YV-laatikkooni...
Kaiken Nussimisen Kuningattaren, eli minulle aina Azulin, muistan parhaiten kalsarikänniketjusta jossa olen häneen useampana viikonloppuna törmännyt.
YV-laatikkooni...
Kaiken Nussimisen Kuningattaren, eli minulle aina Azulin, muistan parhaiten kalsarikänniketjusta jossa olen häneen useampana viikonloppuna törmännyt.
-OO-:n muistan siitä aina ensimmäisenä, että tein joskus ahaa-elämyksen ja tajusin nimimerkin tarkoittavan silmälaseja.. ainakin vissiin. Muutenkin mies on aktiivinen palstan kierrätyskeskuksessa ja vapaassa keskustelussa muutenkin. SM-liigaa en pahemmin seuraa, joten en voi alkaa väittäämään kuinka kova lukko-mies -OO- on.
E. No niin.. Freddien muistan KeskusKauppaKamari-ketjun runsaista tarinnoinnista ja senkin muistan, että mies on joskus auttanut minua englannin kielen kanssa.
GaDa on tullut tietoisuuteen tänä kesänä (?) tällä palstalla ja on ahkerasti kirjoitellut käytännössä jokaiseen mahdolliseen paikkaan. HV 71:n miehiä ainakin Elitserienissä ja ilmeisesti kova Joe Sakic-fani.
Kummeli on tullut tututksi NHL-puolen Washington-aiheisista keskusteluista ja muutamista vapaa keskustelun aiheista. Jonkinlainen TPS-fani on myös kait.
Worrellin juttuja muistaisin lukeneeni joskus masennusketjusta ja useammin kalsarikänniketjusta. Toivottavasti elämä taas sujuu astetta paremmin.
Jomppa_Koo on yksi palstan värikkäimmistä kirjoittajista ja persoonista. Naiset on kyseisen(kin) herrasmiehen ongelma ja setti on välillä huikaisevaa mitä saa "vedet silmissä"- tyylillä lukea. Huikea jamppa. Ja vissii sputnikin miehiä..
GaDa on aika tuore tuttavuus palstallamme, mutta on ollut heti todella aktiivinen. NHL-puolella miehen(?) teksteihin törmää tuon tuosta.
Montrealin miehiä on Lafleur, taitaa suhteellisen nuori mies olla vielä. Yksi ainoa viesti on parhaiten jäänyt mieleen, jossa pahoiteltiin kun jatkoaikaveli oli vienyt naisen.Tosin taisi paljastua myöhemmin vitsiksi.