Mistä muistat edellisen nimimerkin?

  • 152 538
  • 1 535

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
OT: Kommentoinut mitä? Autorassaaja Mika oli tärkein asia ja MINÄ toin sen esille TÄÄLLÄ. Doers do! Jatkakaa Virvelistä.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
OT: Kommentoinut mitä? Autorassaaja Mika oli tärkein asia ja MINÄ toin sen esille TÄÄLLÄ. Doers do! Jatkakaa Virvelistä.

Noni, oikein muistin! Viimeisen päälle, ei muuta kun siitä nopein ja onnekain jatkakoot.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Mä olen siinä uskossa, että sä olet tuikannut sun kikkelisi mun siskooni. Toivon, että rakastelit etkä vaan pannut.

Olisinkin. Tai en tiedä olisinko. Tää on vähän sellainen dilemmamuotoinen ongelma, johon on vaikea löytää ratkaisu. Reaalivastaus on kuitenkin ei. Imaginääriakselille en nyt osaa sijoittaa, kun lähtötietona on annettu vain Kanervan sisko. Luultavasti olet sekoittanut nyt inttikaveriin.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Kanerva, rikosilmoitukset. Kaksi vaihtoehtoa, joko Klosukka tai Kansu. Lopettakaa kummatkin.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Ei vittu mä en enää kestä xdd. Ihan oikeesti *huutonaurua*

Ei helvetti @Captain Slow miks mä tulin takas tänne. Mahaan sattuu :'D
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Mä olen siinä uskossa, että sä olet tuikannut sun kikkelisi mun siskooni. Toivon, että rakastelit etkä vaan pannut.
Kun kyseessä on nimimerkki Kanerva niin kyllä mä kyseenalaistaisin vähän että kuka on pannut ja kenenkä siskoa. Tai jos ei ole paneskellut niin katsoisin ainaskin että kenelle on laitettu puutarhanhoitovinkkejä...

Jatkakaa Kalkkifredistä. Tuosta IFK:n kannattajasta jonka viestejä lueskellessa alkaa soida Freud Marx Engels & Jungin tuotanto päässä.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Sorry offtopic, mutta Kouvolassa oli opettaja nimeltään Sisko Kanerva. Oli varmaan yli viiskymppinen (ja melko kookas) jo silloin kun minä olin ala-asteella ja siitä on jo vuosikymmeniä aikaa. Voi jopa mennä nekrofilian puolelle.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
@Wiljami :n muistan noista vapaan politiikkaa ja yhteiskuntaa käsittelevistä ketjuista. Olen ollut huomaavinani, että monissa asioissa olemme aika samoilla linjoilla. Muun muassa suhtautumisessamme Suomen mahdolliseen NATO-jäsenyyteen.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
GKS Tychy #92, Savinainen ja Ässien sylkykupit
@Wiljami :n muistan noista vapaan politiikkaa ja yhteiskuntaa käsittelevistä ketjuista. Olen ollut huomaavinani, että monissa asioissa olemme aika samoilla linjoilla. Muun muassa suhtautumisessamme Suomen mahdolliseen NATO-jäsenyyteen.

@MustatKortit on globaalisti kantaa ottava ajattelija, jolla paljon tuntemusta kirjoittamistaan asioista. Mieleen jäänyt erityisesti siitä, että osaa kirjoittaa aiheista katsoen molempia näkökulmia. Vastakkainasettelu-ketjuissa niitä harvoja, kenen juttuja viitsii lukea, koska ei julista eikä vedä paatoksella. Lisäksi muistan hänet, koska antoi taannoin vanhalle neuvoja kiperiin kysymyksiin.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
@Raid76 on yksi palstan lukuisista Ässä-kannattajista. Käsittääkseni hän on myös terveydenhuollon parissa toimiva yrittäjä.

Ehdoton lisäplussa Repomies-sitaatista allekirjoituksessa.
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
@Barnes ottaa aktiivisesti kantaa poliittisiin keskusteluihin. Viestit ovat pääsääntöisesti erittäin kiihkottomia, sekä asiapitoisia. Tämä on sellainen piirre, jota arvostan kovasti. Kiekkopuolella en ko. nimimerkkiin ole törmännyt. Tämä ei sinällään ole ihme koska Barnes on Kalpan kannattaja, ja itse selailen kiekkopuolelta lähinnä Ässien osiota. Nimimerkistä tulee aina mieleen eräs Stu Barnes, tuo kohtalaisen NHL uran tehnyt ex kiekkoilija.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
@Alfred E Neuman on tuttu tuolta kultaiselta -80-luvulta ja MAD-lehdestä. Useamman vuoden tuli tilailtua tuota lehteä.

Muuten taitaa olla melko aktiivinen Ässien puolella. Monesti on nimimerkki vilahtanut palstaa selatessa.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Muistan ainoastaan törmänneeni nimimerkkiin. Viestien sisällön puolesta ei ole sanottavaa puoleen eikä toiseen, joten ilmeisen insinöörimäisellä tarkkuudella asiassa pysyvä kaveri on kyseessä. Se on oikein kunnioitettava suoritus.

Yhdistin nimimerkin jostakin syystä Lahteen ja Pelicansiin.
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Nimimerkkiä @KiVi en muista kovinkaan usein nähneeni kiekkopuolella, mutta vapaalla olen useampiakin hänen viestejään bongannut. Positiivinen kuva jäänyt tästä nimimerkistä.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
@red.machine

Maajoukkuemies, muistan siellä törmänneeni. Pakko sanoa, että kun noita red*-alkuisia nickejä katselee, niin red.machine hukkuu valitettavan helposti (siis nimenä) valkealalaisten nuoriso-ohjaajien ja voikkaalaisten bensalenkkarien HIFK-maakuntalaumaan, vaikka nicki varmasti ihan muuhun viittaakin.

@KiVi:stä sen verran vielä, että missä se meidän kesäinen törpöttely Armadalla on, josta (muistaakseni) yv:llä joskus oli puhetta?
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
cottonmouth on jäänyt mieleen siitä että aika samanlaisen radioviihteen ystävä mitä itsekin olen.
 

Ralph

Jäsen
Siitä, että jokainen viesti päättyy "-Tinke", vaikka saman voisi allekirjoitukseenkin laittaa. Lisäksi muistan hänen olevan HIFK:n kannattaja ja seuraavanan maajoukkuepelejä aktiivisisesti.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Siitä, että kaikki muistavat, että Ralph oli GaDa(tms.), mitä minä en muista, koska minua ei vielä silloin ollut, kun hän oli se, eli saatan muistaa väärin. Ralph on muutenkin aika kiva. Joo, kiva. Aina kun jossain koulussakin piti sanoa jotain positiivisia adjektiiveja luokkalaisista, niin kaikki jotka eivät olleet vähintään tosi hyviä kavereita, olivat "(ihan) kivoja". Ja tätä saimme verorahoilla englantilaisten ja kotimaisten "laatusarjojen", sekä kriittisen vasemmistojournalismin lisäksi.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
@cottonmouth

enpä käynyt sen kesän aikana kertaakaan siellä suunnalla. Jos täräytetään jollekin pk-seudun terassille, kun naisilla alkaa housunlahje lyhentyä?

Jatkakaa Virveliä kainaloonsta, joka on oikein mainio veikko ja palstan hengissä pitäjä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jatkakaa Virveliä kainaloonsta, joka on oikein mainio veikko ja palstan hengissä pitäjä.

No mää jatkan. Tuossahan tuo on sanottu jo tärkein, mutta lisätään vielä, että Virveliä kainaloonsa tekee jopa toisille ketjuja, heille, joita kateelliset hylkivät. Virveliä kainaloonsa ottaa iisisti, rennosti, ei ole niin vakava, mutta hoitaa asialliset asiat kyllä. Vissiin nuorehko henkilö? Ei ole siis nuorisokaan menetetty. Tykkää Tapparasta, ellen ole ymmärtänyt väärin, ja Tappara toki on parasta mitä Nordikselta pohjoiseen on innovoitu. Kärpät tulee lähelle. Siis Manse-konnektio? Mansestahan saapui jo Nina Autio, mikä tuottaa Manselle ikuisen hyvän maineen eikä Popedakaan paska bändi ole. Eppu Normaali ja Juice olivat kans hyviä vaikka sittemmin homma meni vähän niin & näin, joka on manselainen filosofinen lehti. Kerran oon päässyt panemaan melkein-manselaista enkä moiti.

Virveliä kainaloonsta on yksi niistä melko tarkkaan tusinasta nimimerkistä, joiden tuotokset Kierrätyksessä käyn katsomassa, ja taisin kans vilkasta tonne "asiapuolelle" kun oli jotain sinne kirjottanut. Yleensä siellä ei viitti käydä kun se on sitä kohkaamista. Kävin kerran Tappara-osiossakin ja oli se autio. Nina.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös