Mistä muistat edellisen nimimerkin?

  • 153 134
  • 1 535

MarkusMaggot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaljaliigalaiset
Pavlikovski kuultelee ihan hirvittävän määrän kikkeliheviä ja kertaa musiikkiaiheissa ketjuissa viimeisimmät Dion tuotannon hakunsa. Sinällään kunnioitettava jamppa kun kumartaa kaikkien dinosaurusten suuntaan ja palvoo ilmeisesti heitä hamaan loppuun asti. Ilmeisesti kaikesta päätellen vallan paljon musiikista ymmärtävä heppu, mutta siirtyisi nyt edes 90-luvulle ;)
 
Viimeksi muokattu:

Taitopelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, New York Rangers
MarkusMaggotista tulee mieleen vain Jyväskylä ja sen joukkueet :)
Nomadic on tainnut kirjoitella yleisesti vähän joka puolelle. Muistaisin lukeneeni joskus hänen juttujaan yleisessä urheiluosiossa, mutta aivan satavarmaksi en osaa asiaa sanoa. NHL-puolelle mies on tainnut myös jonkin verran kirjoitella, josta nimimerkki on jäänyt mieleen. Periaatteessa siis tuttu nimimerkki, mutta ei mistään erityisestä asiasta.
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Ville#41 on jäänyt ainakin ihan alkukaudesta Flames-kirjoittajana mieleen. Tiedä sitten olenko ihan väärässä kun ei viitsi faktojakaan tarkistaa, kivempi mennä mutulla. BB-ketjussa myös tainnut ainakin muutaman viestin verran palloilla, mutta tästä ei kyllä varmuutta ole.

Muutenkin, taitaa tykätä yleisesti urheilusta ja vanhan liiton lätkästä. Mutulla voisin vaikka sanoa että hieno mies on kyseessä.
 

Halmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
maajoukkue
Saikka taisi ainakin taannoin keskustella TPS:n asioista.
Sellaisia muistikuvia on.
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Saikka taisi ainakin taannoin keskustella TPS:n asioista.
Sellaisia muistikuvia on.

Kyllä. Vieläkin tulee keskusteltua, joskin vähemmän mutta matseissa tulee toisaalta taas käytyä aikalailla samaan tahtiin kuin aikaisemminkin. Vastattiin nyt kun tilaisuus tuli.

Halmela taas on vähän ehkä provokatiivisella meiningillä liikkeellä ketjussa kuin ketjussa, sikälimikäli edes tiedän mitä provokatiivinen tarkoittaa. Ässien kannattaja, ehkä jopa fani, ja pitää mitä ilmeisemmin kovaa pelaavista jääkiekkoilijoista. Ainakin tämä mielikuva on itselleni piirtynyt mieleen.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Saikasta tulee mieleen JWC ja jomman kumman joukkueen maalivahti. Taitaa olla asiaa jonkun verran myös harrastekiekko-ketjussa ja Tepsin puolella.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Saikasta tulee mieleen JWC ja jomman kumman joukkueen maalivahti. Taitaa olla asiaa jonkun verran myös harrastekiekko-ketjussa ja Tepsin puolella.

JZZ on joskus ystävällisesti antanut minulle lainopillisia neuvoja, kun olen niitä tarvinnut =)
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Käyttäjänimetön tuo mieleen kalsarikännit ja lukuisat vahvat mielipiteet useistakin eri ketjuista.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Ted Raikkaan muistan ainakin Porcupine Tree-ihmisenä, jonka keikkaraportin luin pariinkin kertaan ihastuksen vallassa. Lisäksi hän ihmetteli joskus mistä olenkaan saanut vaimon joka osti minulle 2 lippua ko. keikalle.
Taisi Ted avata jonkun musiikkiaiheisen ketjunkin tuossa taannoin, uutuuslevyjen arvosteluja tms.? Vai oliko eri mies kun tämän teki?

Ja Saipan mies, tottakai.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ted Raikkaalla on mielikuvissani puolipitkät, punervat ja kihastuvat hiukset, löysä pipo tai neulottu baskerin kaltainen hippihattu, leveälahkeiset samettifarkut ja joku kukka-aiheinen paita, vuodenajan mukaan hihaan pituuksia vaihdellen. Ruumiinrakenne on mielummin ajatustyöhön viittaava. Ted haistelee kukkia aina kun ehtii.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ha! Munkin piti Tedistä kirjottaa samansuuntaista kuin Sampio edellä, mutta kerkesit ensin. Mä kirjottelen aika harvakseeltaan tänne vaikka lueskelenkin juttuja täällä jotakuinkin usein. Sampiosta tulee mieleen hengen asioihin liittyvät jutut... Saatan muistaa kyllä väärinkin, mutta hauskempaa kun ei käy selaamassa viestejä ja heittää tuntumalla...

Ja lisättäköön Ted- imageen vielä että kaveri on herkkä mutta älykäs runopoika joka erehtyy luulemaan että useimmat naiset diggailevat sellaisesta. Tämä ei kuitenkaan tee hänestä luuseria, vaan on todennäköisesti 50v. päästä kaatanut useamman mimosan kuin täällä kirjoittaneet Steven Seagal fanit yhteensä.
 
Viimeksi muokattu:

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Johnnyn teksteihin on tullut törmättyä lähinnä kamppailulajeja käsittelevissä ketjuissa jonne karateka suoltaa tekstiä. Tapparan puolelle tulee niin harvoin eksyttyä, että sieltä ei ole ainakaan jäänyt mieleen yhtään hänen viestiänsä (jos niitä siellä on).
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Johnnyn teksteihin on tullut törmättyä lähinnä kamppailulajeja käsittelevissä ketjuissa jonne karateka suoltaa tekstiä. Tapparan puolelle tulee niin harvoin eksyttyä, että sieltä ei ole ainakaan jäänyt mieleen yhtään hänen viestiänsä (jos niitä siellä on).

Tulevaisuuden supertähdistä kiinnostunut, jo nimimerkkinsä peruustella. Viime aikoina yllättänyt minut "Islanders-faniudellaan", ennen olin luullut, että kirjoittaja oli ns. neutraali NHL-seuroja kohtaan. Mutta ei siinä mitään, ei varmaan Islanders-faneja ole liikaa täällä. Olen saannut kuvan, että erittäin ystävällinen ihminen ja tulisin varmaan toimeen hänen kanssaan.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Tulevaisuuden supertähdistä kiinnostunut, jo nimimerkkinsä peruustella. Viime aikoina yllättänyt minut "Islanders-faniudellaan", ennen olin luullut, että kirjoittaja oli ns. neutraali NHL-seuroja kohtaan. Mutta ei siinä mitään, ei varmaan Islanders-faneja ole liikaa täällä. Olen saannut kuvan, että erittäin ystävällinen ihminen ja tulisin varmaan toimeen hänen kanssaan.
Sen verran on pakko kommentoida, että itsenikin kyllä yllätti Islanders-fanius. Se on vaan se tunne joka on kasvanut kyseistä seuraa kohtaan eikä vähiten hienojen lupausten (Okposo, Tavares, de Haan, Koskinen, Joensuu...) johdosta.
Olen kyllä silti edelleen melkoisen neutraalin tasainen NHL:n seuraaja sillä sympatiapisteitä satelee vähän jokaiselle (mukaanlukien Ilya & Thrashers), mutta Isles on se numero uno.

Anatsusta voinee mainita herran Thrashers-faniuden. Itselleni anatsu oli positiivinen yllätys alusta asti (kun siis ensimmäisen kerran hänen kirjoituksiinsa törmäsin) ja parit yksityisviestitkin ollaan asioiden tiimoilta vaihdeltu. Fiksun oloinen kaveri joka tietää paljon lätkästä ja seuraa Atlantaa intohimoisesti vaikka seura ei siihen aina annakkaan aihetta.
 

Tumpero

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS-kannattajat.net
FH on hyvin perillä TPS-junnuista ja päivittelee usein junnujen tilannetta. Tämä on tärkeää hommaa, sillä oma tietämys ei millään riitä A-junnuista alaspäin. Kiitos siitä.
 

Old Ray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens
FH on hyvin perillä TPS-junnuista ja päivittelee usein junnujen tilannetta. Tämä on tärkeää hommaa, sillä oma tietämys ei millään riitä A-junnuista alaspäin. Kiitos siitä.
Tumpero on jäänyt mieleen Litti-fanivideon väsäilystä ja Tuomas Virkkunen-faniudesta. Lähinnä tämä kaverin muistan tavanneeni lähinnä futiksen ja etenkin suomifutiksen parissa. Voi tietysti olla, että sekoitan nimimerkin. Olen kuitenkin lähes 100 %:n varma, koska sen verran vakuuttava oli Litti-video.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Tumpero on jäänyt mieleen Litti-fanivideon väsäilystä ja Tuomas Virkkunen-faniudesta. Lähinnä tämä kaverin muistan tavanneeni lähinnä futiksen ja etenkin suomifutiksen parissa. Voi tietysti olla, että sekoitan nimimerkin. Olen kuitenkin lähes 100 %:n varma, koska sen verran vakuuttava oli Litti-video.

Old Ray on ainakin muistaakseni tupakkamiehiä ja useimmiten miehen tarinointia muistan lukeneeni joko NHL puolelta tai vapaasta keskustelusta.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
On vilautellut Jehovan todistajille rappukäytävässä..

Ei kuulosta hyvältä. Viski-ihmisenä ja vilauttelijana muistetaan... Miksei kukaan mainitse mun häikäisevää älyäni tai ansiokasta kirjurointiani JWC:ssa?

Okei, niin no joo, I'll get mi goat.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Old Ray ei ole kovin usein vastaan tullut, mutta muistelisin, että kyseinen nimimerkki viihtyy tuolla NHL-osiossa paljon sekä sitä kautta myös otteluseuranta-ketjuissa. Myös kierrätyskeskuksessa tuonut silloin tällöin painavia mielipiteitään julki, jos en väärin muista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös