kyseessä on valtaosan mielestä yhä melko epäseksikäs ja jopa turha joukkue keskellä autiomaata. Vastavirtaan kulkeminen on hieno juttu ja mikäpä sitten onkaan sen hienompaa, kuin nähdä oman underdogin voittavan jonkin ennakkosuosikin tai sitten koko kansan Anaheimin tai Minnesotan.
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB ja Eagles
Kyseessä on siis muistaakseni henkilö, joka samoin kuin minä, viihtyy enemmän synkkinä ja viileinä vuodenaikoina. Tämä on aina arvostettava ja omaperäinen piirre ihmisissä, joista valtaosa kuolaa auringon, bikinien ja hikoilevien jenkkakahvojen perään. Hän myös kannattaa Phoenixia, joka on sikäli okei, että kyseessä on valtaosan mielestä yhä melko epäseksikäs ja jopa turha joukkue keskellä autiomaata. Vastavirtaan kulkeminen on hieno juttu ja mikäpä sitten onkaan sen hienompaa, kuin nähdä oman underdogin voittavan jonkin ennakkosuosikin tai sitten koko kansan Anaheimin tai Minnesotan.

Midnight Rambler on tehnyt selväksi, että 80-luvun hockey on all in. Kantaa ottavia kirjoituksia, jotka välillä menevät monille yli hilseen.
 

RDivis

Jäsen
Daron muistan Arsenalin ketjusta yhtenä melko aktiivisena kirjoittajana. Huhuja kesän siirroista postaillut jonkin verran. Kannatti Saksaa(?) kesän futiksen EM-kisoissa.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
RDivis, Englannin Valioliigamestari vuosimallia 2012. Hieno mies, joka ymmärtää jalkapallosta kohtalaisen paljon (vaikka Citya kannattaakin). Ilmoittaa myös kannattavansa Jokereita, mutta on kyllä huomattavasti tutumpi näky jalkapallokeskustelun puolella. Siellä hän onkin yksi aktiivisimpia kirjoittajia.
 

Ralph

Jäsen

Grainger on jalkapallon suurkuluttaja. Kannustaa Real Madridia ja Espanjaa, mutta tietää yleisestikin melkoisesti jalkapallosta. Jotenkin muistaisin että suosikkipelaaja on Casillas tai Ramos. Kirjoitustyyli hieman 'hyökkäävä' tai sellaonen joka varmasti sekoittaa monien päitä, mutta hyvä kirjoittaja kuitenkin joka tietää melkoisesti jalkapallosta, erityisesti espanjalaisesta. Huhujen mukaan alunperin Brasilian miehiä... Ei taida tykätä, jos joku kirjoittaa vain Real eikä kokonaan Real Madrid?

En lue Pesisketjua, mutta huomaan että Grainger kirjoittaa sinnekin paljon. Myös Montreal Canadiensin kannattaja ja jotenkin muistaisin myös Tepsin miehenä. Oli aika jämptisti koko jalkapallon EM-kisojen ajan kirjoituskiellossa. Ja onnittelut Espanjan mestaruudesta, en ole tainnut muistaa onnitella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös