Mistä muistat edellisen nimimerkin?

  • 155 214
  • 1 541

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara, Laine, Barkov
Kai Nu Laine. Tuli ihan puskista ja räjäytti pankin sohvajutullaan. Jäin kuitenkin miettimään mikä oli tuon tempauksen tarkoitus. Halusiko osoittaa ironian keinoin näiden jatkuvasti lisääntyneiden turhaakin turhempien uusien ketjujen turhuuden vai oliko tosissaan juttunsa kanssa? En tiedä vastausta vieläkään mutta piirustus oli mahtava. Ilmeisesti aika uusi nimimerkki, koska ei ole mitään muistikuvia kaverista ennen tuota juttua. Sen jälkeen on näkynyt tasaisesti monessa ketjussa kierrätyskeskuksen puolella. Saa aina hymyn huulille kun näkee tuon nimimerkin, minulle nuo sohvaketjut riittivät kulttimaineen saavuttamiseen. Mitään hajua ei ole mitä seuraa/seuroja kannattaa.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Shardilla oli aiemmin allekirjoitus, joka nauratti ihan pirusti. Se meni jotakuinkin näin:

"Kirjoittaja ei vieläkään nimenomaisesti mainitse Rylleä hevoseksi. Torjumme kuitenkin liian mielikuvituksellisena oletuksen, että henkilöä olisi metsätiellä kuljettanut kesy strutsi."

Ei se vaihtamalla parane.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
KiVi kirjoittelee vapaan puolella aika paljon. Muistan ainakin lukeneeni viestejään homoketjussa, ihmettelyketjussa ja politiikkaa sivuavissa ketjuissa. Mielenkiintoisen suoraviivainen kirjoittaja, osaa olla sekä tyly että asiallinen, huumoria unohtamatta. SaiPan mies lätkäpuolella mutta sieltä ei oikein muistu mieleen mistään erityisestä ketjusta tai lähettämästään viestistä.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Scissors, Jatkoajan Real Madrid -yhteisön kantavia voimia. Loistava tyyppi, koska kannattaa Madridin valkoisten lisäksi myös turkulaista Palloseuraa (on toki tätä myös viestiensä sisältöjen vuoksi). Asiantuntemusta riittää aiheesta kuin aiheesta, lisäksi osaa tuoda asiansa ilmi asiallisesti ja usein myös pienellä huumorilla höystettynä.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Scissors, Jatkoajan Real Madrid -yhteisön kantavia voimia. Loistava tyyppi, koska kannattaa Madridin valkoisten lisäksi myös turkulaista Palloseuraa (on toki tätä myös viestiensä sisältöjen vuoksi). Asiantuntemusta riittää aiheesta kuin aiheesta, lisäksi osaa tuoda asiansa ilmi asiallisesti ja usein myös pienellä huumorilla höystettynä.

Grainger on myöskin Real Madridin ketjussa aika vahvassa roolissa. Monesti tulee luettua ko. herran mielipiteitä Valkoisten otteista. Lisäksi muistelisin, että pesis-ketjuissa olen törmäillyt, Sotkamon Jymyn faneja taisi jopa olla?
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Tähtipakki on mies(?), jota en ole koskaan nähnyt missään eikä koskaan ole siis jäänyt mitään muistikuvia. Paitsi nyt, nykyään kyseinen käyttäjä on joka ketjussa viimeisin kirjoittaja. Lienee kumminkin suht. vanha käyttäjä? Tulee mieleen joku Pelicans/Kärppäfani, mutta on kumminkin Jypin miehiä.
 

ReijoRotta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Metsänreuna since 1975!!
Kai Nu Laine. Sanotaan nyt taas että sohvamies. Lisäksi parin sivun otannalla tämän ketjun aktiivisimpia kirjoittajia.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Shardilla oli aiemmin allekirjoitus, joka nauratti ihan pirusti. Se meni jotakuinkin näin:

"Kirjoittaja ei vieläkään nimenomaisesti mainitse Rylleä hevoseksi. Torjumme kuitenkin liian mielikuvituksellisena oletuksen, että henkilöä olisi metsätiellä kuljettanut kesy strutsi."
Eikä ollut. Tuo allekirjoitus on näköjään, yhä edelleen, Shardikilla.

Shardin muistan nähneeni Tampan kausiketjussa. Jotenkin olen saanut käsityksen, että hän on nuorehko jatkislainen. Liekö käväissyt yo-kirjoitus- tai inttiketjussa?

Jatkakaa muistelua Rotan Reijosta. Piti vain tulla korjaamaan nolo mokani.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
ReijoRotta on minulle ainakin uudempi tuttavuus palstalla. Vapaan puolella ainakin tullut vastaan vähän näissä kevyemmän sarjan ketjuissa, mutta noissa ns. kiekkoketjuissa ei muistu oikein ketjuja, joissa tämän nimimerkki olisi vastaan tullut.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Pavlikovsky on innokas ja analyyttinen musiikkimies vailla vertaa. Kaveri on tehnyt hienoja ketjunavauksia monista artisteista ja musiikin lajeista vuosien varrella. Aina positiivinen ja hyvää henkeä palstalla luova kirjoittaja, jolla riittää silmää tai tässä tapauksessa korvaa uusillekin asioille. Kirjoittajalta löytyy myös ennakkoluulottomuutta muiden tuomille ajatuksille. A-luokan ilmaisutaitoon yhdistettynä tuloksena on kelpo jälkeä. Muistan myös, että Pavlikovsky on toisinaan kunnostautunut myös ikivanhojen mutta kiinnostavien ketjujen ylösnostajana.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Pisimmän Kääpiön muistan innostuksesta laadukkaisiin alkoholijuomiin sekä hippien pieksemisestä, verbaliikan tasolla.

Edit. Ja myöhässä. Jatkakaa Valioyksilöstä.
 

LannyMc

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Valioyksilö harrastaa auton ovien paiskomista, eikä ymmärrä jos auton omistaja häntä asiasta huomauttaa. Jäi tuolta vitutusketjusta mieleen tämä, varmaan hänet voisi jostain paremmastakin asiasta muistaa.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
En voi vastustaa kiusausta.

TQoFE on itsevarman tyylikäs niin puheissaan/viesteissään kuin olemukseltaankin. Kohteliaan ja hyväkäytöksisen ulkokuoren sisään kätkeytyy kuitenkin aimo annos tempramenttia ja piikikkyyttä, jos joku ylittää hänen "veteen piirretyn" rajansa.

En todellakaan haluaisi olla SE kaveri, joka pikku jurrissa yrittää sinnikkäästi iskeä arvon ladyamme baaritiskillä valomerkin aikoihin, vaikka hänelle on jo kohteliaasti näytetty punaista valoa.
Noh, saapahan ainakin muut baarissa notkujat kunnon vahingoniloiset naurut tuon poloisen kustannuksella.

PS. Jatkakaa LannyMc:stä!!!
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Surukuku on jäänyt mieleen ansioikkaista viesteistä Taudinkuvana depressio ketjussa. Muutenkin kohtuu aktiivinen Vapaan puolen kirjoittaja.

-Tinke
 
Suosikkijoukkue
scholl
Surukuku on jäänyt mieleen ansioikkaista viesteistä Taudinkuvana depressio ketjussa. Muutenkin kohtuu aktiivinen Vapaan puolen kirjoittaja.

-Tinke

Muistelen, että Tinke olisi sellainen hiukan isoluisempi kaveri, joka on tässä lähiaikoina saanut naisasiansa jonkinlaiseen kuosiin. HIFK-osion aktiivi.
 

müller

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Muistelen, että Tinke olisi sellainen hiukan isoluisempi kaveri, joka on tässä lähiaikoina saanut naisasiansa jonkinlaiseen kuosiin. HIFK-osion aktiivi.

Muistan Majurin vain yhden KHL-osioon kirjoitetun viestin ansiosta. Kyseisestä viestistä ei välittynyt hirveän viisas kuva mutta aina ei voi onnistua.
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
müllerin muistan ansiokkaasta kirjoittelusta Jalkapallo-osion puolella, on mielestäni melko aktiivinen myös KHL-osiossa. En muista törmänneeni nimimerkin kirjoituksiin ex. SM-liigan puolella, tosin en JYP:in hiekkalaatikolla kovin usein vierailekaan.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
müllerin muistan ansiokkaasta kirjoittelusta Jalkapallo-osion puolella, on mielestäni melko aktiivinen myös KHL-osiossa. En muista törmänneeni nimimerkin kirjoituksiin ex. SM-liigan puolella, tosin en JYP:in hiekkalaatikolla kovin usein vierailekaan.

Sellainen on jostain jäänyt mieleen, että tämä Hereworth asuu Lahdessa, mutta kannustaa Kerhoa. Aktiviinen myös peliluolassa vapaan puolella.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Oijennuksen muistan 30 vuoden takaa Tapparasta. Oiva muistaakseni etunimeltään. Epäilen kuitenkin, että kyseessä voi olla ns. feikki.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Evil on tunnustautunut Athletic Bilbaon kannattajaksi. Tietääkseni palstalla ei ole muita baskiseuran kannattajia minun, Evilin ja Konsta Kepulin lisäksi. Tokihan Evil muistuu mieleen myös monista muista asioista - jätti palstan jo kerran omasta tahdostaan pyytäen modeilta tunnusten jäädyttämistä(?), mutta teki sitten paluun keskuuteemme. Hyvä näin.
 

xAnZax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jaws on aktiivinen kirjoittelija etenkin TPS-puolella. Hän on mies KUBE ilmiön takana, lisäksi hän on tunnustanut uneksineensa minusta.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Vältän turhanpäiväistä lääkkeiden syömistä, mutta voisin vaikka vannoa että xAnZax on tuttu jonkin valkoisen purnukan kyljestä. Luultavasti xAnZax on reseptilääke, jonka takia alan miehet ovat tehneet apteekkikäyntejä jopa yöaikaan ja takaoven kautta. Arvostettua tavaraa siis.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Vältän turhanpäiväistä lääkkeiden syömistä, mutta voisin vaikka vannoa että xAnZax on tuttu jonkin valkoisen purnukan kyljestä. Luultavasti xAnZax on reseptilääke, jonka takia alan miehet ovat tehneet apteekkikäyntejä jopa yöaikaan ja takaoven kautta. Arvostettua tavaraa siis.

Siinä olet aivan oikeassa. Kuulemma ihan kelpo tavaraa, näin mitä alan miehiltä olen työn ohessa kuullut. En tosin muista on tuo Xanax mitä varmaan haet tuossa, jokin jenkkilän lääkeversio ja kulkee Suomessa hieman eriävällä nimellä.

Itse lainatun nimimerkin muista siitä, että hänellä on yksi palstan parhaista nimimerkeistä. Vissiin hän on kalsarikänni-ketjuun kirjoitellut jonkin verran myös. Tulee lueskeltua, vaikka itse en kalsareita pääse kovin usein jalkaan vetämään, noin niinkuin alkoholin puitteissa. Sen verran ämmä tosin olen, että varsinaiset pitkät kalsarit menee jalkaan heti, kun mittari osottaa alle 0 celsiusta.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Siinä olet aivan oikeassa. Kuulemma ihan kelpo tavaraa, näin mitä alan miehiltä olen työn ohessa kuullut. En tosin muista on tuo Xanax mitä varmaan haet tuossa, jokin jenkkilän lääkeversio ja kulkee Suomessa hieman eriävällä nimellä.

Itse lainatun nimimerkin muista siitä, että hänellä on yksi palstan parhaista nimimerkeistä. Vissiin hän on kalsarikänni-ketjuun kirjoitellut jonkin verran myös. Tulee lueskeltua, vaikka itse en kalsareita pääse kovin usein jalkaan vetämään, noin niinkuin alkoholin puitteissa. Sen verran ämmä tosin olen, että varsinaiset pitkät kalsarit menee jalkaan heti, kun mittari osottaa alle 0 celsiusta.

Väijy se vasta jaksaa olla öiseen aikaan nimimerkkinsä mukaisessa duunissa, eli väijyy meitä muita ihmisentapaisia tuossa erittäin paljon arvostamassani lanssikuskin hommassa(?). Viime aikoina törmännyt muutenkin ko. nimimerkkiin Liigan puolella ja positiivisen kuvan olen miehestä saanut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös