Mistä muistat edellisen nimimerkin?

  • 157 952
  • 1 541

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
YV-laatikkooni...

Kaiken Nussimisen Kuningattaren, eli minulle aina Azulin, muistan parhaiten kalsarikänniketjusta jossa olen häneen useampana viikonloppuna törmännyt.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Kaiken Nussimisen Kuningattaren, eli minulle aina Azulin, muistan parhaiten kalsarikänniketjusta jossa olen häneen useampana viikonloppuna törmännyt.

-OO-n muistan parhaiten mielipiteistä, jotka ovat hyvinkin tarkkanäköisiä, monissakin ketjuissa. Mielikuva on jotenkin Huovislaisesti mutta silti nykyaikaisesti maailmaa tarkastelevasta silmälasipäisestä polkupyöräilijästä.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
-OO-:n muistan siitä aina ensimmäisenä, että tein joskus ahaa-elämyksen ja tajusin nimimerkin tarkoittavan silmälaseja.. ainakin vissiin. Muutenkin mies on aktiivinen palstan kierrätyskeskuksessa ja vapaassa keskustelussa muutenkin. SM-liigaa en pahemmin seuraa, joten en voi alkaa väittäämään kuinka kova lukko-mies -OO- on.

E. No niin.. Freddien muistan KeskusKauppaKamari-ketjun runsaista tarinnoinnista ja senkin muistan, että mies on joskus auttanut minua englannin kielen kanssa.
 

Ralph

Jäsen
-OO-:n muistan siitä aina ensimmäisenä, että tein joskus ahaa-elämyksen ja tajusin nimimerkin tarkoittavan silmälaseja.. ainakin vissiin. Muutenkin mies on aktiivinen palstan kierrätyskeskuksessa ja vapaassa keskustelussa muutenkin. SM-liigaa en pahemmin seuraa, joten en voi alkaa väittäämään kuinka kova lukko-mies -OO- on.

E. No niin.. Freddien muistan KeskusKauppaKamari-ketjun runsaista tarinnoinnista ja senkin muistan, että mies on joskus auttanut minua englannin kielen kanssa.

Atlantasta, sekä niin oikesta Entry Daftista kesäkuulta jolloin yöllä viestittelimme 2/3 Draft -ketjun viesteistä ja myös tästä Fantasy Draftista jossa jätkä teki treidejä enemmän kuin laki sallii.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
GaDa on tullut tietoisuuteen tänä kesänä (?) tällä palstalla ja on ahkerasti kirjoitellut käytännössä jokaiseen mahdolliseen paikkaan. HV 71:n miehiä ainakin Elitserienissä ja ilmeisesti kova Joe Sakic-fani.
 

Susimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa,Toronto Maple Leafs,Westghost,Ghostbusters
GaDa on tullut tietoisuuteen tänä kesänä (?) tällä palstalla ja on ahkerasti kirjoitellut käytännössä jokaiseen mahdolliseen paikkaan. HV 71:n miehiä ainakin Elitserienissä ja ilmeisesti kova Joe Sakic-fani.

Lampinen profiloituu itselle armottomana Jypin kannattajana ja kommentteja otteluista Jypin ja KalPan välisistä kohtaamisista on monesti tullut luettua,KalPan hävitessä ne nostattavat lisää tuota tappion tuskaa. Asiallisia kommentteja otteluista kuitenkin.
 

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Susimies muistuu mieleeni palstan KalPa-osioon aina satunnaisesti pulpahtavista Susiklubin uutisista ja tiedotteista.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Neljä edellistä tulee mieleen siitä, ettei ne vitun aasit ole lukutaitoisia. Tämä Lady DaGa postailee reilusti myöhässä... sitten joku nykäskyläläinen asiallisestikin käyttäytyvä ravihevonen jatkaa, eikä aikaakaan kun jotain vittuketälie jatkaa ketjua.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Jääkoneenkuljettaja on kova poika notkumaan otteluseurannassa, sekä muutenkin kommentoi ahkerasta oman joukkueensa ja myös maajoukkueen asioita. Yksi niistä, jonka nimimerkki on jäänyt mieleeni ihan siitä vuodesta 2005 asti, kun liityin tänne.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Kummeli on tullut tututksi NHL-puolen Washington-aiheisista keskusteluista ja muutamista vapaa keskustelun aiheista. Jonkinlainen TPS-fani on myös kait.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Kummeli on tullut tututksi NHL-puolen Washington-aiheisista keskusteluista ja muutamista vapaa keskustelun aiheista. Jonkinlainen TPS-fani on myös kait.

Worrellin juttuja muistaisin lukeneeni joskus masennusketjusta ja useammin kalsarikänniketjusta. Toivottavasti elämä taas sujuu astetta paremmin.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Passenger on käsittääkseni tsekkitukkainen persoona, joka saattaa sille päälle sattuessaan jopa kk-ketjuunkin pistäytyä.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Jomppa_Koo on yksi palstan värikkäimmistä kirjoittajista ja persoonista. Naiset on kyseisen(kin) herrasmiehen ongelma ja setti on välillä huikaisevaa mitä saa "vedet silmissä"- tyylillä lukea. Huikea jamppa. Ja vissii sputnikin miehiä..
 

Ralph

Jäsen
Jomppa_Koo on yksi palstan värikkäimmistä kirjoittajista ja persoonista. Naiset on kyseisen(kin) herrasmiehen ongelma ja setti on välillä huikaisevaa mitä saa "vedet silmissä"- tyylillä lukea. Huikea jamppa. Ja vissii sputnikin miehiä..

Ilmeisesti Ottawan, JYPin ja Frölundan miehiä. Jo pitkän aikaa kirjoitellut palstalle ja paljon onkin kirjoittanut. Ja myös mukana Fantasy Draftissa.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
GaDa on aika tuore tuttavuus palstallamme, mutta on ollut heti todella aktiivinen. NHL-puolella miehen(?) teksteihin törmää tuon tuosta.

Montrealin miehiä on Lafleur, taitaa suhteellisen nuori mies olla vielä. Yksi ainoa viesti on parhaiten jäänyt mieleen, jossa pahoiteltiin kun jatkoaikaveli oli vienyt naisen.Tosin taisi paljastua myöhemmin vitsiksi.
 

Crazy Diamond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins & Winnipeg Jets
Montrealin miehiä on Lafleur, taitaa suhteellisen nuori mies olla vielä. Yksi ainoa viesti on parhaiten jäänyt mieleen, jossa pahoiteltiin kun jatkoaikaveli oli vienyt naisen.Tosin taisi paljastua myöhemmin vitsiksi.

Jeepeli on jo jonkin sortin konkari Kalsarikänni sivustolla. Kalsarikänneistä muistan siis Jeepelin
 
Crazy Diamond: Tämän nuoren(?) miehen tekstit on jäänyt eniten mieleen depressio-ketjusta. Aikamoista... Mielen matalaksi vetävää tekstiä ko. ketjussa... Muistan myös NHL-osiosta muutaman viestin lukeneeni. Kova musiikkimies. Tsemppiä ja jaksamisia!
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Jomppa_Koon muistavat kaikki kahvikupista, rahasta kirjekuoressa, runosta ja stalkkaamisesta.

Jomppa_Koo on kovis ja voittaisi Chuck Norriksenkin.

Kaikessa.

(Lisäys, hidas. Minun yli voi hypätä ja voitte porista passengerista)
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Jomppa_Koon naisseikkailuista ja niille hekotteluista on saanut lukea lähes kaikissa ketjuissa. Kertaakaan en ole kuitenkaan naisasia-ketjuun kajonnut, mutta asia on tullut selväksi... Jomppa_Koo on jonkinlaisessa kulttimaineessa palstalla :)

Edit. Hidas se olin minäkin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Näemmä Jomppa_Koon muistavat kaikki, mutta Käyttäjänimetöntä ei muista kukaan mistään. Paitsi minä. Kaverilla on suppea sanavarasto, tekee helvetisti kirjoitusvirheitä, on säälittävä absolutisti ja tosikko, inhoaa naisia ja poikuus onkin siksi vielä tallella, mutta toisaalta rakastaa kotikaupunkiaan Oulua enemmän kuin elämää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös