Mistä muistat edellisen nimimerkin?

  • 155 564
  • 1 541

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kamik kirjoittelee ahkerasti F1-ketjuun, ja välillä on taidettu pitää F1-liveseurantaa kahteen mieheen pystyssä.
 

passenger

Jäsen
-OO- rakastaa talvea. Vissiin ihan fyysisestikin, eli panee lumikinosta lumitöiden päälle.

Palle vihtyy vapaan puolella useissa ketjuissa, taitaa olla HIFK:n miehiä. En ole ihan varma, mutta sellainen muistikuva, että on vaihtanut nimimerkkiään joskus, en kuitenkaan muista mikä se vanha nimimerkki oli. Tai sitten sekoitan johonkin toiseen.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

RDivisin muistaa varsinkin jalkapallopuolelta, jonne kirjoittelee varsin aktiivisesti. Man Cityn ketjussa aktiivisimpia kirjoittajia, jonka lisäksi olen herraan törmännyt viime aikoina ainakin MM-kisoja koskevissa ketjuissa (taisi kirjoittaa Valko-Venäjän ketjuun?) ja vitutusketjussa. NHL-pelisarjan ketjuihinkin kirjoitellut muutamaan otteeseen.

E: Nimimerkin muuten myös huomaa normaalia helpommin joistain syystä. Yleensä en huomaa kuka kirjoittaa, mutta kai tuo nimimerkki erottuu enemmän jotenkin.
 
Viimeksi muokattu:

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Tähtipakki kirjoittelee aktiivisesti JYPin hiekkalaatikolla, kuinkas muutenkaan sillä onhan hänen suosikkijoukkueensa se ainoa ja oikea.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Pakkipari on niitä harvoja jatkislaisia, joiden naama on näkynyt suomalaisessa mediassa.
 

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara, Laine, Barkov
Pakkipari on niitä harvoja jatkislaisia, joiden naama on näkynyt suomalaisessa mediassa.

Alwahla kiertelee kauppojen kassoja bongatakseen kauniita myyjättäriä. Mahtava ajanviettotapa, ihailen. Naapurissa pyörii vähäpukeisia/muulla tavalla edustavia naisia, joskus suovat alwahlalle hymyn. Lisäksi ei katso suosikkijoukkueittensa pelejä paljoakaan.
 

Ralph

Jäsen

Muistaakseni Shard on melko uusi kirjoittaja ja hän esiintyy lähinnä NHL:n puolella, jossa kirjoittelee vähän jokaisen joukkueen ketjuun jotain asiaa. Muistaakseni kannustaa useampaa joukkuetta, mutta taitaa olla Detroit se ykkönen hänellä.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mulle käyttäjä Hocki on tuttu Hattrick -ketjusta ja ollaan tavallaan samalta ilmansuunnalta, eli itä-suomesta kumpikin.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Muistan Otto G.O.A.T. -nimimerkin siitä, että hän on täällä kirjoittanut uskottavasti rap-musiikista, ja ainakin minulle on hänen ansioistaan rap nyt vähän uskottavampaa kuin ennen.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Muistan Otto G.O.A.T. -nimimerkin siitä, että hän on täällä kirjoittanut uskottavasti rap-musiikista, ja ainakin minulle on hänen ansioistaan rap nyt vähän uskottavampaa kuin ennen.
Uleåborgir nyt muistetaan vaikka mistä. Nokkela sanailija. Ajattelunsa toimii kuin vuorovesi-ilmiö. Nousuveden aikaan prosessoituu sellaista tajunnanvirtaa että oksat pois. Moni kirjailija jos lukisi silloin Jatkoaikaa niin veisi saman tien kirjoitusvehkeensä kirppikselle ja vaihtaisi vittuuntuneena ammattia. Laskuveden aikana taas paljastuu vedenalainen maailma ja Uleåborgirin kirjallinen ilmaisu saa kompaktimman ynnä hieman strukturoidumman muodon.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kääpiö on hyvä tyyppi porvariudestaan huolimatta. Kirjoittaa hyvin, perustelee mielipiteensä ja ajattelee asioita laajasti. Kykenee ilmeisesti hahmottamaan kokonaisuuksia keskimääräistä paremmin. Ymmärtää hyvän musiikin ja elämän nautintojen päälle.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Evil tulee ensinnä mieleen suoranaisesta pakonomaisesta "itse"-vastaisuudestaan mutta samalla nimimerkin takaa kuoriutuu esille mielenkiintoinen ja kenties hiukan provokatiivinenkin henkilö jostain Pohjois-Karjalasta, vieläkin kauempaa jossa minä vietin monet lapsuuteni kesät. En voi kieltää etteikö kyseinen henkilö ole mielenkiintoinen lisä palstan kirjoittajien joukkoon. Meitä on moneksi ja onneksi joukossa on persooniakin kaikenmaailman "tasapäiden" ohella.

vlad.

P.S. Väykkää äänestäminen on suuri miinus!
 

M10

Jäsen
Vlad on todistetustikin palstan arvostetuimpia kirjoittajia. Minä en moista titteliä osaa kommentoida, mutta sen tiedän, että hän sisimmässään haluaisi Red Wingsin palaavan siihen wanhaan kunnon Bruise Brothers-meininkiin, menestymisestä tinkimättä. Vladilla on myös Jatkoajan pitkäikäisimpiä signatureja.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
M10 on sekä Dallasin että Kerhon kannattaja, eli ymmärtää jääkiekosta paljon. Lisäksi hän on ainakin kerran letkauttanut hassusti johonkin romanien välienselvittelyyn liittyen, ja nussinut keskellä päivää hämeenlinnalaisessa jäätelökioskissa.
 

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.
M10 on sekä Dallasin että Kerhon kannattaja, eli ymmärtää jääkiekosta paljon. Lisäksi hän on ainakin kerran letkauttanut hassusti johonkin romanien välienselvittelyyn liittyen, ja nussinut keskellä päivää hämeenlinnalaisessa jäätelökioskissa.

Yksi niistä harvoista jotka osaan yhdistää kerhoon nimimerkin perusteella. Cool nimimerkki, vaikka kinda gay toisaalta. Hähää!
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Yllekirjoittaneet nimimerkit Uleåborgir, Pisin Kääpiö 186 cm ja Evil ovat kaikki saaneet siivun sielustani.

Nykyisessä elämässäni on erittäin helppo samaistua Kääpiön edustamaan eräänlaiseen progressiiviseen underground-porvarillisuuteen. "Tällast mää oon aina halunnu..."

Joensuulaisuudesta johtuen tai siitä huolimatta Evil on Sielun Veljeni, jonka kanssa minulla on paljon myös ei-niin-ilmeistä yhteistä, jonka kerrokset ovat vuosien mittaan kuoriutuneet esiin toistensa alta kuin sipuli konsanaan.

Uleåborgirin kielellinen vehkeily on myös aina ollut sydäntäni läikyttävää, eikä vierasta ole minullekaan ollut mielen lento välillä yli rajoittimien suunnassa jos toisessakin. Hän oli muuten ensimmäinen, joka aikoinaan tunnusti olemassaoloni tällä palstalla.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
... sekä tyylipuhtaista kirjoituksista ja Monty Python -henkisestä suosikkijoukkueesta. (Miten se matsi muuten päättyi? Maalasiko Heidegger?)

No pelihän päättyi reikkalaisten vilosoovien voittoon 1-0 ja ratkaisevan maalin puski komeasti Sokrates reikkalaisten hyökkäyksen lähdettyä käyntiin Arkhimedeksen huikaisevasta ideasta. Tullut muuten katsottua kyseinen pätkä youtubelta pariinkin kertaan tässä viimeaikoina...

vlad.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
vlad haluaa oman pikkupaatin, jossa voi nauttia viineistään samalla kun äänekkäämmät Jatkoaikalaiset rienaavat ja aiheuttavat yleistä pahennusta isolla paatilla.
 
Viimeksi muokattu:

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Alwahla, sinä et tiennyt vappumunkkien olemassaolosta. Olen edelleenkin järkyttynyt.

Noh, alwahla kirjoittaa laadukkaasti mm. Calgary Flamesin ketjussa (muistaakseni) ja taisi olla HIFKin ja Tapparan kannattaja (en tarkistanut). En vain muista, olitko Helsingistä vai Tampereelta.

Hyvä kirjoittaja. Ai niin, lisäksi suvussasi jollain isovanhemmalla (?) ja toisella, en muista kenellä, on jotain riitaa etteivät toisiaan siedä.

Tiedän sinusta kaiken, varo vaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös