kalkkifredi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
OT: Kommentoinut mitä? Autorassaaja Mika oli tärkein asia ja MINÄ toin sen esille TÄÄLLÄ. Doers do! Jatkakaa Virvelistä.
OT: Kommentoinut mitä? Autorassaaja Mika oli tärkein asia ja MINÄ toin sen esille TÄÄLLÄ. Doers do! Jatkakaa Virvelistä.
Mä olen siinä uskossa, että sä olet tuikannut sun kikkelisi mun siskooni. Toivon, että rakastelit etkä vaan pannut.
Kun kyseessä on nimimerkki Kanerva niin kyllä mä kyseenalaistaisin vähän että kuka on pannut ja kenenkä siskoa. Tai jos ei ole paneskellut niin katsoisin ainaskin että kenelle on laitettu puutarhanhoitovinkkejä...Mä olen siinä uskossa, että sä olet tuikannut sun kikkelisi mun siskooni. Toivon, että rakastelit etkä vaan pannut.
Jakaa viestiensä perusteella arvomaailmani avoimuuden/ihmisten hyväksymisen suhteen melko pitkälti mutta muistaakseni Mikkeli ei kuulu kuitenkaan lainkaan suvaitsemisen piiriin, pikemminkin päinvastoin.
@Wiljami :n muistan noista vapaan politiikkaa ja yhteiskuntaa käsittelevistä ketjuista. Olen ollut huomaavinani, että monissa asioissa olemme aika samoilla linjoilla. Muun muassa suhtautumisessamme Suomen mahdolliseen NATO-jäsenyyteen.
Muistan ainoastaan törmänneeni nimimerkkiin. Viestien sisällön puolesta ei ole sanottavaa puoleen eikä toiseen, joten ilmeisen insinöörimäisellä tarkkuudella asiassa pysyvä kaveri on kyseessä. Se on oikein kunnioitettava suoritus.
Jatkakaa Virveliä kainaloonsta, joka on oikein mainio veikko ja palstan hengissä pitäjä.